۱۵ مهر ۱۳۹۲

پروژکتورهای جدید ال جی

پروژکتور قابل حمل FULL HD، مدل PF80G و پروژکتور MiniBeam، مدل PG60G

پروژکتور قابل حمل FULL HD، مدل PF80G

پروژکتور PF80G ال جی اولین پروژکتور ال ای دی FULL HD و قابل حمل در جهان است. این محصول منحصر به فرد از تصاویری با وضوح و روشنایی 1000 ANSI لومن و نسبت کنتراست 10000:1 برخوردار می باشد.

علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده، این پروژکتور قدرتمند برای مشاهده فیلم های سینمایی، عکس های دیجیتال و ارائه کار، بهترین انتخاب شماست . همچنین منبع نوری این محصول سازگار با محیط زیست، عاری از عنصر جیوه و دارای طول عمری معادل 30000 ساعت می باشد. در تکمیل عملکردهای تصویری PF80G، یک سیستم استریو 10W، صدایی استثنایی به شما ارائه می کند.

پروژکتور FULL HD ال جی، یک راه حل عالی برای محیط کار و خانه شماست و دسترسی به فایل های صوتی و تصویری ذخیره شده در دیگر وسایل و تجهیزات را برایتان بسیار آسان می کند. کاربران می توانند سریع و به راحتی، محتوای مورد نظر خود را از طریق MHL به آن منتقل نمایند.

همچنین در پروژکتور قابل حمل ال جی، از طریق WiDi و Miracast شما می توانید محتوای گوشی هوشمند، لپ تاپ و تبلت خود را بدون استفاده از سیم و کابل به دستگاه انتقال داده و مشاهده نمایید.

 

پروژکتور MiniBeam، مدل PG60G

پروژکتور MiniBeam ال جی به اندازه کف دست شماست و حمل و نقل آسانش را مدیون طراحی فوق العاده خود است. قرار گرفتن ایستاده این محصول و طراحی متفاوت آن تغییر چشمگیری در مقایسه با پروژکتورهای متداول ایجاد کرده است.

تصاویر عریض با نسبت 16:9، روشنایی 500 ANSI لومن و کنتراست 10000:1 از قابلیت های PG60G ال جی است. طراحی سازگار با محیط زیست، به دلیل عدم استفاده از جیوه در لامپ های LED و طول عمر 30000 ساعت، دیگر ویژگی های متمایز این محصول است.

یک سیستم بلندگوی 3W نیز صدایی استثنایی به شما ارائه می کند. همچنین باتری این محصول حداقل تا دو ساعت شارژ نگه می دارد. از سوی دیگر در پروژکتور قابل حمل ال جی، از طریق WiDi و Miracast شما می توانید محتوای گوشی هوشمند، لپ تاپ و تبلت خود را بدون استفاده از سیم و کابل به دستگاه انتقال داده و مشاهده نمایید. MiniBeam در کمپین ها و مسافرت ها نیز همراه خوبی برای شماست.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

حسین ۱۶ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
با توجه به طرح هوشمند سازی مدارس فروش انواع دستگاههای ویدئو پروژکشن در ایران از رونق خوبی برخوردار است و از برندهای خوشنام و قدیمی ژاپنی مانند ان ای سی و سونی و شارپ تا انوع چینی به وفور در بازار ایران حضور دارند اما ال جی در بازار ایران حضور ندارد چرا ؟
موفق باشید .

نظر دهید