۲۰ تیر ۱۳۹۲

دستگاه‌های پخش‌کنندۀ بلو-ری هوشمند و سیستم‌های سینمای خانگی هوشمند ال‌جی

بی‌نهایت را در سرگرمی خانگی تجربه کنید. با شاهکار هنری سینمای خانگی ال‌جی که مجهز به فناوری بلو-ری و صدای فراگیر حیرت‌انگیز است، شما می‌توانید فیلم‌ها را به گونه‌ای تجربه کنید که با صدای توانمند و پرجزییات و تصویر تمام اچ‌دی 1080 پیکسل ایجاد شده‌اند. علاوه بر این، بازی‌های ورزشی هیجان‌انگیزتر، برنامه‌های تلویزیونی زنده‌تر و اخبار شبانه تأثیرگذارتر خواهند شد.

دستگاه‌های پخش‌کنندۀ بلو-ری طوری طراحی شده‌اند که فضای خانه و سبک زندگی شما را کامل می‌کنند. مجموعۀ کامل سیستم‌های سینمای خانگی فناوری مبتکرانه، خطوط مرتب و صاف، بدنه‌ای شیک و کنترل‌های هوشمندی دارد که روش تماشای تلویزیون را در شما تغییر می‌دهد. به مجموعۀ سیستم‌های بلو-ری و سینمای خانگی و همین‌طور تلویزیون‌های ال‌جی سر بزنید و جدیدترین سرگرمی‌های خانگی را تجربه کنید.

روزی نو برای سرگرمی با سینمای خانگی

هیجان‌انگیزترین امکانات تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی را به تلویزیون معمولی خود بیاورید. با نصب سریع سریع وای-فای، شما تلویزیون خود را به اینترنت متصل می‌کنید و شروع به تجربۀ دنیای جدیدی از سرگرمی، اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی می‌کنید. ال‌جی استفاده و لذت بردن از آن را برای شما ساده کرده است. دنیایی از برنامه‌های سرگرم‌کننده را کشف کنید و ببینید که این برنامه‌ها تنها به تلفن همراه شما محدود نمی‌شوند.

برنامه‌های عالی تحت فرمان شما

پخش‌کنندۀ دیسک بلو-ری هوشمند ال‌جی با برنامه‌های ضروری مانند یوتیوب، شبکه‌های اجتماعی، نت‌فلیکس، CinemaNow، MLB.TV، Hulu Plus، پاندورا و برنامه‌های دیگر که از پیش روی آنها نصب شده است عرضه می‌شوند. تکیه دهید، کنترل از راه دور را کلیک کنید و فوراً به ساعت‌ها ویدئو، سرگرمی و ورزش‌های هیجان‌انگیز متصل شوید.

(توجه: ممکن است برخی برنامه ها بنا به منطقه عرضه شده فرق کنند)

وای-فای داخلی

                                                  

پخش‌کنندۀ دیسک بلو-ری هوشمند ال‌جی از اتصال وای-فای برخوردار است. بنابراین، شما می‌توانید از سرگرمی‌های اینترنتی بدون نیاز به اتصال سیم‌های اضافی به پشت دستگاه خود نهایت استفاده را ببرید. نصب وای-فای راحت و ساده است و با راهنمای گام به گام ال‌جی به راحتی انجام می‌شود.

اشتراک هوشمند


این مفهوم ساده است: وقتی همه چیز در بعد جدیدی تجربه شود بهتر به نظر می‌رسد. اشتراک ‌گذاری هوشمند (Smart Share) به شما امکان می‌دهد تا از محتوای گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر و دستگاه یو.اس.بی خود در تلویزیون لذت ببرید دستگاه‌هایی که به یک شبکۀ وای-فای خانگی متصل هستند می‌توانند همگی به صورت بی‌سیم به تلویزیون شما متصل شوند. این راهی یکپارچه برای اشتراک‌گذاری اوقات خوش با دوستان و خانواده است.

جست‌وجوی آسان

در نوار مجری یا لانچر (Launcher)، که از طریق داشبورد خانگی (Home Dashboard) قابل دسترسی است، آیکون ذره‌بین را ببینید. این آیکون، که به گزینۀ جست‌وجو مشهور است، راه آسان دیگری برای کشف برنامه‌های کاربردی ال‌جی و برنامه‌های کاربردی بیشتر است.

درخشش 1080 پیکسل

پخش‌ دیسک‌های بلو-ری همیشه قلب دستگاه‌های پخش‌کنندۀ دیسک بلو-ری هوشمند ال‌جی بوده است. درجه‌ای جدید از وضوح تصویر و جزییات شگفت‌انگیز را که با نهایت کیفیت صدا توانمند شده است تجربه کنید.

توجه: این دستگاه‌ها با تلویزیون‌هایی سازگار هستند که از وضوح تمام اچ‌دی 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کنند.

۱ نظر

حسین ۲۰ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
خوشبختانه در خصوص سینمای خانگی تنوع محصولات ال جی در ایران بسیار زیاد و طیف وسیعی از این محصول با رنج قیمتی و امکانات و قابلیت های متفاوت در معرض انتخاب مشتریان است از نطر امکانات و کیفیت و البته از نظر قیمت سینماهای خانگی ال جی با سایر محصولات مشابه در بازار قابلیت رقابت را دارند معروفترین و پر فروش ترین سینمای خانگی سه بعدی بلو ری ال جی که به اطمینان میتوان گفت ارزانترین محصول در نوع خود نیز محصوب می گردد مدل محبوب LH-975XBH می باشد که با کلیک بر روی آئرس اینترنتی http://goldiran.ir/pd-863.htm امکان مشاهده تصویر دستگاه و قابلیت ها و امکانات آن مقدور می باشد در کنار مزایایی همچون قیمت حیرت انگیز ۸۸۰ هزار تومانی ، قابلیت پخش اکثریت فرمتهای رایج ، کنترل با تلفن های همراه هوشمند و کنترل تلوزیونهای هوشمند ، ضبط صدا محتویات در حال پخش با فرمت MP3 بر روی کول دیسک یا همان فلش ، پایه مخصوص اتصال تلفن های همراه هوشمند سری آیفون و همچنین دستگاههای پخش صوت همراه شخصی آی پد که کمتر سینمای خانگی به چنین امکانی مشخص است ، امکانات تلوزیون هوشمند ، رادید ، خروجی AV که امکان اتصال آن را به وسایل صوتی و ویدئوها و همچنین تلوزیونهای قدیمی امکان پذیذ می سازد خروجی HDMI به همراه کابل آن امکان برگشت صدا از تلوزیون به سینمای خانگی با استفاده از کابل اپتیکال ، رادیو اف ام و … تنها ایرادی که برخی به آن وارد می دانند خروجی صوتی ۲.۱ کانال آن می باشد البته توان خروجی ۵۶۰ واتی آن برای پوشش یک سالن ۲۰۰ متری کافیست که در پاسخ میتوان به جمع و چوذر بودن آن بواسطه دو پایه بلند گو هریم دارای سه بلندگو ویک ساب وفر باریک اما بلند با بلند گوی بسیار قوی آن کهدحداقل فضا را اشغال و با هر نوع تلوزیون اعم از سینما اسکرین بئون قاب و تلوزیونهای دارای قاب مشکی براق تا نقره ای هماهنگی و هارمونی دارد اشاره کرد با توجه به اینکه ما ایرانیها اغلب در آپارتمانهای زیر صدمتر زندگی و به رعایت حقوق همسایگان هیچگاه از تمام توان صوتی دستگاهها استفاده نمی کنیم بنظر گزینه مناسبی برای ماست ضمن اینکه اگر نمی خواهید از امکانات تلوزیون هوشمند استفاده کنید و تلوزیون شما هم قابلیت پخش سه بعدی ندارد میتوانید مدل فاقد این امکانات یعنی LH-876HTS را انتخاب کنید که یکی از ارازانترین سینماهای خانگی موجود دربازار با ظاهرکاملا مشابه و با امکانات کمتر است اگر می خواهید آن رامشاهده و امکانات آن را مقایسه کنید فقط روی آدرس اینترنتی http://goldiran.ir/pd-863.htm
کلیک کنید و اگر می خواهید مجموعه سینماهای خانگی ال جی قابل عرضه در ایران را یکجا ببینید روی آدرس اینترنتی http://goldiran.ir/pc-15.htm کلیک کنید
موفق باشید .

نظر دهید