۰۳ خرداد ۱۳۹۴

بازدید رئیس ال‌جی از ابتکارات طراحی

کو بان-مو، رئیس گروه محصولات ال‌جی، از معاونان ارشد خود در گروه‌های وابسته خواست تا در طراحی سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود.

آقای کو، هنگام بازدید از مرکز تحقیقات Gasan Digital Complex در غرب سئول، به مدیران اجرایی ال‌جی گفت: «مشتریان برای همه ما در حکم پادشاه هستند. همه محصولات باید طراحی و کاربردهایی داشته باشند که مشتری‌پسند و با کاربری ساده باشند.»

او از آنها خواست تا با کارشناسان طراحی و فناوری در تولید محصولات رقابتی همکاری نزدیک داشته باشند. کو بر اهمیت تعامل بین فعالیت مهندسی و محیط بازار تأکید کرد تا طراحی‌هایی خلق شوند که کاربران را جذب خود کند.

رئیس ال‌جی گفت: «لمس نهایی بسیار مهم است. شما باید از آن آگاه باشید.» در این سفر آقای کو، آقای چو جانو، رئیس موبایل ال‌جی الکترونیکس، آقای چو سانگ–جین، رئیس لوازم خانگی ال‌جی، آفای کان بونگ-سئوک، رئیس تلویزیون ال‌جی، آقای نهو چانگ-هو، رئیس طراحی ال‌جی و 26 نفر دیگر حضور داشتند.

محصولات اصلی ال‌جی گوشی هوشمند G4، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون‌های OLED، یخچال‌ها، ماشین‌های شوینده و دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا مورد بازرسی آقای کو قرار گرفتند.

آقای نهو در این بازرسی رئیس ال‌جی را از راهبردهای طراحی ال‌جی الکترونیکس آگاه کرد.

یکی از سخنگویان ال‌جی گفت: «در طی جلسه گزارش کار، آقای نهو گفتند که ال‌جی الکترونیکس همیشه بر ابتکار در طراحی برای آگاهی از برند تأکید دارد. ال‌جی با کارشناسان طراحی و مراکز اصلی طراحی همکاری خواهد کرد تا مسیر ابتکار آزادی را برای تقویت عملکرد شرکت ایجاد کند.»

ال‌جی تصمیم دارد با بنگ اند اولافسون (Bang & Olufsen) طراح Torsten Valeur مشارکت کند؛ گامی که در جهت توسعه نقش طراحی ال‌جی برداشته می‌شود.  B&Oبا پروژه‌های آینده‌نگر و تجاری ال‌جی همکاری خواهد کرد.

همچنین قرار است ال‌جی با لابراتوار رنگ جهانی Pantone و Material Connexion ایالات متحده همکاری داشته باشد تا از مواد و قطعات جدیدی در محصولات آتی ال‌جی استفاده شود.

رئیس ال‌جی از معاونان خود خواست تا بعد از بهبود در سخت‌افزار تمرکز بیشتری بر طراحی داشته باشند تا پیشرفت‌هایی در زمینه کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند ایجاد شود.

حتی در زمان ریاست قبلی ال‌جی الکترونیکس، نام یانگ، طراحی مهم‌ترین کلمه‌ای بود که ال‌جی بر آن تأکید داشت. گوشی‌های غیرهوشمندی نظیر Shine، Prada و Chocolate نیز به دلیل طراحی زیبا و مبتکرانه بسیار مورد توجه قرار گفتند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید