۲۸ آبان ۱۳۹۲

طراحی ظاهری زیبا

طراحی با در نظر گرفتن سلیقه های مخاطب،  به سیستم های صوتی پیشرفته بی سیم جدید LG اجازه می‌دهد تا از ظاهری زیبا و جذاب برای هماهنگی بیشتر با فضای خانه شما استفاده کنند. ما ایمان داریم موسیقی روح جدیدی به زندگی مردم می‌بخشد ما از نظر ما استفاده از شیوه ای  نو برای طراحی محصول و نحوه برقراری تعامل شما با آن هم ، به اندازه تجربه موسیقیایی تان اهمیت دارد.

با وجود طراحی ساده و ابعاد مناسب، سیستم های صوتی CM3430/ CM3330 از صدای 2.1 کاناله 40 واتی و صدای بم متوازن از طریق ساب ووفرهای تعبیه شده در داخل خود بهره می‌برند. کنترل های لمسی حساس، نمایشگرهای LED ، و درایو سی دی ساده و کاربردی، به این محصول اجازه می‌دهند تا بدون مصالحه طراحی ظاهری خود، باز هم زندگی را برای شما آسان تر سازد.

با استفاده از Airplay در آیفون، آیپد، آیپاد  و مک و بلوتوث در تبلت‌ها و گوشی های هوشمند اندرویدی می‌توانید به آهنگ های مورد علاقه تان گوش کنید. بعلاوه بر این می‌توانید از امکان پخش سی دی هم لذت ببرید و ایستگاه های رادیویی دیجیتال را با استفاده از DAB گوش فرا دهید. حالا می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از موسیقی لذت برده و آزادنه و به هر روشی که می‌خواهید، آنچه که به آن گوش می‌دهید، را کنترل کنید.

۱ نظر

پیمان ۲۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

طراحی زیبا و دلنشینیه و خیلی جذب خودش می کنه

نظر دهید