۰۲ آبان ۱۳۹۲

LG گوشی هوشمند مبتنی بر Firefox OS عرضه می‌کند

به نقل از وب سایت رسمی Telefonica،اپراتور Vivo قرار است گوشی جدیدی از LG با نام Fireweb را که هر دو مبتنی بر سیستم عامل جدید Firefox OS هستند، در اختیار مشترکین خود در بزریل قرار دهد.  Telfonica اعلام کرده است که گوشی های مبتنی بر این سیستم عامل را به زودی در مکزیک، پرو و اروگونه هم عرضه خواهد نمود.

گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس نخستین ابزارهایی هستند که بر ارائه کارکردهای مورد نظر کاربران و همین طور شخصی سازی رابط، کاملا متکی بر فناوری های تحت وب بوده و  تجربه ای بی نظیر، ساده و آسان از استفاده از گوشی های هوشمند را برای کاربران به ارمغان می آورند.

LG Fireweb نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر فایرفاکس LG محسوب می شود. این محصول  از صفحه نمایش چهار اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی و قابلیت هایی چون یکپارچگی با فیس بوک و بازی هایی نظیر  Cut The Rope بهره برده و  روشی جدید برای دسترسی به نرم افزارها را در اختیار کاربران می گذارد.

Firefox OS تمامی انتظاراتی را که شما از یک گوشی هوشمند دارید، با وجود یکپارچگی با سرویس های شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر، نقشه های Here Maps ، مرورگر فوق العاده فایر فاکس ، Firefox Marketplace و … برآورده می سازد.

Firefox OS مفهومی جدید را در جستجوی نرم افزارها برای گوشی های هوشمند ارائه می کند که سبب می شود گوشی در هر لحظه خود را برای پاسخ گفتن به توقعات و نیازهای شما آماده سازد. تنها کافیست آنچه می خواهید را تایپ کرده و تجربه ای کاملا شخصی سازی شده بر طبق آنچه درج کرده اید، دریافت کنید. می توانید از نرم افزارها تنها یک بار استفاده کرده و یا آن ها را دانلود کرده و نگاه دارید تا هر گاه نیاز به سفارشی سازی رابط داشتید، از آن بهره بگیرید.

همین طور امکان یافتن نرم افزارها در Firefox Marketplace نیز مهیا شده است که در حال حاضر نرم افزارهای محبوبی چون Badoo ، Box ، EA games like Poppit، Facebook، KAYAK، SoundCloud، The Weather Channel، TimeOut، TMZ، Tuenti و Twitterدر خود جای داده است .

Firefox Marketplace بیش از 50 نرم افزار وابسته به برزیل چون UOL، BOL، SporTV، Dieta e Saúde، Editora Globo، Galinha Pintadinha، Kekanto، Vivo my App، Vivo Chatو … را هم در خود جای داده است.

گوشی های مبتنی بر Firefox OS از آخرین نسخه این سیستم عامل یعنی 1.1 که از بهینه سازی های زیاد و قابلیت های جدیدی چون MMS بهره مندند، برخوردار خواهند بود و کاربران فعلی این سیستم عامل هم به زودی امکان به روز رسانی به نسخه جدید را پیدا خواهند کرد.

جی سالیوان مدیر اجرایی موزیلا نیز می گوید: ما Firefox OS را به عنوان بخشی از مأموریت موزیلا برای قرار دادن قدرت وب در دستان کاربران و  ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن ساخته ایم. از اینکه این سیستم عامل توانسته است توجه شرکای مان را برای عرضه گوشی های جدید در بازارهای رو به رشد و در حال توسعه به دست آورد، بسیار خوشحالیم. همکاری ما با Telefonica Vivo  تجربه جدید و غنی استفاده از Firefox OS را با ترکیب بهترین محتویات منطقه ای و بین المللی ممکن در کنار محصول زیبای LG ، اثبات خواهد کرد.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۲ نظر

HOSEIN ۳ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آدمین جون وبلاگ خیلی خلوت شده
یک مطلبی در مورد g2 بزار دوباره شلوغ بشه دیگه

حسین ۳ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
در ایران موزیلا فایر فاکس بواسطه مرورگر وب محبوبش شناخته شده و بسیاری از تارنماهای ایرانی هم با این مرور گر وب سازگاری کامل دارند اتما در مورد سیستم عامل بواسطه امکان نثب نرم افزارهای سازگار قضیه متفاوت است اگر امروز سیستم عامل اندروید سیستم عامل قالب در تلفن های همراه هوشمند شناخته می شود و بسیاری از تولید کنندگان از جمله سونی ، سامسونگ ، ال جی و …. بسیاری از تولید کنندگان محصولات خود را سازگار با این سیستم عامل تولید می کنند بواسطه وجود هزاران برنامه و اپلیکیشن های کاربردی تولید دشه با این سیستم عامل که قسمت عمده آن بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد البته در دنیای فن آوری همه چیز ممکن است شاید تا چندی دیگر فایر فاکس جای اندروید و ios و ویندوز فون را بگیرد نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

نظر دهید