۲۴ تیر ۱۳۹۲

طریقه افزودن حافظه در اپتیموس جی

همانطور که همه می‌دانیم، در اپتیموس جی امکان اضافه کردن کارت حافظه وجود ندارد و حافظه داخلی گوشی ثابت است. از این رو در این مطلب با هم یاد خواهیم گرفت که چگونه بر حافظه اپتیموس جی خود بیفزاییم. 

برای این کار قبل از شروع شما باید در دراپ باکس (Dropbox) یک اکانت داشته باشید.

دراپ باکس یک ارائه‌کنندهٔ خدمات میزبانی پرونده در وب است که توسط شرکتی به همین نام اداره می‌شود و امکان همگام سازی (به انگلیسی: synchronization)‏ پرونده‌ها روی چند رایانهٔ مختلف یا بین چند کاربر مختلف از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. (ویکی پدیا)

حال که اکانتی در دراپ باکس دارید می‌توانید از همکاری بین ال جی و دراپ باکس استفاده کنید و حجم دراپ باکس خود را به حجم گوشی اضافه کنید.

  • وارد File Manager خود شوید و گزینه Online را انتخاب کنید
  • با انتخاب + میتوانید یک Online storage انتخاب کنید. (در حال حاضر فقط دراپ باکس  موجود است)
  • اکانت خود را وارد کنید تا به لیست ذخیره آنلاین شما افزوده شود.

۴ نظر

حسین ۲۴ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
تا آنجا که متوجه شدم این بمعنی ذخیرعه سازی اطلاعات بر روی فضای مجازی به جای ذخیره بر روی حافظه داخلی و یا حافظه توسعه یافته گوشی می باشد ضمن اشاره ای نشده که گرفتن اکانت یا همان اشتراک از Dropbox رایگان است یاخیر و اصولا این شرکت به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه مینماید یا خیر ضمنا ترجمه متن بگونه ای است که استفاده از فضای خالی روی رایانه اعضا بمنزله استفاده فضای خالی هارد دیسک رایانه سایر اعضا مرا تداعی می کند که احتمالا منظور فضای هارد سرور سرویس دهنده ها می باشد زیرا در صئرت خاموش شدن رایانه عضوی که بخشی از اطلاعات فرد دیگری بر روی آن ذخیره شده عملا دسترسی فرد به اطلاعات مقدور نمی باشد ضمنا مسئله امنیت در ذخیره سازی اطلاعات شخصی افراد ر.ی فضای مجازی و امکان دسترسی ناخواسته دیگران به آن نیز موضوهی است که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد .
موفق باشید .

admin-user4 ۲۴ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
اکانت گرفتن از Dropbox رایگان و برای ایران هم فعال است
بحث امنیت به عهده شرکت Dropbox است.
موفق باشید

samira ۲۴ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

در مورد امنیت اطلاعات در فضای مجازی باید گفت همانطور که تمام اطلاعات پست الکترونیکی شما محرمانه است فضای دراپ باکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مسعود نودوشنی ۲۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

Dropbox توسط بسیاری از برندهای جهت استفاده از فضای بیشتر ساپورت میشه.
Dropbox امنیت خوبی داره ولی خوب از نظر عقلانی پیشنهاد میشه فایل های حیاطی و مهم را در این سرویس نگهداری نکنید.
متاسفانه چند هفته ای هست Dropbox هم از نظر امنیت کمی زیر سوال رفته اما خب هنوز حافظ فایلها هست فقط کمی مراقب باشید چه فایلی را در آن آپلود می کنید (این موضوع در مورد تمامی سرویس ها صدق می کنه)
در ضمن این سرویس برای اشخاصی مناسب هست که اینترنت پر سرعت و محدودت کم در اختیار دارند.
چیزی که می دونم Dropbox هم رایگان نیست!
معمولا هر اسمارت فون بین ۲ تا ۳ سال از Dropbox و با محدوده حجمی ۲۵ تا ۵۰ گیگ می تونه استفاده کنه و ان مربوط به قرارداد بین برند عرضه کننده با Dropbox هست.
حالا من نمی دونم LG برای هر دستگاه Optimus G با Dropbox قرارداد چند ساله و چقدر حجم دارد.

نظر دهید