۲۳ شهریور ۱۳۹۲

کاور گوشی ال‌جی G2 به نام QuickWindow را بیشتر بشناسید!

آیا شما هم با این جمله که یک اسمارت فون فوق العاده نیازمند به یک محافظ فوق العاده است، موافقید؟

اگر شما هم از کسانی هستید که علاقه مند به گوشی جدید ال‌جی به نام جی2 شده اید، به کاور QuickWindow مخصوص این تلفن همراه نیز حتما گوشه چشمی خواهید داشت. شرکت ال‌جی این کاور را به صورت فلیپ (چرخشی) طراحی کرده است تا وظیفه محافظت از گوشی عزیز شما را در برابر ناملایمات روزگار به عهده داشته باشد. این کاور به گونه‌ای طراحی شده است که شما حتی زحمت باز کردن آن را برای انجام کارهای کوچک مانند دیدن ساعت، چک کردن آب و هوا و مشخصات تماس گیرنده به خود ندهید و از دریچه کوچک آن به دنیای بزرگ جی2 دسترسی پیدا کنید.

The-QuickWindow-UX-interface2

حال بیاید به این کاور خوش ساخت نگاهی عمیق‌تر داشته باشیم. دو قسمت پشتی و جلویی این کاور مانند دو دوست صمیمی به محکمی دست در دست یکدیگر گرفته‌اند تا اسمارت فون نازک نارنجی شما کوچترین آسیبی نبیند. جنس جلوی کاور از پلیورتین سفت و انعطاف ناپذیر و جنس پشت و کنار کاور از پلاستیک است. شاید با خود فکر کنید که این مواد اصلا حس لوکس بودن را به آدم منتقل نمی‌کنند، اما وقتی آن را مشاهده کنید، خواهید دید که این لباس بسیار شیک و مجلسی به نظر می‌آید و با طرح تار و پود گونه خود حس خوبی را به فرد انتقال می‌دهد. اما شاید به ذهنتان خطور کرده باشد پس ضخامت کم جی2 چه می شود؟ این دقیقا چیزی است که با پوشیدن این لباس باید قید آن را زد و پی 13 میلی‌متر افزایش ضخامت و مقداری اضافه وزن را به تن خود مالید! مشکل دیگری که شاید برای خیلی‌ها آزار دهنده باشد، این است که گوشی خود را باز کرده و با طرحی مستطیلی شکل از گرد و خاک در وسط صفحه نمایش گوشی مواجه شوید.

The-QuickWindow-UX-interface3

با وجود اینکه این کاور از صدمه دیدن جی2 بر اثر ضربات پشت و کناری جلوگیری می‌کند، اما متاسفانه شرکت ال‌جی مقداری خامی از خود به خرج داده و امکانی برای چفت شدن این کاور تعبیه نکرده است. حال با خود بیاندیشید اگر هنگام افتادن در هوا قسمت جلویی کاور باز شود، چه خواهد شد؟ در تمام مدت معلق ماندن چند ثانیه ای در هوا شما استرس از دست دادن صفحه نمایش گوشی عزیز خود را خواهید داشت…

The-QuickWindow-UX-interface4

هنگامی که این کاور بسته است، شما از پنجره کوچک آن می‌توانید به زمان، اطلاعات آب و هوا و پلیر گوشی دسترسی داشته باشید و همچنین برای جواب دادن به تماس‌های دریافتی و خاموش کردن آلارم گوشی از این صفحه کوچک استفاده کنید. به علاوه، اگر برای تلفن همراه خود قفل گذاشته باشید، از طریق آن می‌توانید با زدن رمز به اینترفیس کاور وارد شوید. شما با خرید این کاور، انواع و اقسام ویژگی‌های مختص آن را که در کاورهای دیگر موجود در بازار یافت نمی‌شوند به دست خواهید آورد اما باز هم در اینجا به محدودیت‌هایی برخورد می‌کنید که علت قرار ندادن آن‌ها در رابط کاور مشخص نیست. به طور مثال عدم توانایی خواندن پیام‌های رسیده (تعداد پیام‌های رسیده فقط مشخص است) و متوجه نشدن اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ها از این دسته هستند. این نواقص شاید باعث منصرف شدن عده زیادی از خرید آن شوند.

The-QuickWindow-UX-interface

حال سبک سنگین کنید اگر در پرداخت هزینه 55 دلاری آن مشکلی ندارید و از آن دسته افرادی نیستید که همراه با گوشی خود به جنگل و بیابان می‌روید، این کاور با داشتن ویژگی‌های جالب و توانایی محافظت تقریبی از اسمارت فون محبوب شما، می‌تواند یکی از انتخاب‌های خوب شما برای استفاده در کنار جی2 باشد.

ممنون از سایت آی تی رسان بابت مطب فوق در مورد شناخت بیشتر کاور QuickWindo


۶ نظر

محمود رضا ۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام چطوری میتونم اینو پیدا کنم؟

ال جی ۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

از علاالدین یا قائم (فروشگاه مرکزی ال جی)

g ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
ببخشید میشه بگید چکار کنم تا بیاد اینا من کاورشو دارم ولی اصلا اون تیکه چیزی نمیاد.
تشکر

میلاد ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام G2 من این قابلیتو نداره
آیا میشه تو قسمت تنظیمات فعالش کرد؟
چجوری؟
لطفاًراهنماییم کنید
باتشکر

حسن ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

آقا من چه جوری فعالش کنم

خریدم ولی نمیشه

alireza ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

برای فعال کردن این قابلیت داخل setting
میرید بخش accessory
بعدش quickwindow رو فعال میکنید .
موفق باشید

نظر دهید