۲۶ آذر ۱۳۹۲

LG Gx به صورت رسمی در کره جنوبی معرفی شد

گوشی هوشمند LG Gx به صورت رسمی در بازار خانگی LG  ، کره جنوبی معرفی شد.

در آخرین روزهای هفته‌ای که گذشت، شایعات زیادی در مورد گوشی هوشمند جدیدی از سوی LG به گوش می‌رسید که به محصولی با نام LG Gx و با صفحه نمایش 5.5 اینچی اشاره می‌کرد.  باعث خوشحالی ماست که اعلام کنیم این شایعات صحت داشته و حالا LG Gx به صورت رسمی در کره جنوبی در دسترس کاربران علاقمند قرار دارد.

این محصول به صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن 1080×1920  پیکسل مجهز است. پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon S600 به همراه دو گیگابایت RAM  و 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2.1 مگاپیکسلی، دیگر مشخصه‌های  LG Gx هستند. Gx به یک باتری 3140 میلی آمپری مجهز شده است اما هنوز اطلاع دقیقی از اینکه این گوشی از چه نسخه از Android JellyBean استفاده خواهد کرد، در دست نیست.  گرچه آنچه محرز است نشان می‌دهد LG Gx از شبکه‌های  4G LTE با فرکانس 2.6 گیگاهرتز پشتیبانی کرده و تمامی قابلیت‌های  ذکر شده را در بدنه‌ای با ابعاد 150.6×76.1×9.2 میلی متر و وزنی 167 گرمی ، در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده و امکان تهیه نسخه آنلاک آن از بازار کره با بهایی حدود 800 دلار آمریکا وجود خواهد داشت.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۱ نظر

re ۲۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام سی ودو جی ۲ چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عرضه میشه تو بازار؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیمان ۲۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

دیگه نمی دونیم کدومش را بخریم ماشاء ا… مرتب محصول جدید و تکنولوژی جدیدتر
بابا LG تو دیگه کی هستی
🙂

افشین ۲۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

چون گوشی با دلار ۳۰۰۰ تومن وارد ایران میشه این جور گوشی ها برای خرید در ایران نمیصرفه و باید پولامونو یکمی بیشتر جمع کنیم یا G2 یا Nexus5 بخریم چون اگه این گوشی بخریم از گوشی های روز هم عقب تر هست و چند سالی هم باید ازش استفاده کنیم و خودمونو از امکانات گوشی های بروز محروم کنیم.
البته کشور های دیگه هم همینطور هست پرفروش ترین گوشی های ال جی G2 و Nexus4 بوده و Nexus5 هم پرفروش خواهد شد در گوشی های رقیب هم S3 و S4 و Note3 پرفروشترین که S4 ده میلیون و Note3 چهار میلیون فروخته شده پس این جور گوشی ها فروش چندانی نخواهد داشت

افشین ۲۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

مثلا این همه افراد اومدن گفتن G2 32GB چی شد که نمیدونم به بازار اومد یا نه پس همه تا اونجایی که بتونن بهترینو میخوان بخرن و که یکسری هم بخاطر نیومدن ۳۲ گیگ رفتن برند های دیگه خریدند و در همین وبلاگ هم اعلام کردند امیدوارم برای Nexus5 همچین مشکلی پیش نیاد و فقط ۳۲ گیگ وارد بشه

saeid ۲۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

ba tavajoh be mojood bodan g pro dalile vojode in gooshi chiye

mas ۲۸ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

این با g pro چه تفاوتی داره تقریبا کپی اونه

admin-user4 ۱ دی ۱۳۹۲ پاسخ

برای بازار کره است

PARVIZ HASSANPOUR ۴ دی ۱۳۹۲ پاسخ

گوشی فوق العاده و برای بازار ایران کمی گزان است//

وحید ۲۹ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

just LG

علی ۳ دی ۱۳۹۲ پاسخ

ال جی نمیخاد ضد آب بزنه!؟
بابا زد۱ عالیه ولی رابط کاربری و امکانات شما از همه بهتره!
من اکثرا در شرایطی ام ک ترس از آب دارم!چرا ضد آب نمیزنین!؟

PARVIZ HASSANPOUR ۴ دی ۱۳۹۲ پاسخ

۳۲گیگا بایت حافظه / عالیه / مشتاق ورود گوشیLG GX به بازار ایران هستیم

نظر دهید