۱۳ شهریور ۱۳۹۹

تلویزیون‌های OLED  ال جی در نمایشگاه IFA 2020

گل سرسبد نمایشگاه دیجیتال و مجازی IFA 2020 سازه OLED New Wave است که به کمک مجموعه‌ای از نمایشگرهای معطف و برای به تصویر کشیدن کیفیت تصویر بی‌همتای LG OLED خلق‌شده است.

این طراحی طی نمایشگاه CES لاس‌وگاس در ابتدای سال جاری با به تصویر کشیدن شکل و فرم منحصربه‌فرد OLED های ال‌جی، بازدیدکنندگان فراوانی را مجذوب خود ساخت.

GAMING-ZONE_02-1100x618

بازدیدکنندگان می‌توانند در Home Cinema Zone از سرگرمی‌های خانگی ال‌جی لذت برده و کیفیت تصویر و صدای خارق‌العاده تلویزیون‌های OLED ال‌جی را تجربه کنند، یا اینکه در Gaming Zone با محیط بازی ایده‌ال و فراگیر این نمایشگرها سرگرم شوند.

AUDIO_05-1100x619

Sports Bar مجازی هم برای لذت مشاهده محتوای ورزشی بهینه‌شده و در Lifestyle Zone نیز بازدیدکنندگان قلمرو گسترده امکانات فراهم‌شده توسط OLED ال‌جی، از Wallpaper تا Gallery و Rollable را تجربه می‌کنند.

OLED_04-1100x619

تجربه دیداری در مناطق مختلف سرگرمی‌های خانگی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌ که ویژگی‌های چهارگانه تلویزیون OLED یا همان ۴S را برجسته سازد: شارپ، سریع، روان و باریک (sharp, swift, smooth and slim). تکنولوژی مجازی به میهمانان اجازه می‌دهد که با تماشای جزئیات خارق‌العاده یک‌شب پرستاره، نمایشگرهای خود-نورده ال‌جی را با تلویزیون‌های LED LCD مرسوم بازار مقایسه کنند.

SPORTS-BAR_03-1100x619

سپس به لطف تکنولوژی Meridian Audio بازدیدکنندگان از صدای غنی و سه‌بعدی تولیدشده توسط ساندبارها و اسپیکرهای پیشرفته ال‌جی لذت می‌برند.

میهمانان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.lg.com/global/exhibition/main.jsp یا نصب اپلیکیشن تعاملی LG Virtual Studio روی ابزارهای اندروید یا iOS خود، نمایشگاه IFA ال‌جی را به شکل کاملاً مجازی تجربه کنند.

۲ نظر

sadaf ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ پاسخ

واقعا من از برند ال جی راضیم چون یخچال دور این دور و تلویزیونشو دارم

‪ramin‬‏ ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ پاسخ

من لذت میبرم از نگاه کردن به محصولات دیجیتالی مخصوصا تلویزیون و نمایشگر
اصلا غرق در شادی میشم اونم برند ال جی که واقعا حریف نداره

نظر دهید