۲۱ آبان ۱۳۹۲

تماس تصویری: پیشبرد مشارکت در کسب و کارهای کوچک

در دنیای دیجیتال امروز، همکاری تصویری یکی از مبتکرانه‌ترین و ارزشمندترین منابع برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. فناوری ویدئوی همراه که روزی یک رویا بود امروز یکی از مهم‌ترین درخواست‌ها برای بسیاری از افراد است.

برای افرادی که کسب و کارهای کوچک دارند، تماس تصویری از طریق شبکۀ 4G LTE در گوشی هوشمند یا تبلت و برای ارتباط‌های رودررو یا کارمندان، مشتریان و حتی مشتریان احتمالی مقرون به صرفه و کاربردی است و در عین حال هزینۀ سفر را کم و در زمان صرفه‌جویی می‌کند. طبق آخرین آمار شرکت سیسکو سیستمز، 77 درصد از کاربران گفتند که استفاده از فناوری تلفن همراه منجر به کاهش سفرهای کاری شده است و 69 درصد دیگر نیز صرفه‌جویی در هزینۀ شرکت را در نتیجۀ استفاده از تلفن همراه عنوان کردند.

علاوه بر حذف هزینه‌های سفر، آمار نشان داد که استفاده از ارتباط تصویری همراه، مانند Skype یا Tango، بازده کاربران را بالا می‌برد و به آنها کمک می‌کند تا روابط بهتری را با مشتریان و همکاران ایجاد کنند. بیش از 70 درصد از کاربران خاطر نشان کردند که فناوری به بهبود تعادل بین کار و زندگی آنها کمک کرده است.

آنهایی که می‌توانند از این مزایای افزوده بهره‌مند شوند احتمالاً پیشرفت‌هایی نیز در کار گروهی و بازده خود می‌بینند که در نهایت منجر به رضایت بیشتر مشتری و کارمند شود. استفاده از ابزارهای تماس ویدئویی مانند ooVoo در یک دستگاه بی‌سیم به کاربران امکان می‌دهد تا حالات چهره و زبان بدن مشتری خود را ببینند. بنابراین، آنها می‌توانند متوجه شوند که آیا پیامشان به خوبی منتقل شده و بازتاب داشته است یا نه. مثلاً، توانایی برقراری ارتباط چشمی در طی مکالمه ارتباطی شخصی بین گوینده و شنونده برقرار می‌کند که احساسات، علائق و مقاصد را بهتر منتقل می‌کند.

با استمرار تحول در راهکارهای تماس تصویری ارزان‌قیمت، شرکت‌هایی برنده هستند که بهترین فناوری‌ها را ارائه دهند. برای موفقیت، کسب و کارهای کوچک باید در صدر سودمندی و ارتباطات باشند. از ترکیب قابلیت‌های تماس تصویری با قدرت و سرعت یک شبکۀ پرسرعت، کارآفرینان نیروگاهی برای تقویت روابط شغلی و افزایش بازده در همه جا در دست دارند.

آیا تابحال از تماس تصویری استفاده کرده‌اید؟ نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۱ نظر

پیمان ۲۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

جالب بود.

علی ۲۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
نکسوس ۵ ندارین ؟

admin-user4 ۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
هنوز خیر

mehran ۲۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام به همه ی ال جی دوستان گلم!
مسولین محترم
آخه چرا انقدر جوون های مردم رو گذاشتین سرکار من از شهریور ماه که g2معرفی شد منتظر بودم همچین روزایی برسه برم ۳۲گیگش رو بخرم ولی این جور که معلومه باید قیدش رو زد و بریم سراغ غول سونی فک میکنین ۳۲ رو ندید بیرون چند درصد میرن ۱۶ بخرن فروش بره همه منتظر ۳۲ش هستن والا خیلی ها هم میرن z1 و….میخرن
آخه چرا انقدر وعده و وعید الکی به مردم میدید

فعلا….

حمید ۲۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

برای همچین محصولی حافظه ی در دسترسه ۱۰ گیگ جای افسوس داره.
نسخه ۳۲ گیگ چه زمانی ارائه میشه؟
مرسی

علیرضا ۲۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ال جی.ما که از خیر جی ۲ ۳۲ گیگ گذشتیم.انشالله نوه نتیجه های ما رنگ ۳۲ گیگش می بینن؟تا آخر ماه میاد؟

SDDM10 ۲۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
می خواستم بپرسم گارانتی lg g2 شامل چه چیزایی می شه؟
ضربه خوردن هم جز اون میشه؟

admin-user4 ۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
ضربه و خیس شدن و تغییر در OS گارانتی را باطل میکند

amir.m.s ۲۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آقا این G2 چرا micro SD نمیخوره؟؟؟؟!

admin-user4 ۲۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

این طور طراحی شده دوست عزیز

محمد ۲۵ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

اقا همگی پاشیم بریم با هم نکسوس ۵ بخریم . از خیر ال جی بگذریم . آخه اینا که جواب ما رو درست حسابی نمیدن.

نظر دهید