۰۹ آبان ۱۳۹۲

LG G2؛ نوآوری مبتنی بر درک

احساس خود را فراتر ببرید، درک خود را غنی‌تر کنید و زندگی روزمره خود را با دستگاهی که مطابق با نیازهای شما به خوبی طراحی شده است بهبود ببخشید.

سخت‌افزار

نمایشگر 5.2 اینچ Full HD

رویا را با وضوح و در رنگ‌های زنده ببینید. نمایشگر 5.2 اینچ Full HD IPS در G2 به شما تجربۀ بصری برتر با رنگ‌های طبیعی، متن تیز، جزییات با کیفیت بالا و نسبت تصویر 16:9 مشابه سینما می‌دهد. وضوح غنی 400 پیکسل در اینچ هر جزییاتی را بروز می‌دهد و نمایشگر Full HD IPS به شما سفید روشن‌تر و نمود زنده و دقیق‌تری از رنگ‌ها بدون اشباع‌شدگی بیش از حد یا آزار چشم می‌دهد. بنابراین، چه در حال تماشای یک نمایش طبیعی در حالت تمام اچ‌دی باشید یا مشاهدۀ یک پرتره در آسمان آبی یا خرید کفش با سایۀ کاملی از قرمزی، نمایی قابل اعتماد از چیزی که به آن نگاه می‌کنید خواهید داشت.

دوربین 13 مگاپیکسل OIS

شما به ثابت بودن دست برای گرفتن تصاویر شارپ و ویدئوهای روان با G2 نیازی ندارید. این دوربین 13 مگاپیکسل از کیفیت بالایی برخوردار است و فناوری پیشرفتۀ تثبیت نوری تصویر (OIS) دارد که منجر به تثبیت فوکوس در زمانی می‌شود که شما دوربین را نگه داشته‌اید. بنابراین، کمتر عکس‌های مات و ویدئوهای لرزان خواهید داشت. این قابلیت برای عکاسی در شب هم خوب است. تنظیمات نور کم نیاز به نوردهی طولانی‌تری دارد تا پتانسیل را برای حرکت بیشتر تصاویر مات ایجاد کند اما با OIS شما می‌توانید نماهای کم‌نور ثبت کنید؛ حتی اگر به طور کامل ثابت نباشید. علاوه بر این، فوکوس خودکار چندنقطه‌ای می‌تواند فوکوس سریع و دقیق را برای چند چهره یا اشیای متحرک با 9 نقطه فوکوس خودکار آغاز ‌کند و در همین حال، وضوح عالی به شما امکان می‌دهد تا از نزدیک‌تر بزرگنمایی کنید؛ این فوکوس تصاویری تیز و دقیق را، با 16 برابر بیشتر از بزرگنمایی معمولی و بدون افت کیفیت، تضمین می‌کند.

امکانات پیشرفتۀ دوربین (فوکوس خودکار چندنقطه‌ای/بزرگنمایی با وضوح عالی/ قابلیت Shot & Clear)

شما یک نمای عالی را تنظیم و در حالی که تصویر را ثبت می‌کنید ناگهان یک غریبه در پس‌زمینه قدم می‌زند. با قابلیت Shot & Clear، شما می‌توانید تصویر را ذخیره کنید! این قابلیت مبتکرانه قبل از اینکه سوژه‌ یا چیزی وارد نما شود تصویر پس‌زمینه را ثبت می‌کند و چند ثانیه بعد، آن را با تصویری که شما می‌گیرید ترکیب می‌کند. تا حرکت سوژه‌های ناخواسته را نداشته باشد.

صدایی با کیفیت بالا

در پس هر صدا جزییات زیادی نهفته است و با صدای با کیفیت بالا شما آن را می‌شنوید و ضبط می‌کنید. این قابلیت بر صدا به همان نحوی تأثیر می‌گذارد که کیفیت بالای ویدئو برای تصویر دارد و برای صدا وضوح و کیفیت بالاتری را فراهم می‌کند. بنابراین، شما از اینک هرگز تن عمیق صدای بم، جزییات صوتی ضعیف یا صدای شیرین زه تار را از دست نمی‌دهید. G2 صدایی باکیفیت در حالت ضبط و گوش کردن، بدون افت کیفیت برای فایل‌های Studio Master با پشتبانی از پخش 24 بین، 192 کیلوهرتز های-فای برای فایل‌های FLAC و WAV فراهم می‌کند. علاوه بر این، G2 از قابلیت ضبط چندمیکروفون با فناوری پیشرفتۀ حذف سروصدای اضافی برخوردار است. بنابراین، صدا را با وضوح حتی در محیط‌های شلوغ ثبت و ضبط می‌کند. موسیقی و ضبط‌های خود را به همان شیوه‌ای تجربه کنید که با صدایی با وضوح بالا می‌شنوید.

پردازندۀ 2.26 گیگاهرتز چهارهسته‌ای Snapdragon

از گرافیک روان هنگام تماشای ویدئو یا انجام بازی‌های ویدئویی لذت ببرید. وب را سریع‌تر مرور کنید و چند برنامه‌ را با هم و بدون کندی در عملکرد اجرا کنید.

مهم نیست دلتان می‌خواهد چگونه از G2 استفاده کنید. شما با پردازندۀ 2.26 گیگاهرتز چهارهسته‌ای مجهز به چپ‌ست Snapdragon کوالکوم تجربه‌ای یکپارچه را خواهید داشت. G2 می‌تواند با تقسیم وظایف بین 4 هسته چندین روند را به راحتی در یک زمان اجرا کند و 50 درصد عملکرد گرافیک بهتر و سرعت سی.پی.یوی بالاتری را ارائه دهد.

باتری بادوام

باتری 3000 میلی‌آمپری SiO+ در G2 به شما قدرتی حیرت‌انگیز، بدون لطمه به طراحی و سبک، می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید تمام روز با آن کار کنید و از کار با این گوشی لذت ببرید. طراحی جمع‌وجور و آنُد سیلیکون، در مقایسه با باتری‌های لیتیوم‌یون معمولی، بیشترین گنجایش ذخیره و بازده را در اندازه‌ای فوق باریک ممکن می‌کند. همچنین، با افزوده شدن چیپ‌ست GRAM و 20 درصد مصرف نیروی کمتر، در عمر باتری صرفه‌جویی می‌شود.

تجربۀ کاربری الهام‌بخش حالت میهمان (Guest Mode)

شما همیشه تنها کسی نیستید که از گوشی شما استفاد می‌کند اما با حالت میهمان (Guest Mode) شما می‌توانید تجربۀ کاربری را برای خود یا میهمانتان شخصی کنید تا برنامه‌ها و قابلیت‌هایی که در دسترس هستند را بر حسب حالتی که فعال می‌کنید کنترل کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد به طور دستی صفحه‌نمایش اصلی را برای خودتان و میهمان، مانند کودک یا دوستتان، انتخاب کنید و الگوهای قفل جداگانه برای آن کاربر ایجاد کنید. بنابراین، شما می‌توانید هر وقت دوست داشتید گوشی خود را با دیگران به اشتراک گذارید و محتوا و تنظیمات آن، به همان شیوه‌ای که به آنها داده بودید، باقی بماند.

بزرگنمایی صوتی (Audio Zooming)

بزرگنمایی صوتی به شما امکان می‌دهد، با بزرگنمایی سوژۀ مورد نظر هنگام ضبط ویدئو، منبع خاصی از صدا را صفر کنید (روی صفر تنظیم کنید). سپس، می‌توانید آن را هنگام پخش واضح‌تر بشونید. این قابلیت منحصربه‌فرد از سه میکروفون استریو استفاده و صدا را از زاویۀ خاص تقویت می‌کند و سروصداهای محیط را بی‌اهمیت جلوه می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید روی صداهایی که می‌خواهید آنها را بشنوید بزرگنمایی یا زوم کنید و آنهایی که نمی‌‌خواهید را خاموش کنید.

لینک متن (Text Link)

انتقال اطلاعات از متنی که در محتوای یک برنامۀ کاربردی است می‌تواند سخت باشد. به یادسپاری محتوا، جست‌وجو در گوشی برای یافتن برنامۀ درست و ضبط دقیق اطلاعات یک کار عذاب‌آور است. قابلیت لینک متن Text Link ذخیرۀ رخدادها در تقویم، جست‌وجو در وب یا بیرون کشیدن نقشه از اطلاعاتی که شما در پیام متنی فرستاده بودید را تنها از طریق یک لینک دسترسی ساده می‌کند. اکنون تنها یک ضربۀ کوچک با آسایش فاصله دارید.

قابلیت ضربه (KnockOn)

ضربۀ ساده تنها چیزی است که لازم است. با دو بار ضربه روی G2، می‌توانید به آرامی نمایشگر گوشی را بدون برداشتن یا فشار دادن کلید بیدار کنید. G2 این حالت را حس می‌کند و نمایشگر را روشن می‌کند. وقتی دست شما پر است یا می‌‌خواهید در چند ضربه صرفه‌جویی کنید، G2 بارگذاری را کمتر می‌کند.

وصل کن و پخش کن (Plug & Pop)

می‌خواهید به موسیقی گوش دهید؟ فقط کافیست هدفون را به گوشی متصل کنید. آمادۀ سینک کردن فایل‌ها هستید؟ کابل یواس‌بی را متصل کنید. با قابلیت Plug & Pop، G2 به طور هوشمندانه‌ای آیکون‌هایی برای قابلیت‌هایی که نیاز به هدفون یا کابل یواس‌بی دارند را هنگام اتصال آنها نمایش می‌دهد و استفادۀ سریع از برنامه‌هایی که می‌خواهید را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

ضبط دوگانه/ دوربین دوگانه (Dual Recording/Dual Camera)

خودتان هم در تصویر باشید؛ حتی اگر پشت دوربین هستید. قابلیت ضبط دوگانه/ دوربین دوگانه به شما امکان می‌دهد تا هم‌زمان دوربین پشت و جلو را فعال کنید. بنابراین، شما می‌توانید خودتان و سوژه را در یک زمان ضبط کنید. این قابلیت سرگرم‌کننده با دو دوربین عکاسی و فیلم‌برداری کار می‌کند و با استفاده از فناوری تصویردر‌تصویر چهرۀ شما را در هر تصویر یا ویدئویی که در حال ضبط کردن هستید قرار می‌دهد.

بزرگنمایی ردیاب (Tracking Zoom)


روی سوژۀ مورد علاقه، بدون از دست دادن رد تصویر بزرگ، فوکوس کنید. بزرگنمایی ردیاب (Tracking Zoom) به شما امکان می‌دهد تا ویدئوهای منحصربه‌فرد با قاب تصویردرتصویری ثبت کنید که حرکات سوژۀ مورد نظر شما را پررنگ می‌کند و بقیۀ صحنه را نیز نگه می‌دارد. این قابلیت بر حرکات سوژه‌ای که شما انتخاب کرده‌اید بزرگنمایی یا زوم می‌کند و حرکات آنها را در یک قاب مشترک در پس‌زمینۀ ویدئو ردیابی می‌کند.

بزرگنمایی برای ردیابی (Zoom to Track)

قابلیت بزرگنمایی برای ردیابی (Zoom to Track)، با انتخاب سوژه در هنگام پخش و بزرگنمایی بر روی آن، به شما امکان مشاهدۀ ویدئوها در G2 را به روش تعاملی و سرگرم‌کننده‌تر می‌دهد. تنها کافیست هنگام تماشای ویدئو یک سوژۀ در حال حرکت روی صفحه را انتخاب کنید تا قابلیت بزرگنمایی برای ردیابی بر روی آن بزرگنمایی می‌کند و آن را در سرتاسر کلیپ ردیابی ‌کند. انگار پشت‌صحنۀ دوربین را برای نگاه دقیق‌تر و نزدیک‌تر می‌بینیم؛ حتی بعد از اینکه ویدئو ضبط شده است.

قابلیت‌های Capture Plus و Clip Tray

زمانی که در حال وب‌گردی هستید، با Capture Plus تصویر بزرگ را ببینید. Capture Plus به شما امکان می‌دهد که به جای ثبت محدود صفحه، یک نمای کلی (اسکرین‌شات) از تمام صفحۀ وب با کنترل‌های دقیق حاشیه بگیرید. این راهی بهتر برای ذخیرۀ مقالات آنلاین، رسیدها، دستورهای کار یا دیگر اسنادی است که دوست دارید بخوانید یا بعداً چاپ کنید. Clip Tray مانند کلیپ‌بورد کامپیوتر کار می‌کند و تصویر، متن و لینک‌هایی که دوست دارید را برای ارجاع بعدی ذخیره می‌کند. این قابلیت برای خرید آنلاین یا اشتراک اطلاعات با دوستان عالی است و به شما امکان می‌دهد چند مورد را در کیپ‌بورد کشویی در پایین نمایشگر کپی و ذخیره کنید تا مجموعه‌ای بصری از اطلاعات ایجاد کرده باشید. آیتم‌ها را در حال حرکت اضافه کنید و یکی را به عنوان ایمیل، پست، سند یا پیام متنی برگزینید.

شما از کدام قابلیت‌ها بیشتر استفاده می‌کنید؟

۱۰۲ نظر

shahin ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلاااااااااااااااااامممممم

خواهش میکنم زودتر وارد بازارش کنییییییییییییییییییییییییید گوشی ندارررررررررررررررررررررررررررررررررم……
پس کی میخواد بیاد؟

ali ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

mahe pish umade tu bazar aziz 😐
koliam forosh karde

امید ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

وارد بازار کنن؟؟؟؟!!!!!!!!!
عزیزم این گوشی خیلی وقته داره فروش میشه البته شاید منظورت نسخه ۳۲ گیگش هست که خب البته دیگه داره از دهن میفته با این طولی که کشید تا عرضه بشه 😀

دانیال ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

شخصا از قابلیت Slide Aside بیشتر از همه بهره میبرم بنده از مشتری های خیلی قدیمی و مدیر بخش ال جی در یکی از بزرگترین انجمن های موبایل (بیاتوگوشی) هستم واقعا از این این پیشرفت ال جی خوشحال هستم گوشی های قدیمی ال جی رو زیاد داشتم اما آپتیموس جی و جی۲ واقعا نهایت لذت زندگی برای من بودن با آرزوی موفقیت روز افزون

امیر ح ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

داره یه بوهایی از اومدن نسخه ۳۲گیگ میآد :دی

اقای بنیامین دارمی مگه نگفت یک ماه دیگه ؟
پس چرا ادمین سایت مدیاپردازش گفته حدوده دو ماه دیگر !!!

هومن ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

دارم ثانیه شماری میکنم واسه ۳۲ گیگش ایشاله تو این هفته بیاد دلمون شاد بشه ولی ادمین چرا بمن زنگ نمیزنن رنج قیمتم معلوم نیست؟؟؟

فرهنگ بياباني ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ایا مدل ۳۲g برای LG G2 در نمایندگی ایران موجود است؟ قیمت انرا هم در صورت موجود بودن اطلاع رسانی کنید.

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز موجود نیست

mehddi ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

g2 به اندروید ۴.۴ اپدیت میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

در حال حاضر خیر

هومن ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین قرار شد تو این ماه بیاد ولی الان سایت مدیا پردازش اعلام کرده تا ۲ماه دیگه وارد نمیشه ایا واقعا اینطوریه خواهشا جواب بدید با تشکر

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

هومن جان پیگیری خواهم کرد ( در ضمن مدیا تنها وارد کننده گوشی های ال جی نیست!)

وحید ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ،
وشی واقعا فوقالعاده هست ، ولی حافظه ۱۶ گیگ ( ۱۰ گیگ قابل استفاده ) و نداشتن اسلات کارت حافظه واقعا آزار دهنده هست .
بنده پولم آماده هستش تا وقتی که ۳۲ گیگ این تلفن به بازار بیاد . که انگار اصلا نمایندگان ال جی نمی خوان وارد کنن .
این گوشی فقط با حافظه ۳۲ گیگابایت ارزش خرید دارد 🙂

mehrdad ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

نا سلامتی فردا قراره نکسوس ۵ معرفی بشه ها! چرا تو سایتتون هیچ خبری نیست!

admin-user4 ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

به محض اعلام خبر رسمی ما هم اطلاع رسانی خواهیم کرد

فرهنگ بياباني ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ایا کم و زیاد شدن قدرت انتن دهی در این گوشی صحت دارد؟

admin-user4 ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

اگر سیم کارت شما توسط خودتان میکرو شده باشد یا دستی این کار شده باشد، تیم فنی گفتند در برخی موارد حتی ممکن است سیگنال گم شود ولی اگر ارچینال باشد هیچ مشکلی ندارید
برای همراه اول با تلفن ۱۸۸۶ و برای ایرانسل با تلفن ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید و سیم کارت میکرو بگیرید

Saafa ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آقا یه ماه گذشت دیگه!
نسخه ی ۳۲ گیگش کجاست پس!! من رو حرف آقا بنیامین تون حساب کردم و گوشی نخریدمااا!

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

به زودی دوست گرامی….

Saafa ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

یه چیز دیگه هم هست..
من پیش ثبت نام هم کرده بودم و توی سایت نوشته بودید با تمام کسانی که پیش ثبت نام کرده بودند تماس میگیریم، اما کسی با من تماس نگرفت…

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

اگر در دسترس نبوده باشید باید دوباره با شما تماس بگیرند. پیگیری خواهیم کرد

رضا جوانمرد ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین عزیز سلام
جنس کاور این گوشی چیه؟
مرسی

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام رضا جان
جنس آن polyurethane است

HOSEIN ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

الان جنسشو فهمیدی رضا جان

رضا جوانمرد ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

حسین عزیز
با توجه به توضیحی که ادمین عزیز داد جنس کاور پلی یورتان است که در موارد گوناگونی مانند فومهای نرم، فومهای سخت، الاستومرها، چسبها، روکش ها و پایه های رنگی بکارگرفته می شوند.
بیشتر هدفم از این سوال این بود که ببینم جنس کاور از چرم است یا مواد پلیمری.

Saafa ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین جان لطفا پاسخ کامنت ها ی منم رو هم بده : |

HOSEIN ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلامی دوباره برشما
به به یک مطلب زیبای دیگر در مورد G2 خوندم جالب بود ولی من که هنوز این گوشیو ندارم که بگم از کدام زیاد استفاده میکنیم مثل اینکه ما منتظر ۳۲ هستیم.
و یک چیز دیگر امروز تو مدیاپردازش نوشت زمان ورود ۳۲ به ایران حدود دوماه دیگر است که این نوشته موجی از ناامیدی ونارضایتی رو در بین کاربران وطرفداران این گوشی داشته که در سایت های مختلف از جمله موبایل دات ای آر و آل دیجیتال میتوانید ببینید
کم کم دارم ناامید میشم
آدمییییییییییییییییییین این چه حرکتیه اخه
یعنی انقدر سخته زمان دقیق و بگین
منتظر جوابتون هستیم آدمین
من یکی از کاربران همیشکی این وبلاگم خواهشا نظرمو پاک نکنیدا

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

حسین عزیز سلام

ممنون از پیگیری شما…. دوباره پیگیری خواهیم کرد و سوال شما را میپرسم

HOSEIN ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون آدمین که لااقل جوابمونو میدید
آدمین زودتر وارد بازارش کنید
تخفیف و مسابقه و اینجور چیزا هم نمیخواد فقط زودتر تو بازار تزریق کنید
یکم به طرفدارانتون بیشتر اهمیت بدید بابا
به خدا ضرر نمیکنید
واقعا حیفه این گوشی دیرتر به بازار بیاد در صورتی که پرچمدارهای برندهای دیگه دارن تو بازار پر میشن.

علیرضا ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

در مسابقه ۵۰% تخفیف جی۲ که اومدیم و بد شانس بودیم برنده نشدیم آیا باز هم تو این ماه گوشی جدیدی معرفی میکنیدبا۵۰%تخفیف یا ما به فکر گوشی دیگری باشیم ؟

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

هنوز برنامه ای اعلام نشده

mehrdad ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین جان قیمت نکسوس ۵ از جی ۲ کمتر خواهد بود دیگه! درسته؟
میگن ۴۸۰ دلار یعنی حدود ۱.۵ میلیون اینا میشه دیگه؟
تروخدا نکسوس هم مثل جی ۲ باشه قیمتش و قیمت کاذب و ازین حرفا نداشته باشه پلیز!

Navid ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین جان چی شد پس ۳۲؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همه شرکتا ۱۶ و ۳۲ باهم میدن بیرون نهایتش ی هفته اینور اونور شه.این مسخره بازیای شرکت الجی چیه دیگه آپلو نمیخواد هوا کنه ک.ی گوشی حالا چشمون گرفته ها دق میدن آدمو.

Navid ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آقا ۳۲ اومده تو بازار؟؟اگ نیومده این سایت پس چیو میفروشه؟؟!!
http://suntech.ir/lg-cell-phones/862-lg-g2.html

admin-user4 ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

خیر نیومده! این هم اشتباه بوده

HOSEIN ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

راستی ادمین چون عصبانی بودم یادم رفت اینو بنویسم

http://suntech.ir/lg-cell-phones/862-lg-g2.html

این فروشگاه داره ۳۲ گیگ و با گارانتی یاس میفروشه
خبر دارین ؟؟؟ بخریم؟؟

HOSEIN ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آدمین جان این سایته همین الان ۳۲ رو عوض کرد نوشت ۱۶ به خدا مردمو سر کار میزارن

admin-user4 ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

اشتباه نوشته اند!!!!

میثم ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.من از قابلیت های text link و voice mate نمیتونم استفاده کنم.یعنی اصلا تو گوشیم پیداشون نمیکنم.چجوری میتونم بشون دسترسی پیدا کنم؟

admin-user4 ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام میثم جان

خوشحالم از دقت شما
voice mate برای جی پد است و اما text link:
اگر کنار متن اس ام اس شما آیکون آبی رنگی قرار داشت، شما با کلیک کردن روی متن اس ام اس میتوانید آن را به تقویم و…. منتقل کنید و اگر نداشت، مثلا آدرس وب بود، از شما میپرسد که میخواهید صفحه وب باز شود ….. این قابلیت text link نام دارد ( توجه عکسی که در قسمت text linkمشاهده میکنید، فرمتی است که قابلیت انتقال به تقپیم را دارد)

اینم یه ویدیو اگر تونستی ببین: http://www.youtube.com/watch?v=OX0LrrZNhq0

موفق باشید

میثم ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ولی من یک ویدیوی تبلیغاتی از جی۲ دارم که توش قابلیت voice mate رو در جی ۲ نشون میده

admin-user4 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنا بر مناطق مختلف ممکن است امکانات متفاوت باشد

رضا ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام

nexus 5 کی وارد ایران می شه؟ اعلام کردند که اواسط نوامبر در خاورمیانه توزیع می شه؟ ایران هم همون موقع میاد؟
سعی کنید زودتر تو ایرانم توزیع بشه
ممنون

admin-user4 ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام رضا

در صورت کسب اخبار جدید، مطلبی در این خصوص آماده خواهم کرد

SDDM10 ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
این گوشی از رایتل هم به طور کامل پشتیبانی می کنه؟

admin-user4 ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
هر سرویسی که رایتل در اختیار مردم قرار دهد، این گوشی پشتیبانی میکند (اینترنت، تماس، پیام کوتاه و …) ولی در حال حاضر تماس تصویری رایتل ظاهرا قطع است!

سلام ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آپدیت این گوشی کی میاد؟ البته من میدونم ال جی توی آپدیت بسیار ضعیف کار میکنه

babi ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

قیمت این گوشی با گارانتی چقدره؟

یعنی این فروشگاه ها که سیم کارتو میکرو میکنن در گوشی مشکل ایجاد میشه؟

admin-user4 ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

دوست عزیز
لطفا در مورد قیمت از بازار جویا شوید

ممنون

babi ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

وبلاگ الجی هستید و از قیمت مثلا خبر ندارید؟عجب!

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

مسوول محتوی با مسوول بازار متفاوت است دوست عزیز

alireza ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ببخشید نسخه ۳۲ این گوشی کی وارد بازار میشه؟

خسته شدم بس منتظر بودم .

HOSEIN ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین جان اون یکی کامنت منو هم تایید کن

sina ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام.
میخواستم بدونم بهترین زما برای شارز کردن جی۲ چه زمانی هست؟
تو یه مقاله ۴۰ تا ۸۰ درصد ذکر شده بود.
نظر شما که متخصص الجی هستید چیه؟؟
با تشکر.

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
برای باتری‌های جدید، وقتی نیاز پیدا کند پیام میدهد و حدود ۱۵٪ است مگر اینکه شما بر حسب نیاز ، نیاز به شارژ در زمان خاص خود را داشته باشید

SDDM10 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
نمایندگی های ال جی در شیراز کجاها هستند؟

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
پیشنهاد میکنم از خدمات سوال کنید

Ali Abbasi ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
جی تو ۳۲ گیگ کی وارد بازار ایران میشه؟

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

به زودی علی جان

محمد ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

خواهشاً یه اطلاع رسانی در مورد نسخه ۳۲ گوشی بکنین!!!!!
اصلا این نسخه برا ایران میاد یا نه؟!!!!

mostafa ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی این گوشی رو دوست دارم اما پول خریدشو ندارم 🙁

امیرطاها ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

salam. belakhare maloom nashod k g2 32gigesh vared mishe ya na?/ kheyliya migan m3 nexus 4 faghat 16 too iran arze mishe. sehat dare? vaghean bara in siyasateshoon moteasssefam k ta 16 gigashoon
foroosh nare 32 gig arze nemikonan

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
تاریخ دقیق اعلام نشده!
خیر!
۳۲ به زودی وارد بازار میشود

(فارسی بنویسید)

امیرطاها ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

admin jan montazere javabetam. age vaghean 32g vared nemishe ma az LG del bekanimo berim soraghe s4. bekhoda ba in karashoon daran moshtari miparoonan

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

۳۲ به زودی وارد میشود

علی ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

نخواستیم۳۲ جی۲ رو….
رفتم سراغ اس۴…
ال جی هم تو سر کار گذاشتن اپدیته ها!!!!

admin-user4 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

مبارکتون باشه

arash ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام میخواستم بدونم نسحه ۳۲ گیگ این گوشی کی وارد بازار ایران میشه ؟لطفا در صورت اطلاع اطلاع رسانی کنید. متشکرم

admin-user4 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

به زودی دوست عزیز

HOSEIN ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آدمین جان
حتما به زودی ۳۲ جی ۲ در رنگ مشکی و میارین تو بازار و سفیدش میمونه واسه یک ماه دیگه و ما همچنان منتظر d :

admin-user4 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

هر دو با هم وارد میشود

حسین ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ادمین جون چه خبر
بابا مردیم از بس منتظر موندیم آخه
بعدا میگن ال جی طرفدار کم داره و اینجور حرفا
این همه آدم منتظر ۳۲ این گوشی هستند
انگار اصلا نمایندگی ال جی دوست نداره تو ایران با دیگر رقبا رقابت کنه
واقعا ال جی با این کارش داره به مشتریاش پشت میکنه
بابا تا نسخه ۳۲ بیاد نکسوس ۵ هم داره میاد و خیلی گوشی های دیگه از برندهای دیگه وارد بازار میشند و خیلی از طرفداران دارن به سمت برندهای دیگه کشیده میشند
مثل یکی از دوستان من که سه شنبه هفته گذشته رفت z1 خرید و نتونستم راضیش کنم یکم دیگه صبر کن
بابا زودتر وارد کنید دیگه
من نمیدونم اصلا علت چیه
عجیب اینه که ۳۲ گیگ ها در انبار هستند و لی تو بازار وارد نمیکنید.
خواهشا زودتر به فکر باشید.

SDDM10 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
زووووووووووووووووود یعنییییییییی کی؟

علی ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

به زودی یعنی یک ماه دو ماه سه ماه و…..؟!!!به زودی از نظر شما کی میشه؟از یک ماه بیشتر میشه چون شما یک ماه قبل گفتید

امــیــنـــ ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آقا زمان دقیق بده لطفا …
۳۲ گیگ کی وارد بازار میشه؟
درسته که شرکت وارد کرده ولی عرضه نمیکنه؟

admin-user4 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

خیر

علی ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

دوستان خبر خوش…
۳۲گیگ جی۲ تا ده سال اینده وارد ایران میشه….منتظر بمانید…
ال جی!!!!

admin-user4 ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

علی!!!

HOSEIN ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

علی جان هی دارم به این نوشته تو میخندم .
ادمین علی اینو از روی ناراحتی گفته ها
درک میکنم علی جان اینا ما رو دق میدند.

SDDM10 ۱۳ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
۳۲ گیگ تا ۲۰ ام میاد؟…
ZzZzZzZzZzZzZ

admin-user4 ۱۳ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

امیدواریممممممممممم

احمد ۱۳ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید بنده از روز های اولی که این گوشی اومد خریدمش الان چند تا سوال برام پیش اومده:
۱-قابلیت Text Link من رو گوشی ندارم یا نمیتونم پیداش کنم!(راهنمایی کنید)
۲-برنامه (Voice mate) که در طبلیقات ویدیویی منتشر شده رو انگار رو ورژن های ایرانی قرار ندادن و این اصلا خوب نیست و شاید یکی زبانش خوب باشه و گذشته از اون جنبه ی طبلیقاتی بالایی برای بقیه ی شرکت ها داره و سامسونگ از همین طریق طبلیقات زیادی برای s voice کرد وبهتره که باشه!!امکانش هست که به خواست کاربران در اپدیت های بعدی نرم افزاری اون رو قرار بدید?!
۳-از نظر ساپورت نرم افزاری به گوشی که خریدم امیدوار باشم؟!!(الان تو اندروید ۴.۴ تغییرات زیادی داشتیم و همه ی شرکت های بزرگ چند روز بعد از معرفی کیت کت زمان ارایه اپدیت نرم افزاری ۴.۴ رو برای گوشی های رده بالا اعلام کردن من و همه ی G2 داران منتظر باشیم یا خیر؟!)
خواهشا جواب بدید!ممنون!

admin-user4 ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

مطالبی در این مورد درج شد

دقت کنید که تمامی قابلیتها در تمامی مناطق عرضه نمیشود
text link در ایران به خاطر فرمت ارسال sms با text link در خارج از ایران در نحوه نمایش فرق دارد
در مورد بروز رسانی هم هنوز مطلبی برای ما عنوان نشده

رضا ۱۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

اقلام داخل جعبه ی گوشی رو میگید ؟

admin-user4 ۱۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

هندزفری، شارژر، کابل یو اس بی، دفترچه و گوشی + کارت گارانتی

سجاد ۱۸ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

۳۲ گیگ نیومد؟

سجاد ۱۱ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام به مدیران عزیز. من قبلا نوت۲ اس۴ و الان هم جی۲ دارم. یک سوال در مورد آنتن دهی گوشی دارم. خونه ما تو طبقه هم کفه. با گوشی نوکیا ۱۲۸۰ آنتن همراه اول همیشه نصف به بالایه. با نوت۲ دو خط آنتن داشتم. با اس۴ همش قطع میشد. الانم که جی۲ دارم کلا آنتن نداره باید حتما ایرانسل بزارم تا آنتن بده. حتی با ایرانسلم خیلی خوب نیست. این گوشی از همه لحاظ از اونای قبلی بهتره فقط با آنتن دهیش مشکل دارم. خواهشمندم در مورد این موضوع من رو راهنمایی کنید. متشکرم

admin-user4 ۱۲ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

سیم کارت شما ارجینال میکرو بوده یا خودتان میکرو کردید؟

سجاد ۱۲ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سیمکارت پانچ شده اما مدار فلزی سیمکارت کوچکه طوری که بعد از پانچ قسمت فلزی دست نخورده باقی مونده. حتی موقعی که اوپراتورها رو سرچ میکنم باید گوشی رو بیارم بالای سرم تا همراه اول رو پیدا کنه در حالی که همونطور که در بالا ذکر شد با اون گوشیهای دیگه چنین مشکلی نداشتم. ممکنه مشکل از منطقه رام گوشی باشه؟

حامد ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام من گوشی ال جی جی ۲ دارم از بعضی از امکانات و کارایی ان سر در نمیارم.ایا کتابچه راهنمای واضحتری برای یادگیری تو بازار هست.سوال دومم اینه هر کاری میکنم نمیتونم از لب تابم اطلاعات به گوشی منتقل کنم .در اخر باید بگم خیلی خیلی گوشی خوبیه قبلا ایفون داشتم ولی با ال جی جی ۲ خیلی راحت ترم.

حسن ۱ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

منم مشکل آقا سجاد رو دارم.با سیم کارت برادر و خواهرم سیم کارتم رو جا به جا کردم.انگار مشکل از گوشیه

رضا ۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام، من هم مشکل آنتن دهی دارم، ریز مشکلات:
۱- آنتن دهی کلا ضعیفتر از گوشی نوکیام هست
۲- وقتی آنتن دهی نمیکنه، وقتی به نقطه ای که آنتن کامل هست میرم زمانی خدود ۲۰ ثانیه طول میکشه که آنتن برگرده
۳- بعضی جاها آنتن روی ۱ تا ۲ نوسان میکنه ولی گوشی در دسترس نیست.

من گوشی ۳۲ Lg g2، را از نمایندگی خودتون توی بازار موبایل گرفتم. امروز هم میخوام سیم کارت مینی بگیرم ولی بعید میدونم مشکل از این باشه. این مشکل کوچکی نیست.
در ضمن من جای دور افتاده ای نیستم. امیر آباذ شمالی خ ۱۴

قرزاد ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
من با این گوشی مشکل آنتن دهی دارم. چه کنم؟

ال جی ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
با خدمات تماس بگیرید
شماره آن روی کارت ضمانت است

مها ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید چرا همه مشکل انتن دهی داره؟؟اخه مهمترین کاربرد گوشی همینه چجوریه که گوشی خوبیه ولی انتن دهیش مشکل داره؟؟ خواهشا جواب بدین

محسن محمدي ناشنوا ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام خسته نباشید
من گوشی ال جی جی ۲ خوش امدم بخرم قیمت چقدر
حافظه ۳۲ گیگابایت

ال جی ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
از بازار باید قیمت را بپرسید

محمدرضا ۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام خدمت دوستان
تا اونجایی که من میدونم گوشی های LG کلاً از نظر آنتن دهی ضعیف هستن
اگه کسی G3 داره لطفاً در مورد آنتن دهیش بگه(مخصوصاً آنتن دهی بیرون از شهر)G2 رو خودم امتحان کردم ضعیف بود

حمید ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
من G2 دارم برای مشکل انتن دهی ضعیفش مجبور شدم سیم کارت اورجینال تهیه کنم ولی هیچ فرقی نکرد . دقیقا وقی گوشیه دیگه ای با همون اپراتور یا همون سیم توی اون ناحیه می ذارم حدود ۱۰dbm سیگنال قوی تری بهم می ده .
احساس می کنم G2 هم مثل ۴s مشکل انتن دهی داره !

ال جی ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
گوشی شما اپدیت هست؟

حمید ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

بله گوشی اپدیت کردم.

babak ۴ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

منم این مشکل رو دارم متاسفانه مدتی هستش که خیلی آنتن دهی ضعیف شده !

نظر دهید