۰۹ مهر ۱۳۹۲

نگاهی به بررسی سایت‌های مختلف از نسخه جدید کنترل جادویی LG

به کلیدی سحر انگیز فکر کنید که دنیایی نوین را فرا روی شما قرار می دهد. آیا روزهایی را به یاد می آورید که برای هر بار عوض کردن کانال ها مجبور بودید فاصله ای را تا تلویزیون طی کرده و کلیدی را بفشارید؟ زمان‌هایی که نمی‌توانستید کنترل از راه دورتان را به دلیل آنکه زیر مبل ها یا کوسن ها افتاده است، بیابید و یا زمان هایی که کنترل تان به درستی کار نمی‌کند! همه این اتفاقات، به ویژه هنگامی که در زمان استراحت روی دهند، مأیوس کننده اند. دیگر نمی‌توان نقشی اساسی کنترل های از راه دور را در افزایش لذت تماشای تلویزیون و استفاده از دیگر محصولات سرگرمی خانگی انکار کرد.

با در نظر گرفتن این موارد، LG که همیشه در پی بهبود دادن تجربه کاربران از دنیای سرگرمی خانگی بوده است، دست به ساخت کنترل از راه دور جادویی خود زده است که به شما اجازه می دهد تا به آسان ترین شکل ممکن به تغییر کانال ها و برقراری تعامل با تلویزیون بپردازید.

عرضه آخرین نسخه این محصول منحصربفرد از سوی LG ، تغییراتی چند و بهینه را در آن به همراه داشته است. در این مطلب سعی کرده‌ایم نگاهی به تجربه کسانی بیندازیم که با این کنترل کار کرده اند و تجربه خود را با دیگران به اشتراک گذارده اند. این بررسی ها بازخوردهای محصول را در میان کاربران مختلف به خوبی منعکس می‌کنند.

CNET

CNET در بخشی از بررسی تلویزیون 55 اینچی هوشمند ما (که آن را محصولی فوق العاده با طراحی عالی دانسته است) به بررسی کنترل از راه دور جادویی LG پرداخته و آن را محصولی منحصربفرد توصیف می کند.

از میان قابلیت های مختلفی که CNET را تحت تأثیر قرار داده اند، عملکرد دقیق و بسیار آسان اشاره گر کنترل جادویی LG آن ها را شگفت زده کرده است. ویژگی اصلی هر یک از کنترل های راه دور، چه از نوع هوشمند باشند و یا چه غیرهوشمند، این است که امکان برقراری تعامل از راه دور با تلویزیون را به کاربر می دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، عملکرد صحیح اشاره گر بحثی کلیدی در طراحی کنترل جادویی LG بوده است و گروه CNET از سهولت خارق العاده تایپ با استفاده از اشاره گر و صفحه کلید مجازی کاملا حیرت زده شده اند.

قابلیت دیگری که تحسینِ بررسی کنندگان CNET را برانگیخته است ، استفاده از امکان فرمان های صوتی در این محصول است. به جای تایپ یا نیاز به نزدیک شدن به تلویزیون برای عوض کردن کانال، کافیست به کنترل از راه دورتان بگویید چه می خواهید.

Fox News

Fox News تصور می‌کند استفاده از این کنترل با وجود قابلیت هایی چون اشاره گر مناسب، پشتیبانی از کنترل‌های حرکتی و فرمان های صوت ، وسیله دلخواه تنبل ها بوده و آن ها را یاد صحنه ای از فیلم Minority Report اسپیلبرگ در سال 2002 خواهد انداخت.

با اینکه این تمجید متملّقانه به نظر می‌رسد ، اما کنترل از راه دور جادویی LG بخشی از رویاهای فیلم های تخیلی را واقعیت بخشیده و تجربه  ای متمایز از تماشای تلویزیون در اختیار بینندگان می گذارد. بار دیگر، عملکرد دقیق و صحیح اشاره‌گر، گروه بررسی کننده Fox News را هم تحت تأثیر قرار داده است. بر خلاف کنترل از راه دورهای معمول، کنترل جادویی LG از بلوتوث و همچنین ژیروسکوپ داخلی بهره می برد تا امکان کنترل دقیق تر و آسان تر را برای کاربر مهیا سازد. بنابراین حتی اگر مایل ها از تلویزیون فاصله داشته باشید، نیازی نیست برای استفاده از کنترل جادویی LG حتی یک اینچ جابجا شوید.

قابلیت جذاب دیگری که از چشمان تیزبین Fox News دور نمانده است، نتایج هوشمند حاصل از فرمان های صوتی کنترل است. همانند تام کروز در یکی از فیلم های تخیلی آینده گرایانه اش، گروه Fox News از کنترل از راه دور جادویی LG خواسته است تا به جستجوی فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد (The Dark Knight Rises) پرداخته و سپس نتایجی مشروح که شامل امکان دسترسی به فیلم برای اجاره یا خرید از طریق نرم افزار ویدیویی آنلاین Vudu بوده است، برای آن ها به نمایش در آمده است.

Hardware Zone

Hardware Zone از کنترل از راه دور جادویی ما به عنوان نمونه ای عالی از تلاش بی وقفه LG برای بهبود تجربه کاربران یاد کرده است.

کنترل جادویی LG از طریق نرم افزاری که وظیفه تشخیص گفتار را بر عهده دارد، به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از فرمان های صوتی ، به جستجو و برقراری تعامل با تلویزیون بپردازند. Hardware Zone نرخ تشخیص فرمان های صوتی توسط این کنترل را قابل ستایش عنوان کرده و اضافه کرده است که قابلیت های این چنینی در متحول کردن نحوه برقراری تعامل کاربران با تلویزیون ها و دستگاه های مشابه، نقشی اساسی بازی می کنند.

قابلیت دیگری که Hardware Zone آن را به عنوان پیروزی بزرگ دیگری برای LG در ایجاد «زندگی ایده آل» برای مشتریان -که فلسفه اصلی LG در ساخت محصولات و عرضه فناوری های جدید  محسوب می شود- یاد کرده است، امکان تشخیص الگوهای حرکتی توسط کنترل جادویی LG است. تنها با در دست گرفتن کنترل و نوشتن شماره شبکه مورد نظرتان در هوا ، می توانید به تلویزیون های هوشمند LG دستور تعویض کانال دهید. Hardware Zone، LG را به دلیل حذف پیچیدگی های غیرضروری و افزایش لذت کاربران در به کار گیری فناوری های جدید، به شکل قابل ملاحظه ای تحسین کرده است.

TrendHunter

همانطور که در بررسی های  فوق به آن اشاره شد،  برخی از این رسانه ها کنترل جادویی LG را نعمتی خدادادی برای تنبل ها و یا تبدیل آن ها به تام کروز بعدی دانسته بودند.اما TrendHunter پا را فراتر گذاشته و معتقد است کنترل جادویی LG احساسی چون در دست داشتن عصای جادویی به کاربران می بخشد.

تنها با چند حرکت کوچک ، کنترل از راه دور جادویی LG به کاربران اجازه می دهد تا مجموعه ای از کارها شامل عوض کردن کانال ها، افزایش صدای تلویزیون و یا حتی کارهای پیچیده تری چون تغییر mode تلویزیون را به انجام برسانند. برای TrendHunter ، انجام چنین کارهایی بدون نیاز به کوچکترین تلاشی، بسیار جالب به نظر آمده است.

به جز کنترل های حرکتی محصول سحر انگیز LG برای اجرای دستورات کاربر، Trendhunter به امکان اجرای دستورات با استفاده از فرمان های صوتی نیز پرداخته  و در پایان اضافه می کند این محصول نوآورانه برای ارائه تجربه ای به شدت ساده و شگفت انگیز از کار با کنترل های از راه دور در اختیار کاربران قرار داده شده است.

۱۲ نظر

حسین ۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
با توجه به مصرف بالای باتری در کنترلهای جادوئی در صورتیکه میکروفن از ن.ع خازنی که در برد بالا عملکرد بهتری دارد و کنترل حرکتی نیز مانند دستگاه کینکت دستگاههای بازی ایکس باکس از طریق دوربین تلوزیون صورت گیرد بسیاری از فرامین را می توان بدون استفاده از دستگاه کنترل از راه دور انجام داد بد در این صورت قیمت دستگاههای کنترل از راه دور با توجه به کاهش عملکردها کاهش و مصرف باتری آنها که باید از نوع الکالاین باشد که نسبت به باتری های معمولی گرانتر هستند نیز کاهش می یابد و برای افراد تنبل مثل من که حوصله گشتن دنبال گنترل و برداشتن آن از روی میز هم ندارند کار خیلی ساده تر می شود نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

pooya ۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین جان سلام
میخواستم بدونم که یعنی به کنترل بگی channel 3 ، اون هم کانال ۳ رو انتخاب میکنه؟
بعدشم میخواستم بدونم که این نسل جدید ، با نسل قدیمی ه تو LM96000 بود خیلی فرق داره؟
و اینکه اگه آره ،، میشه از این کنترل برا ۹۶۰۰۰ تهیه کرد و قیمتش چنده؟
با تشکر (فقط بی زحمت به همه سوالات جواب بده ، اگه تلگرافی نباشه بهتره 🙂 )
/خیلی ممنون :X

admin-user4 ۱۵ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بله کنترل صوتی هم پشتیبانی میکند و هم جستجوی صوتی
مدل ۲۰۱۳ دارای ماشین زمان هستند
برای تهیه کنترل جدید به ۸۴۷۳۳ تماس بگیرید

محسن ۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

CNET در بخشی از بررسی تلویزیون ۵۵ اینچی هوشمند ما (که آن را محصولی فوق العاده با طراحی عالی دانسته است) به بررسی کنترل از راه دور جادویی LG پرداخته و آن را محصولی منحصربفرد توصیف می کند.

منظور سایت cnet کدام مدل ۵۵ می باشد؟

admin-user4 ۱۵ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

متاسفانه مدل را ننوشته اند

حمید ایزدی ۲۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام آیا مدل ۴۲ اینچ ۶۲۱۰۰ هم کنترل جادویی دارد و اگر اینطور نیست میشود برای ان کنترل جادویی جداگانه خرید ؟
با سپاس

وحید ۵ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام و تشکر از سایت مفیدتون .
من ۴۲la620v خریداری کرده ام .
می خواستم بدونم واسه این مدل میتونم کنترل جادویی بخرم ؟ این مدل میتونه از کنترل جادویی ساپورت کنه ؟
با تشکر

علی ۹ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
ایا کنترل تلویزیون ۴۷ اینچ ۵۸۲۰ ال جی هم جادویی هست؟

مهدي ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام وقت بخیر، من ی تلویزیون uf85000 دارم، تمام راههای که برای ست کردن کنترل جادویی بود امتحان کردم ولی ست نشد، میشه راهنمایی کنید، ممنون

Roshan ۷ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

سلام،ایا کنترل جادویی برای مدل ۴۷la9600 در بازار هست،و اگر موجوده،چطور سفارش بدهم،ممنونم

حسين ۸ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

سلام با ورود به سایت گلد ایران بخش فروش آنلاین و یا تماس با تلفن ۸۴۷۳۳ واحد پشتیبانی گلد ایران میتوانید از قیمت و هزینه حمل تا محل کار یا منزل و زمان تحویل اطلاع و درصورت تائید پیک شرکت با شما تماس و محل و زمان تحویل را نهایی می نماید بعد از انجام کار هم در خصوص رضایتمندی از خدمت با شما تماس خواهند گرفت .

میثم ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

کنترل های جادویی مناسب برای LB69000 کدام ها میتوانند باشند؟

نظر دهید