۱۹ تیر ۱۳۹۲

Nexus 4 در یک نگاه

بهترین‌های گوگل

Nexus 4 با جدیدترین نسخه از Google Now عرضه شده است تا اطلاعات دقیق را در مناسب‌ترین زمان برای شما به ارمغان آورد. قبل از اینکه محل کار را ترک کنید Google Now به شما نشان می‌دهد که انتظار چه ترافیکی را باید داشته باشید و وقتی روی سکوی مترو یا قطار ایستاده‌اید بدانید از زمان رسیدن قطار بعدی مطلع شوید.

شما با جدیدترین نسخه از این سرویس می‌توانید وقایع و کنسرت‌هایی که در نزدیکی محل زندگی شما در حال برگزاری است باخبر شوید، در مورد رزرو پرواز و هتل‌ها اطلاعات کسب کنید و جذابیت‌های گردشگری و جاهایی که برای عکس گرفتن مناسب است را هنگام سفر ببینید. همۀ اینها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

دنیا را با Google Maps بپیمایید

با Google Maps سریع و آسان به هر جای دنیا که می‌خواهید سفر کنید. با استفاده از مسیریابی جهت‌به‌جهت با GPS، اطلاعات ترافیک زنده همراه با راهنمایی‌های رانندگی، پیاده و سرویس حمل و نقل عمومی در دسترس است و رسیدن از نقطۀ الف به ب هرگز به این سادگی نبوده است.

رستوران‌ها و مراکز تجاری که به موقعیت مکانی شما نزدیک‌تر است را جست‌وجو کنید. از افرادی که در چرخۀ مخاطبان (Circle) شما در گوگل هستند و همین طور از کارشناسان توصیه‌های لازم را بگیرید و به بررسی کامل و خلاصۀ سردبیران زاگات (Zagat) دسترسی پیدا کنید.

نقشه‌های سه‌بعدی و تصاویر ماهواره‌ای غنی به شما حس واقعی‌تری از چیزهایی که اطرافتان است را می‌دهد و امکاناتی مانند مشاهدۀ خیابان‌ها و نقشه‌های داخلی به شما اطمینان می‌دهد که همیشه بدانید چه چیزی پیش رو دارید.

دنیا را ثبت کنید و به اشتراک گذارید

Nexus 4 دوربینی با حسگر 8 مگاپیکسل و عملکرد عالی دارد و تصاویر پانورامای 360 درجه ثبت می‌کند. این دوربین به شما امکان می‌دهد از تمامی جزئیات دنیای اطرافتان عکس بگیرید. با این دوربین جدید و ابزار قدرتمند جدیدش، شما می‌توانید به سرعت تصاویر خود را ببینید و ویرایش کنید و نماهای مورد علاقۀ خود را در چشم به هم زدنی به اشتراک گذارید.

دوربینی شگفت‌انگیز با نمایش کروی

بالا، پایین و هرچه اطراف شماست، را هیچ دوربینی به این شیوه ندیده است. دوربین Nexus 4 تصاویر را در هر جهتی که باشد کنار هم می‌آورد و ثبت می‌کند تا تصاویر حیرت‌انگیر و باورنکردنی کروی را برای شما فراهم کند؛ طوری که انگار خودتان در صحنه حضور دارید. تصاویر کروی را در گوشی خود ببینید و از طریق +Google با دوستان و خانوادۀ خود به اشتراک گذارید یا حتی آنهارا به Google Maps اضافه کنید تا تمامی دنیا ببینند و شما هم فراتر ببینید.

صفحه‌نمایش 4.7 اینچ چشم‌نواز

تصاویر و ویدئوها با صفحه‌نمایش 4.7 اینچ 768×1280 رنگی طبیعی به خود می‌گیرند و با وضوح شگفت‌انگیز و چشم‌نوازی زنده می‌شوند. لبه‌های شیشه‌ای منحنی ملایم به انگشتان شما امکان می‌دهد تا به آرامی روی صفحه‌نمایش 320ppi بالا و پایین کشیده شوند. و همۀ اینها با صفحه‌نمایش ضدخش Corning® Gorilla® Glass 2 پشتیبانی می‌شود.

عملکرد چهارهسته‌ای

Nexus 4 با پردازندۀ کوالکوم Snapdragon™ S4 عرضه می‌شود تا قدرت و سرعتی که مورد نیازتان است را برای شما فراهم کنیم.

وب را با سرعت مرور کنید و از تجربۀ گرافیک سه‌بعدی توانمند و بازی لذت ببرید. بدون هیچ زحمتی چند برنامه را با هم اجرا کنید و بین آنها تغییر حالت دهید و حتی یک بیت هم از سرعت اجرا کم نشود. با 2 گیگابایت RAM و سریع‌ترین نسخه از اندروید، Nexus 4 سریع‌ترین گوشی هوشمند ال‌جی است.

فروشگاه مجازی اندروید

Nexus 4 با هدف بازی طراحی شده است. با صفحه‌نمایش فوق حساس و پاسخگو، پردازندۀ 4 هسته‌ای سریع و حسگرهای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج، گوشی را به اطراف حرکت دهید، کج کنید، لمس کنید و بر روی آن ضربه بزنید تا نام شما در صدر حرفه‌ای‌ها قرار گیرد. علاوه بر این، می‌توانید از 700 هزار برنامۀ کاربردی و بازی که در فروشگاه مجازی اندروید وجود دارد استفاده کنید.

برای دیدن عکسها و اطلاعات بیشتر Nexus 4 به صفحه در سایت فارسی ال جی مراجعه کنید:

http://www.lg.com/ir/mobile-phones/lg-E960-nexus-4

۱ نظر

حسین ۲۰ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
نکسوس محصول مشترک دو غول نرم افزاری یعنی گوگل و سخت افزاری یعنی ال جی است و علی رغم اینکه سریعترین و شاید بهترین محصول ال جی در زمینه تلفن همراه هوشمند می باشد بنظر می رسد آنطور که باید و شاید در مورد آن اطلاع رسانی نشده است البته دسترسی به این ۷۰۰ هزار برنامه کاربردی و بازی بطور مستقیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد و بایستی از طریق سایت های ایرانی که هرکدام هزارن برنامه را که بیشتر آنها بصورت رایگان هستند را در اختیار شما قرار می دهند دریافت نمائید رمز موفقیت آندروید که سیستم عامل توسعه یافته توسط شرکت گوگل بر پایه سیستم عامل متن باز لینوکس می باشد هم همین است که دهها و یا صدها هزار نفر در توسعه این سیتم عامل و برنامه های کاربردی آن در سراسر دنیا مشارکت دارند و تا ۱۰ سال دیگر این سیستم عامل بعنوان سیستم عامل رایج برای گوشیهای تلفن همراه هوشمند و البته با نگارشها و امکانات متفاوت خاهد بود همانگونه که پیش بینی می گردد لینوکس در ده سال آینده بر سیستم عامل محبوب ویندوز چیره شود تنها دلیل آن هم این است که لینوکس متعلق به یک شخص یا یک شرکت و یا یک کشور خاص نیست و نسخه های متفاوت آن در کل جهان توسط افراد و شرکتهای و کشورهای گونا گون توسعه یافته و این بدلیل اپن سورس و یا متن باز بودن نرم افزار می باشد نظر شما در این باره چیست ؟
موفق باشید .

نظر دهید