۱۳ مهر ۱۳۹۹

تجربه بازی در تلویزیون SIGNATURE OLED 8K ال ‌جی تکرارنشدنی است

تجربه‌ای که شبیه هیچ تجربه دیگری نیست!

پیکسل‌های خود نورده سیاهی عمیقی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود تلویزیون‌های LG Signature OLED 8K از روشن‌ترین و تاریک‌ترین صحنه‌ها در بازی‌های HDR بدون افت کیفیت رنگ لذت کامل را ببرند. قدرت هر پیکسل تمام جزییات مخفی، نشانه‌ها و اکشن‌ها را آشکار می‌کند زیرا هر کدام از پیکسل‌ها خودشان به صورت خودکار و مجزا از پیکسل دیگر روشن و خاموش می‌شوند تا بهترین کیفیت تصویر را میسر کنند.

تلویزیون‌های ۸K ال‌جی با جزییات سخاوتمندانه و زیاد و رنگ‌های زنده و شفاف طبیعی گواهی بر فناوری بی‌بدیل نمایشگر ال‌جی است.

تلویزیون ۸۸ اینچ SIGNATURE OLED 8K ال‌جی (مدل ۸۸Z9) که اولین تلویزیون ۸K OLED دنیا و بزرگترین تلویزیون OLED ال‌جی به شمار می‌رود از وضوح ۸K Ultra HD با ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل یا ۳۳ میلیون پیکسل خودتابش برخوردار است که ۱۶ برابر تعداد پیکسل‌های یک تلویزیون Full HD TV و ۴ برابر تلویزیون‌های UHD محسوب می‌شود.

برنده سال گذشته جوایز طراحی iF Design Award و Red Dot Award تلویزیون SIGNATURE OLED 8K است که از طراحی مینیمالیست و کمینه‌گرای شیک با پایه آلومینیومی برس‌خورده و نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برد و به سیستم بلندگوی ۸۰ وات با صدای قدرتمند مجهز شده است.

صدای طنین‌انداز و غنی مکملی برای خروجی تصویر درخشان این تلویزیون است که بیننده را بیشتر از همیشه در خود غرق می‌کند. الگوریتم هوشمند می‌تواند صدای دوکاناله را به صدای مجازی و فراگیر ۵.۱ کاناله ارتقا دهد و صدای سه‌بعدی زنده‌ای را برای فیلم، موسیقی و مسابقات ورزشی به ارمغان بیاورد. این تلویزیون‌ برای سینمای خانگی بی‌سیم و صدای غیرفشرده ۱۶ بیت تا ۵.۱ کانال WiSA Ready است؛ شیوه‌ای حیرت‌انگیز برای تجربه صدای داینامیک و شفاف دالبی اتمس.

تلویزیون‌ ۸K ال‌جی از چهار پورت ورودی با پشتیبانی از HDMI 2.1 برخوردار است و بینندگان می‌توانند از محتوای ۸K تا ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی کنند. تلویزیون‌ ۸K ال‌جی با فناوری ALLM یا automatic low latency mode، فناوری VRR یا variable refresh rate و eARC یا enhanced audio return channel سازگاری کامل دارد.

۲ نظر

هادی مظهری ۱۳ مهر ۱۳۹۹ پاسخ

والا ما ۴k داریم کلی لذت میبریم ، چه برسه به ۸k

حسین ۲۶ مهر ۱۳۹۹ پاسخ

بله هین تلوزیون کهدر تصویر می بینید ۳۰ هزار دلار قیمت دارد بیش از یک میلیارد تومان متوسط قیمت یک آپارتمان در ایران اما از قیمت که بگذریم قطغا کیفی ترین تلوزیون دنیا در صدا و تصویر است .

نظر دهید