۰۳ مهر ۱۳۹۹

تلفن‌های هوشمند جدید در سری K ال جی با عملکرد پیشرفته‌تر و طراحی شیک‌تر

محصولات جدید سری K ال‌جی با قیمت رقابتی، امکانات به روز شده و همین طور طراحی مدرن و جذاب تجربه کاربری لذت بخش و ارزشی استثنایی برای عموم مشتریان ایجاد می‌کنند.

ال‌جی سری 2020 خانواده K را برای در دسترس قرار دادن طراحی پریمیوم، امکانات به روز شده و کارایی با قیمتی مقرون به صرفه گسترده‌تر می‌کند. اعضای جدید این سری مدل‌های K62 ، K52 و K42 هستند که ماه آینده وارد بازار اروپا شده و سپس به بازارهای آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه می‌آیند.

LG-K62_03

LG K62

هر 3 مدل جدید سری K ارزشی استثنایی ارائه می‌دهند و طراحی مدرن و شیکی را در اختیار مشتریان می‌گذارند که هم برای طرفداران ال‌جی جذاب است و هم کسانی که اولین بار می‌خواهند از تلفن‌های هوشمند ال‌جی استفاده کنند. قاب پشت تلفن هوشمند ال‌جی K42 الگوی مواج منحصربه‌فرد و متفاوتی دارد که رنگش تغییر می‌کند و پوشش فرابنفش (UV) نه تنهایی زیبایی بیشتری به این محصول می‌دهد بلکه از آن در برابر خراش و خط و خش افتادن محافظت می‌کند. پرداخت مات و مدرن بدنه در دو محصول دیگر، یعنی ال‌جی K62  و ال‌جی K52 ، الگوی بصری متمایزی خلق می‌کند که در برابر اثر انگشت مقاوم است. هر سه محصول در مجموعه رنگ‌های جذاب و شگفت‌انگیزی عرضه می‌شوند که تکمیل‌کننده سبک و طراحی شیک آنهاست.

LG K52

LG K52

این تلفن‌های هوشمند جدید از سری K ال‌جی نمایشگر به روزتری دارند که با اندازه 6.6 اینچ HD+ FullVision با نسبت تصویر 20 به 9 تجربه کاربری را کاملا به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. دوربین جلو یک سوراخ خیلی ریز دارد و کل پنل جلو را نمایشگر باریک و بدون حاشیه فرا گرفته است. از جنبه صدا نیز خوب است بدانید موتور صدای سه بعدی ال‌جی (LG 3D Sound Engine) حس عالی‌تری از غوطه‌ور شدن در صدا را ایجاد می‌کند و صداهایی قوی همراه با جزییات را منتشر می‌کند که برای محتوایی که پخش می‌شود بهینه شده‌اند.

LG K52

LG K52

چهار لنز با کیفیت در (استاندارد، اولترا واید، عمق و ماکرو) علاوه بر دوربین جلو در سری جدید K ال‌جی محتوایی خلق می‌کند که همتای بسیاری از تلفن‌های هوشمند گران‌ قیمت‌تر است. دو محصول K62 و K52 دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارند که تصاویر و فیلم‌های روشن‌تر و شفاف‌تری ثبت می‌کند اما ال‌جی K42 دوربین اصلی 13 مگاپیکسل عالی دارد. دوربین سلفی 28 مگاپیکسل در K62 می‌تواند سلفی‌های بسیار شگفت‌انگیز را با افکت‌های هنری محوکننده ایجاد کند و لنز ماکرو در هر سه مدل جزییات در نماهای نزدیک را بدون زوم کردن به طرز حیرت‌انگیزی به نمایش می‌گذارد.

LG K62

LG K62

امکانات منحصر به فرد دوربین به قابلیت‌های خلاقانه‌ای که هر سه تلفن هوشمند سری جدید K ارائه می‌دهند می‌افزاید. قابلیت Flash Jump Cut چهار تصویر را با فاصله‌ و تناوب از پیش تعیین شده ثبت می‌کند تا افکت استاپ موشن شگفت‌انگیزی خلق کند. دوربین هوش مصنوعی (AI CAM) نیز تنظیمات بهینه بر اساس نوع سوژه‌ای که دوربین می‌بیند پیشنهاد می‌دهد. قابلیت پخش زنده یوتیوب (YouTube Live) در رابط کاربری دوربین تعبیه شده و کاربران می‌توانند فورا ویدیوهای پخش زنده خود را با دوستان و دیگر دنبال‌کنندگان خود در هر زمانی به اشتراک بگذارند.

K-series_Range-Shot_01

عملکرد عالی در جدیدترین مدل‌های سری K ال‌جی بر پایه‌های مستحکم و قابل اطمینانی ساخته شده است. یک باتری 4 هزار می‌آمپر انرژی طولانی مدت برای ایجاد زمان بیشتر و مصرف محتوا در هر جا که باشید فراهم می‌کند. قدرت ساخت در تلفن‌های هوشمند ال‌جی دوام مورد نیاز برای استفاده روزمره را تضمین می‌کند و استانداردهای سخت‌گیرانه و نظامی MIL-STD-810G امریکا را پشت سر گذاشته است.

در مطالب آینده، با هر کدام از این محصولات جدید آشنا خواهید شد.

۲ نظر

ساندویچ پانل سقفی ۵ مهر ۱۳۹۹ پاسخ

مارک ال جی یکی از مارک های خوب موجود در بازار است اما همیشه خوب و کاربردی به نظر نمیرسد و همیشه هم کیفیت خوبی نداشته.

کیوان خسروی ۲۷ مهر ۱۳۹۹ پاسخ

سلام.اگه ال جی خوب نیست توتواین صفحه چکارمیکنی؟!؟!؟!؟!؟

نظر دهید