۲۴ دی ۱۳۹۲

چه چیزی LG G Flex را به محصولی غیرقابل رقابت و متفاوت بدل می‌کند؟

G Flex تنها یک گوشی معمولی نیست که از صفحه نمایشی خمیده بهره ببرد بلکه یک گوشی خمیده «واقعی»، با نوآوری‌های واقعی است که از بهترین نرم افزارها و جدید ترین نسل باتری‌های منعطف بهره می‌گیرد.

با وجود قابلیت‌های خلاقانه  انتظار می‌رود G Flex  تجربه کاربری را به سطحی جدید ارتقا دهد. در پاسخ به اکوسیستم جدیدی که در  بازار ایجاد شده است، G Flex از فناوری‌های نوآورانه‌ای برخوردار است که همگی مستقیما برای برآوردن نیازهای کاربران طراحی شده اند. G Flex تنها ابزاری برای حفظ پیشگامی LG در این بخش از بازار نیست بلکه جدیدترین محصول سری G می‌خواهد تحول محصولات شرکت در جهت خواسته‌های کاربران و ارائه نوآوری‌ها را به کاربران اثبات کند.

ویژگی‌های سخت افزاری آینده نگرانه

G Flex، به عنوان نخستین گوشی هوشمند خمیده واقعی، از نوآوری کلیدی شرکت‌های زیر مجموعه LG چون LG Display و LG Chem بهره گرفته است. در نتیجه، G Flex سطحی جدید از تکامل را با وجود ویژگی‌های سخت افزاری آینده نگرانه شامل بزرگترین صفحه نمایش خمیده دنیا که به صورت ویژه برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده، نخستین باتری خمیده دنیا و نخستین کاور پشتی که از ویژگی خود ترمیمی برخوردار است، ارائه می‌دهد.

طراحی خمیده بهینه برای کار با گوشی

پس از مطالعه بسیار بر روی زوایای مختلف برای یافتن بهترین زاویه ممکن برای کار آسان با گوشی، LG  این محصول را با انحنایی  از سمت بالا به پایین طراحی کرد. G Flex با بهره گیری از طراحی ارگونومیک تجربه بصری خارق العاده‌ای ارائه می‌دهد که دیگر گوشی‌های خمیده به هیچ وجه امکان رقابت با آن را ندارند.

رابط کاربری مبتنی بر کاربر

گوشی  از رابط کاربری بسیار خوبی استفاده می‌کند که امتیاز کسب تجربه‌ای با ارزش از کار با گوشی‌های خمیده را برای کاربران LG  به ارمغان می‌آورد. G Flex  گوشی هوشمند خمیده‌ای است که با قابلیت‌های خاص رابط کاربری که از شکل ظاهری ویژه گوشی گرفته شده اند ، تجربه کاربری منحصربفردی ارائه می‌کند. علاوه بر این دیگر قابلیت‌های رابط کاربری اختصاصی LG که پیش از این در دیگر گوشی‌های شرکت و از جمله LG G2 به کار رفته بودند ، هم در اینجا در دسترس هستند.

۲ نظر

محمد ۲۴ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
کی میادش ایران؟؟

پیمان ۲۵ دی ۱۳۹۲ پاسخ

همینقدر که LG هست یعنی کلی متفاوت تر از بقیه است.
LG یدونه ای

نظر دهید