۰۷ آذر ۱۳۹۲

گزارش نارنجی: ورود تبلت جدید ال جی، 8.3 G Pad، با قیمت ۹۸۰ هزار تومان به بازار ایران

در شهریور ماه امسال، ال جی تنها چند روز قبل از نمایشگاه IFA، از تبلت جدید خود موسوم به G Pad پرده برداری کرد. آن زمان در نارنجی از این تبلت برای شما نوشتیم و قابلیت های آن را بازگو کردیم. اکنون دفتر ال جی ایران، با گذشت حدود ۳ ماه از معرفی اصلی محصول، این دستگاه را به کشورمان آورده و آن را آماده ورود به بازار نموده.

G Pad که به نوعی آغازگر حرکت جدی ال جی در بازار تبلت ها است، از یک نمایشگر ۸.۳ اینچی با کیفیت Full HD بهره می برد. پردازشگر دستگاه از نوع اسنپدرگون 600 است و چهار هسته آن بر روی فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز تنظیم شده اند. همچنین شایان ذکر است که این قدرت سخت افزاری توسط یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر در ساعتی، پشتیبانی می شود.
دوربین G Pad نیز 5 مگاپیکسلی است و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت فضا را برای کاربران فراهم می کند. این تبلت به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۲.۲ عرضه می شود و رابط کاربری اختصاصی ال جی با امکانات متعددش بر روی سیستم عامل گوگل قرار گرفته. از جمله این امکانات می توان به قابلیت KnockOn اشاره کرد که در واقع از موبایل G2 قرض گرفته شده تا نحوه بیدار شدن تبلت را نسبت به سایر رقبا، با تمایزی جالب همراه کند.

از جمله دیگر قابلیت های نرم افزاری این دستگاه می توان به ویژگی QPair اشاره کرد که توسط آن کلیه تماس های تلفنی و پیامکی موبایل های اندرویدی، مستقیما بر روی G Pad قابل مشاهده هستند. در نهایت اگر بخواهیم به وزن دستگاه اشاره کنیم، باید بگوییم که این تبلت با ابعاد ۲۱۶ × ۱۲۶.۵‌ × ۸.۳۳ میلیمتر، عدد ۳۳۸ گرم را بر روی ترازو از خود نشان می دهد.
اما شاید جذاب ترین و کلیدی ترین برگ برنده G Pad قیمت آن باشد. دفتر ال جی ایران، این تبلت را با قیمت ۹۸۰ هزار تومان به بازار ارائه می نماید و همراه آن ۲ سال گارانتی را نیز برای کاربران در نظر گرفته.

در ادامه مطلب می توانید تصاویری از G Pad و نمونه عکس های دوربین آن را مشاهده نمایید.

نمونه عکس های ثبت شده توسط دوربین G Pad:

منبع: نارنجی

۴ نظر

پیمان ۹ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

وای خدای من بالاخره وارد ایران شد باید برم تو فکر خریدش

hamed ۱۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

نسخه ی ۳gداره؟یافقط نسخه ی وای فای داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

admin-user4 ۱۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

فقط نسخه وای فای دارد

احمد ۲۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
مودم ۳g رو پشتیبانی میکنه ؟

نظر دهید