۲۴ آبان ۱۳۹۹

رنو ؛ تازه‌ترین خودروسازی که از ابتکارات ال‌ جی تقدیر می‌کند

پانزده سال است که گروه خودروسازی رنو (GROUPE RENAULT) هرساله به تقدیر از تأمین‌کنندگانی می‌پردازد که در پنج گروه طراحی، کیفیت و رضایت مصرف‌کننده، خرید پایدار، بهترین ابداعات و بهترین خدمات تولید سهمی استثنائی داشته‌اند.

امسال هم برای اولین بار Renault Supplier Awards در تاریخ ۵ نوامبر به‌صورت مجازی برگزار گردید و همکاران برتر مشارکت‌کننده در تولید اتومبیل‌های این ماشین‌ساز فرانسوی انتخاب شدند.

۱۵ شرکت از هفت‌کشور جهان تیم برندگان ۲۰۲۰ این مسابقه بودند که به دلیل سهم بالای خود در موفقیت‌های رنو مورد تقدیرقرار گرفتند. در راستای شعار همیشگی بهتر ساختن زندگی، ال‌جی در سال جاری جایزه بهترین ابداعات را برای نمایشگر اطلاعات مرکزی (CID) خلاقانه‌ از آن خود ساخت. نمایشگر اطلاعات مرکزی منحنی یکپارچه ۹.۳ اینچی ال‌جی طرحی نرم و روان را خلق می‌کند که با فضای داخلی ماشین‌های خاص کاملاً یکپارچه و سازگار است.

LG-Vehicle-01

Luca de Meo مدیرعامل Renault می‌گوید: «نمایشگر ۹.۳ اینچی ال‌جی گامی بزرگ و پیشرفتی تأثیرگذار در ماشین‌های سگمنت B اروپایی است و به همین دلیل یکی از برترین ابداعات و اختراعات ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

نمایشگر اطلاعات مرکزی با قرار گرفتن میان راننده و سرنشین، اطلاعات و تنظیمات گوناگونی را در زمینه امکانات صوتی، تصویری و مسیریابی اتومبیل در اختیار کاربرمی‌گذارد. معمولاً با استفاده از قابلیت لمسی، اغلب امکانات و عملکردهای خودرو از طریق CID کنترل می‌شوند. لذا کاربرد آسان و قابلیت دید بالا از مهم‌ترین قابلیت‌های آن به شمار می‌رود. ال‌جی تأمین‌کننده CID برخی از خودروهای پرفروش جهانی رنو از قبیل Clio، Captur، Arkana و همچنین خودرو برقی Zoe است.

LG-Vehicle-03

جایزه رنو تنها یکی از تأییدیه‌های متعدد شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی در چند ماه اخیر است. در فوریه ۲۰۲۰ ال‌جی در Daimler Supplier Award 2020 به خاطر تکنولوژی نمایشگر لمسی درون اتومبیل پیشرفته خود موردتقدیر قرار گرفت. ال‌جی همچنین برای سیستم جامع صوتی، تصویری و ناوبری (AVN) خود از منتخبین Hyundai’s Partnership Day در ماه ژانویه بود؛ و به‌تازگی ال‌جی در بیست و هشتمین دوره جوایز بهترین تأمین‌کنندگان سال General Motors جایزه GM Innovation Award را برای تکنولوژی کابین P-OLED انقلابی‌اش از آن خود نمود که قرار است در ۲۰۲۱ Cadillac Escalade مورداستفاده قرار گیرد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

 اولین کاکپیت درون خودرویی دنیا با نمایشگر P-OLED ال جی در کادیلاک اسکالید 2021

رونمایی از خودروی برقی ال جی در نمایشگاه CES 2020

LG-Vehicle-04

تاریخچه طولانی جوایز ابداعات خودروسازی، نشان‌دهنده نقش حیاتی و اساسی ال‌جی در خلق استانداردهای جدید اتومبیل‌ها و چشم‌اندازی منحصربه‌فرد برای آینده است. این دورنما نه‌تنها به معنای ماشین‌هایی امن‌تر است، بلکه تسهیلگر دگرگونی اتومبیل به خانه‌ای چرخ‌دار است که درواقع درون کابین را به محل زندگی ثانویه‌ای تبدیل می‌کند که راحتی و آسایش‌خانه را همه‌جا با شما همراه می‌سازد.

لذا هر جا که بروید، با ال‌جی زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید