۱۳ آذر ۱۳۹۲

عرضۀ ال‌جی G Flex در بازارهای بزرگ آسیا

اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا با قابلیت خودترمیمی برای اولین بار در خارج از کره در دسترس است.

 سئول- 4 دسامبر 2013- ال‌جی الکترونیکس، عرضۀ اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا، ال‌جی G Flex را به بازارهای جهانی اعلام کرد. این عرضه از همین هفته در سنگاپور و هنگ‌کنگ آغاز می‌شود. دسترسی به این محصول مبتکرانه در بازارهای اصلی آسیا قبل از پایان سال اعلام می‌شود و در مناطق دیگر نیز متعاقباً معرفی خواهد شد.

ال‌جی G Flex کاربران در هر جای دنیا شیفتۀ خود کرده است زیرا اولین گوشی هوشمند منحنی است که مطابق با فرم صورت انسان است و گنجاندن اولین باتری منحنی گوشی هوشمند را امکان‌پذیر کرده است. ال‌جی G Flex با نمایشگرHD  پلاستیکی بادوام OLED  یا (P-OLED) از قابلیت خودترمیم قاب پشت برخوردار است که خط‌‌وخش‌های هرروزه را برطرف می‌کند و اولین گوشی هوشمندی است که از این فناوری برخوردار است. قابلیت مبتکرانه خودترمیمی در جدیدترین گوشی هوشمند ال‌‎جی تحسین و ستایش بسیاری از رسانه‎های بزرگ سراسر جهان را از آن خود کرده است.

مشتریان در سنگاپور می‌توانند از 8 دسامبر ال‌جی G Flex را از پیش سفارش دهند. فروش ال‌جی G Flex در هنگ‌کنگ از 13 دسامبر توسط اپراتورهای بزرگ و فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیک آغاز می‌شود.

ال‌جی G Flex با انحنای عمودی جدیدترین گوشی هوشمند پیشرفته از سری G ال‌جی است که از ابتکارات انحصاری دیگر شرکت‌های ال‌جی مانند LG Display و G Flex برخوردار است. نمایشگر منحنی 6 اینچ Real RGB P-OLED منحصراً برای G Flex ساخته شده است و بزرگترین نمایشگر در نوع خود است. باتری منحنی 3500 میلی‌آمپر که ساخت شرکت LG Chem است مخصوص G Flex تولید شده و اولین در دنیا است.

۷ نظر

m s ۱۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام گوشی ۳۲ گیگ g2 کی قراره بیاد؟؟؟؟

yousefshakibaye ۱۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام دنیافقط محصولات ال جی عالی بود ال جی دمت گرم

موبایل قاسمی کرمانشاه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
انشالله تا قبل از سال جدید به ویترین ایران که الحمدالله قویترین ویترین خاورمیانه است خواهد رسید و ما باز با شعار نوآوری در دنیای تلفن همراه حرف اول را میزنیم
درود بر ال جی ودرود بر یاران ال جی
موبایل قاسمی نماینده رسمی وانحصاری فروش گوشیهای ال جی در استان کرمانشاه

ssk ۱۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

ایا کابل slim port مربوط به گوشی g2 در بازار هست؟ قیمت ان؟

mostafa ۱۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

nexus 5 کی بصورت رسمی وارد ایران میشه ؟

sajad ۱۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام به آدمین. کی وارد بازار ایران می شه؟

علی وفایی ۴ دی ۱۳۹۲ پاسخ

واقعا این گوشی از فرم خودش خارج میشه و دوباره به شکل اول بر میگرده؟

نظر دهید