۰۵ مرداد ۱۳۹۲

LG OPTIMUS L7 II Dual ؛ سَبکی درخشان

LG OPTIMUS L7II DUAL یک گوشی دوسیم‌کارته است که به پردازندۀ دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، صفحه‌نمایش true IPS و سیستم‌عامل اندروید 4.1 (Jellybean یا آب‌نبات ژله‌ای) و باتری فوق‌العادۀ 2460 میلی‌آمپر مجهز است.


ظاهری یکپارچه

نمایی مدور و خطوطی تر و تمیز نه تنها به چشم ساده و بی‌آلایش می‌آید بلکه در کنار هم شکلی ایجاد می‌کند که در کف دست به راحتی جای می‌گیرد و نگه داشتنش یک رویاست.

طراحی درخشان پشت گوشی

طراحی پشت گوشی که با درخشش برق می‌زند توجه را به خود جلب می‌کند زیرا با بافت براقی پرداخت شده است که نمی‌توان از آن چشم برداشت.

خطوطی با برش لیزری

زیبایی را به گونه‌ای کشف کنید که در تاکنون در هیچ تلفن همراهی ندیده‌اید. جزییاتی که با لیزر برش خورده است این گوشی را باریک‌تر از ضخامت واقعی‌اش نشان می‌دهد.

کلید تغییر سریع دوسیم‌کارت

با استفاده از کلید اختصاصی و تغییر سریع بین سیم‌کارت اول و سیم‌کارت دوم، تعادل را پیدا کنید. اکنون تغییر بین دو سبک زندگی به راحتی فشردن یک کلید است.

صفحه‌نمایش 4.3 اینچ TRUE COLOUR IPS

چشمان خود را با رنگ‌هایی بسیار واقعی شگفت‌زده کنید، به طوری که حتی نمی‌توانید بگویید صفحه‌نمایش کجا تمام می‌شود و واقعیت از کجا آغاز می‌شود. اکنون همۀ تصاویر، ویدئوها و امکانات دیگر با رنگ‌هایی زنده و جزییات شگفت‌انگیز ظاهر می‌شوند.

باتری 2460 میلی‌آمپر با ظرفیت بالا

اگر زیاد با موبایل سروکار دارید، پس به ظرفیت باتری بالاتری نیاز دارید تا تمام روز دوام بیاورد. باتری 2460 میلی‌آمپر LG  Optimus L7II Dual با فناوری SiO+ این مسافت را با ظرفیت بالای خود طی می‌کند و هرگز شکل باریک خود را از دست نمی‌دهد.

پردازندۀ دوهسته‌ای یک گیگاهرتز

به لطف وجود پردازندۀ دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، از تمام لحظات و همه چیز با سرعت لذت ببرید. سرعت و نیروی بیشتر تجربۀ روان‌تر و پاسخگوتری را ارائه می‌دهد.

مترجم آنی QUICKTRANSLATOR

اکنون دنیا در دستان شماست تا آن را کشف کنید زیرا شما می‌توانید به راحتی هر کلمه یا منو یا هر چیز دیگری که به یک زبان خارجی نوشته شده باشد را با یک اسکن سریع ترجمه کنید. این مترجم 44 زبان زندۀ دنیا را تشخیص می‌دهد و به 64 زبان ترجمه می‌کند. شما می‌توانید برای راحتی بیشتر از زبان‌های سراسر دنیا استفاده کنید.

قابلیت چندمنظورۀ QSLIDE

فیلم تماشا می‌کنید؟ اس‌ام‌اس بازی می‌کنید؟ هر دو را انتخاب کنید. اکنون شما می‌‌توانید با قابلیت QSLIDE و نمایش دو برنامه در یک صفحه لذت خود را دو برابر کنید و به‌طور هم‌زمان دو عملکرد را در آرایشی فرانما ببینید.

قابلیت پیشرفتۀ QuickMemo 

                     

به راحتی تمام لحظات خود را با QuickMemo به یادماندنی‌تر کنید. هر جا که دلتان خواستید از محتوای صفحه‌نمایش عکس (اسکرین‌شات) بگیرید، با انگشت خود یادداشت بنویسید و از طریق SNS، پیام کوتاه، ایمیل یا راه‌های دیگر به اشتراک گذارید. همیچنین، وقتی در حالت پیش‌نمایش دوربین هستید می‌توانید با فشردن یک دکمه هم عکس بگیرید و هم QuickMemo را فعال کنید.

کلید راحت و سریع

از کلید خارجی Quick Button برای دسترسی مستقیم به امکانات مورد علاقه و برنامه‌های کاربردی استفاده کنید که می‌‌توانید خودتان از پیش تنظیم کنید. با این قابلیت راحت که در دسترس شماست، دیگر لازم نیست امکانات و برنامه‌های کاربردی مورد علاقۀ خود را جست‌وجو کنید.

 

 

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۵ نظر

vahid ۵ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام .. گوشی L9 خودم آپدیت کردم حالا برنامه QUICKTRANSLATOR رو وقتی باز میکنم که ترجمه کنم میگه دیکشنری بخرم و مثل قبل نمیتونم به راحتی ترجمه کنم… مشکل چیه؟

admin-user4 ۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

لیسانس رایگان این برنامه فقط برای یکبار و یک زبان میباشد

امیر ۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

آیا این گوشی قابلیت ارتقا به آندروید ۴.۴ را دارد؟ با ارتقادادن آن، گارانتی اش باطل میشود؟

محمد ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من این گوشی رو دارم میخوام بدونم به اندروید ۴.۴ آپدیت میشه؟ گارانتیش باطل میشه؟

محمد ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من این گوشی رو دارم میخوام بدونم به اندروید ۴٫۴ آپدیت میشه؟ گارانتیش باطل میشه؟

نظر دهید