۲۰ تیر ۱۳۹۲

جایزۀ بهترین فناوری تصویر برای تلویزیون 84 اینچ فوق اچ دی ال جی

تلویزیون 84 اینچ فوق اچ‌دی (ULTRA HD) مفتخر به دریافت جایزۀ بهترین فناوری تصویر در هم‌اندیشی تولید تلویزیون‌های دیجیتال چین شد

پیشگام بودن فناوری ال‌جی بار دیگر در چین تأیید شد

LG Display، مبتکر پیشگام در فناوری صفحه‌نمایش، اعلام کرد که تلویزیون 84 اینچ فوق اچ‌دی ال‌جی موفق به دریافت جایزۀ فناوری بهترین کیفیت تصویر در نهمین هم‌اندیشی توسعۀ تلویزیون‌های دیجیتال چین (China Digital TV Development Forum) شد. این جایزه، به دنبال “جایزۀ فناوری مبتکرانه” که سال گذشته به LG Display برای فناوری پنل سه‌بعدی FPR اعطا شد، بار دیگر تأییدی بر پیشگام بودن فناوری این شرکت در چین است.

پنل تلویزیون 84 اینچ فوق‌ اچ‌دی وضوحی 4 برابر فول اچ‌دی در 2160×3840  یا 8 ملیون پیکسل دارد. این صفحه‌نمایش از IPS، فناوری برتر زاویۀ وسیع دید که محصول این شرکت است، و همین طور FPR 3D برخوردار است که به بینندگان امکان می‌دهد تا تصاویر سه‌بعدی حیرت‌انگیز و زنده‌تری را تجربه کنند. طبق آمار Display Search، فناوری پیشرفتۀ تلویزیون اولترا اچ‌دی یا فوق اچ‌دی این شرکت نقشی مهم در بازار ULTRA HD TV (تلویزیون‌های فوق اچ‌دی) جدید دارد که انتظار می‌رود به سرعت 980 هزار پنل از این تلویزیون‌ها در سال 2013 و تا 15 میلیون پنل در سال 2017 صادر شود.

برای کسب جایزۀ “فناوری بهترین کیفیت تصویر”، پنل تلویزیون فوق اچ‌دی LG Display امتیازات بالایی را دریافت کرده است و در زمینه‌های زاویۀ دید، دقت رنگ و کارایی وضوح فوق اچ‌دی ارزیابی شده است. آزمون عملکرد پنل توسط مرکز آزمایش پیشرفتۀ تلویزیون دیجیتال (Advanced Digital TV Test Center) انجام شده است. این مرکز تحت همکاری و کمک وزارت اطلاعات و صنعت چین (MIIT) کار می‌کند.

جونگ-هان لی، نایب رئیس بخش ترویج LG Display، می‌گوید: «این جایزه برتری فناوری اولترا اچ‌دی LG Display را در یکی از هیجان‌انگیزترین بازارهای تلویزیون دنیا که از سریع‌ترین رشد برخوردار است را تأیید می‌کنند. بر اساس فناوری بی‌رقیب و متمایز ما، LG Display به رهبری و شکل دادن مسیرهای رشد جدید در بخش تلویزیون‌های پیشرفته، در سطح جهانی و همین طور در چین، ادامه خواهد داد.»

۰ نظر

ارسال نظر در این پست بسته شده است.

نظر دهید