۰۱ آبان ۱۳۹۲

پخش‌کنندۀ بلو-ری BP730

یک دستگاه پخشکنندۀ بلوری که همه چیز دارد

تلویزیون هوشمند الجی

به محتوای عالی از تأمین‌کنندگانی مانند Netflix، Hulu Plus، Vudu، YouTube و بسیاری دیگر از دستگاه پخش‌کنندۀ دیسک بلو-ری به طور مستقیم دسترسی پیدا کنید. چه بخواهید از هزاران تصویر متحرک خارق‌العاده لذت ببرید، به آخرین قسمت‌های برنامه‌های تلویزیونی دسترسی پیدا کنید، برنامه‌های کاربردی را شخصی‌سازی کنید یا به راحتی هر ویدئویی که می‌خواهید را روی صفحۀ تلویزیون پخش کنید، ال‌جی شما را به سرگرمی‌هایی که شما و خانواده‌تان می‌خواهید، با نوعی رابط کاربری که به طرز ساده‌ای سازمان‌دهی شده است، متصل می‌کند.

خیلی راحت، خیلی سرگرمکننده

انتخاب امکانات و قابلیت‌ها به راحتی تکان دادن دست و استفاده از کنترل جادویی Magic Remote است. فقط روی چیزی که می‌خواهید اشاره کنید تا حسگرها همان را دنبال کنند.

تصاویر Full HD را با کیفیتی نزدیک به ULTRA HD تبدیل کنید

لازم نیست برای محتوای ULTRA HD صبر کنید تا از تلویزیون Ultra HD خود لذت ببرید. با قابلیت افزایش وضوح (Resolution Upscaler) محتوای Full HD با وضوحی شفاف حتی در نمایشگرهای بزرگ با کیفیت UHD 4K به نظر می‌رسد.

هییییییییس!

می‌خواهید بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان تلویزیون تماشا کنید؟ از طریق برنامۀ LG remote شما می‌توانید به صورت بی‌سیم صدا را از تلویزیون به گوشی هوشمند خود بفرستید و به برنامۀ خود از طریق هدفون گوش دهید.

غرق شوید

از فیلم‌های بلو-ری با کیفیت Full HD 1080p لذت ببرید. علاوه بر این، فیلم‌های دیسک بلو-ری استاندارد با کیفیت بالا پخش می‌شود و دی‌وی‌دی با وضوحی نزدیک به کیفیت اچ‌دی پشتیبانی می‌شود.

با وایفای از شر بههمریختگی خلاص شوید

با وای-فای به راحتی می‌توانید تلویزیون ال‌جی خود را به اینترنت و محتوای آنلاین متصل کنید. اگر باند پهن بی‌سیم دارید، نصب به راحتی صورت می‌گیرد و لازم نیست نگران درهم‌ریختگی باشید.

مجهز به DLNA

دستگاه‌های دیجیتال را سازگار کنید. برای ایجاد یک شبکۀ دیجیتال، به دستگاه‌های دیجیتال نیاز دارید. کاملاً واضح است. اما اگر دستگاه‌های سازگاری وجود نداشته باشد، خیلی به شبکه نیازی نیست. دستگاه‌های DLNA همه با هم کار می‌کنند.

برچسب بزنید

دستگاه‌های NFC خود را به برچسب NFC بزنید تا فوراً اتصال برقرار شود. اکنون شما می‌توانید ویدئو و موسیقی را از دستگاه‌های سازگار به دستگاه‌های ال‌جی که مجهز به NFC هستند به طور مستقیم به اشتراک گذارید.

 

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۰ نظر

amir124 ۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

توی ایران هست؟
قیمتش چجوریه؟

admin-user4 ۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام، برای قیمت به سایت گلدایران مراجعه کنید

masood ۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

قیمتش چنده ؟تو ایران اومده؟ رو کدوم مدل ها از تلویزیون های سه بعدی الجی کار میکنه؟

admin-user4 ۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

برای قیمت به سایت گلد ایران مراجعه کنید

Saafa ۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین بخدا کف کردیم! اینا رو ولش کن.
جی۲ ۳۲ گیگ کی میاد؟
یه خبر خوشحال کننده لازم داریم!

ali ۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام آیا این محصول در بازار هست؟ قیمتش مشخصه؟

admin-user4 ۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

برای قیمت و موجود بودن محصول به سایت گلدایران مراجعه کنید

حسین ۳ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
بهتر است در این سایت صرفا به محصولاتی از ال جی که صرفا بصورت رسمی وارد و عرضه میشوند بپردازید در حال حاضر متاسفانه زمینه محصولات ال جی که بصورت غیر رسمی ( قاچاق ) و با قیمت های ارزانتر از قیمت محصولات رسمی وارد و بفروش می رسند زیاد است و این گونه معرفی کالا ها خود زمینه ساز تقاضا برای اینگونه کالا ها در بازار و ورود آنها می باشد کافیست سری به پشت شهرداری ( ضلع شمال میدان امام خمینی (ره )) و یا نیازمندیهای روزنامه بخش فروش صوت و تصویری بزنید تلوزیون سه بعدی ال ای دی ال جی در سایز ۵۵ اینچ تا انواع دی وی دی رکوردر و دی وی دی پلیر با انواع ضمانت نامه های رنگا رنگ را با قیمت های غیر قابل رقابت به محصولات گلد ایران ببینید شاید در مورد تلوزیون به خاطر قیمت بالا خیلی ها اهل ریسک نباشند اما در مورد انواع دستگاههای پخش و همچنین ضبط دی وی دی که حتی یک مدل آن در سبد محصولات گلد ایران وجود ندارد و حتی دستگاههای دابل یا پخش و ضبط دی وی دی و واچ اچ اس و انواع ضبط صوتها و حتی انواع گوشیهای تلفن همراه قیمت پائین این محصولات بسیاری را به خرید این محصولات متنوع که بعضا با اندازه های بزرگ قابلیت های چندانی هم ندارند وسوسه می نماید بخصوص دستگاههای زیر صد هزار تومان نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

مهدی گلرخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

هر محصولی که من اینجا دیدم در سایت گلدیران وجود نداره که ما قیمتش رو ببینیم هر ۱۰۰ سال یکبار هم که من خدایی نکرده از یک محصول ال جی خوشم میاد نه خودش تو سایت گلدیران هست نه قیمتش هست چطور با این هماهنگی توقع فروش محصول دارید اگه یک روز کسی بخواد ال جی بخره خودتون بزور مجبورش می کنید بره سونی بخره

صداقت ۱۱ دی ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
منم خیلی وقته دنبال BP600 این , مدل BP 730 بودم که خیلی عالیه ولی الان بامیلو موجودی اعلام کرده BP600 رو موجود دارن ۴.۳۹۰.۰۰۰ ریال تحویل میدهند

نظر دهید