۱۷ آذر ۱۳۹۹

مانیتورهای جدید بازی UltraGear ال جی با نمایشگر VESA 600

جدیدترین مانیتورهای UltraGear ال‌جی با محو مرز میان واقعیت و مجازی، کیفیت تصویر فوق‌العاده واقع‌گرایانه و سرعت خارق‌العاده، تجربه شناوری نفس‌گیری در دنیای بازی را برای گیمرها رقم می‌زنند.

به خدمت گرفتن نمایشگر یک میلی‌ثانیه‌ای Nano IPS با طیف رنگ وسیع و نرخ تجدید بسیار سریع ۱۴۴ هرتزی و همچنین سازگاری با G-SYNC و VESA DisplayHDR 600، این مانیتورهای ال‌جی توانایی لازم را برای تأمین تمامی خواسته‌های گیمرها دارند.

مانیتورهای جدید بازی UltraGear ال جی در سرعت بالا و کیفیت عالی تصویر را به نمایش می‌گذارند. اولین مانیتور IPS یک میلی‌ثانیه‌ای GTG ال جی در اوایل سال جاری به نمایش گذاشته شد. مانیتورهای بازی ال جی استاندارد عملکرد سریع و تصاویر زیبا را به سطوح بالاتر ارتقا می‌دهند.

یک کابل DisplayPort از فناوری VESA Display Stream Compression Compression یا DSC برای عملکرد تقریبا بدون افت کیفیت هنگام نمایش تصاویر ۴K UHD پشتیبانی می‌کند. علاوه بر ارائه تصاویر غنی، زنده و سرعت قابل توجه،VESA DSC با HDR و NVIDIA G-SYNC سازگار است و ریفرش ریت متغیر و فناوری همگام سازی تطبیقی را ارائه می‌دهد.

این مانیتور با داشتن قابلیت اتصال به تاندربولت ۳ یک افزونه عالی برای هر میز کاری است. جدیدترین مانیتور UltraWide ال جی دارای سه برابر نسبت تصویر بیشتر با صفحه نمایش ۱۶ به ۹ از نوع Full HD با ۱،۹۲۰x 1،۰۸۰ پیکسل است که فضای کافی برای نوشتن همزمان کد، ویرایش و بررسی همه محتوا را فراهم می کند. علاوه بر این، نمایشگر Nano IPS در این مانیتور ۹۸ درصد از فضای رنگی DCI P3 را برای تصاویر فوق‌العاده طبیعی و واقع‌گرایانه پوشش می دهد. این مانیتور با تاییدیه VESA DisplayHDR 600 یک تجربه HDR واقعاً پویا را در صفحه نمایش عظیم‌الجثه خود ارائه می‌دهد.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید