۱۹ شهریور ۱۳۹۲

LG Display نخستین پنل LCD مجهز به فناوری Intel WiDi را برای مانیتورها عرضه کرد

LG Display ، که پیشگام نوآوری در زمینه فناوری های مرتبط با صفحه نمایش در دنیا محسوب می شود، امروز خبر از عرضه نخستین پنل LCD مجهز به فناوری Intel WiDi یا  (Wireless Display) در همکاری با شرکت اینتل داد. این پنل 23.8 اینچی جدید LCD با بهره گیری از WiDi به کاربران امکان می دهد تا به صورت بی سیم ، بدون دردسر و آسان به پخش محتویات صفحه نمایش لپ تاپ و یا رایانه خود بر روی صفحه های بزرگ تلویزیون ها و دیگر صفحه نمایش ها اقدام کنند.

LG Display با تعبیه مستقیم تراشه کلیدی این فناوری در پنل LCD توانسته است با موفقیت به تولید این محصول بپردازد.  با وجود این پنل و فناوری ویژه به کار رفته در آن، LG  به کاربران امکان می دهد تا به آسانی از و با بهره گیری از Intel WiDi تصاویر را بر روی صفحه نمایش های بزرگ تر به اشتراک گذارده و از کیفیت آن ها لذت ببرند. این پنل همچنین به تولیدکنندگان اجازه خواهد داد تا به صورتی آسان و کم هزینه به توسعه و بهره گیری از WiDi در تولیدات شان بپردازند.

سانگ یئول کیم، نایب رئیس بخش فناوری اطلاعات در LG Display و بخش برنامه ریزی تولید محصولات موبایل شرکت می گوید : آخرین محصول ارائه شده از سوی LG Display ما را یک گام به سمت عصر چند صفحه نمایشی (N-Screen) نزدیک تر می کند. با همکاری نزدیک با اینتل ، ما سعی داریم تا با شرکای مان به پیشگامی در عصر ابزارهای بی سیم ادامه دهیم.

صفحه نمایش 23.8 اینچی LCD شرکت که به فناوری Intel WiDi مجهز شده است در نشست توسعه دهندگان اینتل که با نام IDF13 از دهم تا دوازدهم سپتامبر(19 تا 21 شهریور) در سن فرانسیسکو  برگزار خواهد شد ، رونمایی خواهد شد.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۲ نظر

حسین ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
احتمالا منظور اولین مانیتور مجهز به فن آوری Intel WiDi دنیاست این فن آوری سال گذشته بر روی تمامی مدلها و سایزهای سری سینما اسکرین LM برای اولین بار توسط LG عرضه شد و هم اکنون آخرین سری تلوزیونهای LG یعنی کل خانواده LA هم به این فن آوری مجهز است
موفق باشید

حسین ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
رو یا به حقیقت پیوست
در صورت امکان ADMIN-USER4 گرامی این اظهار نظر را در قالب خبر کار کنند .
منبع اصلی به همراه تصویر : http://www.lg.com/ae/netbooks/lg-V300 ( سایت رسمی ال جی امارات متحده عربی )
در اظهار نظر های قبلی در صول نزدیک به دو سال گذشته از لزوم وجود یک رایانه کامل و تلوزیون در یک دستگاه برای تامین نیازهای برخی از کاربران مفصل صحبت کرده بودم . با ورود قدرتمند ال جی به بازار تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها بنظر می رسد این بار ال جی چشم به بازار ALL IN ONE ( همه چیز در قالب یکی ) جزم کرده هم اکنون این عبارت بیشتر برندهای MSI و َASUS را در ذهن شنونده متبادر می سازد اما ALL IN ONE جدید ال جی تلوزیون هم دارد مدت زیادی از ورود اولین ALL IN ONE ال جی به بازار نمی گذرد LG V300 البته این نام پایه مدل است و این محصول با امکانات متفاوت به انتخاب مشتری در دسترس است و از جهات ذیل نسبت به تمامی دستگاههای مشابه برتری دارد .
الف طراحی منحصر بفرد و باریک : برای رسیدن به این طراحی ال جی بخش MINI PC را که در سایر دستگاههای موجود در بازار در ÷شت پنل قرار دارد به بخش تحتانی پایه منتقل کرده این ابتکار ال جی ضمن افزایش زیبائی به لحاظ باریک شدن بدنه ( ۶۶% باریکتر از محصولات مشابه ) بخش مانیتور بر پایداری دستگاه در مقابل ضربات و تکانهای ناگهانی افزوده و با انتقال کلیه درگاههای ورودی به پشت پایه دستگاه از کابلهای متعدد پشت بخش کامپیوتر خبری نیست و این موضوع بر زیبائی دستگاه حتی از زاویه پشت افزوده است .
۲ – پشتیبانی از فن آوری سه بعدی FPR ( منفعل ) و صفحه نمایش ۲۳ اینچی واید فول اچ دی با فن آوری IPS و دو عدد درگاه USB2 به همراه دو درگاه USB3 در پشت دستگاه ۲ عدد درگاه USB در بخش پایه ورودی میکروفن ، خروجی هدفون ، درگاه HDMI1.4 خروجی تلوزیون و … همچنین تیونر( گیرنده ) تلوزیون در مدلهای انتخابی درایو BLUE RAY COMBO و یا DVD Super Multi در کنار یا رایانه قدرتمند به شما امکان لذت بردن از برنامه های زنده تلوزیونی و انواع ویدئوها و منابع صوتی با کیفیت خارق العاده و حتی سه بعدی را روی یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ فراهم می سازد
۳ – این دستگاه با سه نوع پردازنده متفاوت ( به انتخاب مشتری ) ساخت شرکت اینتل عرضعه و قابلیت ساپورت رم تا ۸ گیگابایت از نوع DDR3 و فضای ذخیره سازی ۷۵۰ گیگابایتی دارد کارت شبکه این دستگاه توان تبادل دیتا در سطح گیگابیت را دارد و به امکانات شبکه بی سیم و بلوتوث نیز مجهز است وجود ۵ اسلات توسعه برای نصب تجهیزات مورد نیاز کاربران آن را در سطح قدرتمند نترین رایانه های موجود در بازار قرار داده است این هم یک تلوزیون کامپیوتر برای حرفه ای ترین ها نظر شما در این رابطه چیست .
موفق باشید .

نظر دهید