۰۸ بهمن ۱۳۹۲

زندگی باشکوه با ال‌جی G PRO LITE

  • نمایشگر 5/5 اینچ بزرگ و واضح IPS
  • باتری بادوام 3140 میلی‌آمپر +SIO
  • تجربه کاربردی و متمایز
  • قلم برای تولید محتوا

نمایشگر 5/5 اینچ بزرگ و واضح IPS

نمایشگر بزرگ 5/5 اینچ ال‌جی G Pro Lite تصاویر بزرگتر و حیرت‌انگیزتری با رنگ‌های زنده و جزییات دقیق و شگفت‌انگیز میسر می‌سازد. اکنون شما می‌توانید همه چیز را با وضوح هرچه تمام‌تر و رنگ‌های شفاف‌تر ببینید و اوج لذت را در کف دستتان خود لمس کنید.

دوربین 8 مگاپیکسل با نوردهی پشت

خلاقیت خود را با تصاویر ثبت کنید تا لحظات به طور کامل بیان شوند. دوربین 8 مگاپیکسل با قابلیت نوردهی پشت (Backside Illuminated) تصویربرداری با جزییات کامل و تیز را، حتی در نور کم، تضمین می‌کند تا خاطرات گرانبهای شما هر جا و هر زمان ثبت شوند.

باتری بادوام 3140 میلی‌آمپر

دوام و مقاومتی که خواستارش هستید را در حال حرکت بیابید. بدون نگرانی در مورد باتری، برای لذت بردن از هر چیزی که می‌خواهید راحت باشید.

صدایی غنی با بلندگوهای دوتایی

صدا را همان طوری بشنوید که سازنده با فناوری صدای دوگانه ال‌جی ایجاد می‌کند. می‌توانید از صدایی غنی و قدرتمند بدون استفاده از هدفون لذت ببرید زیرا در این گوشی بلندگوهای زیروبمی صدا از هم جدا شده‌اند.

قلم تولید محتوا

گوشی خود را به اداره‌ای همراه یا لوح ابتکار تبدیل کنید تا به شما امکان ‌دهد یادداشت‌ها را با جزییات بیشتر ایجاد و برای کار و بازی طراحی کنید.

قابلیت KNOCKON

ضربه زدن تنها چیزی است که این گوشی نیاز دارد. با دو بار ضربه بر روی G Pro Lite نمایشگر خود را به‌آرامی بیدار کنید بدون اینکه مجبور باشید گوشی را بردارید یا کلیدی را فشار دهید. ال‌جی G Pro Lite این حالت را تشخیص می‌دهد و نمایشگر را روشن می‌کند. وقتی دست‌های شما پر است یا فقط چند ضربه برای رسیدن به عملکرد مورد نظر فاصله دارید، G Pro Lite فشار کار شما را کمتر می‌کند.

فیلم‌برداری با مکث و ازسرگیری خلاقانه

شما کارگردان فیلم خصوصی خود هستید و می‌توانید با قابلیت مکث و ازسرگیری ضبط (Pause and Resume Recording) کلیپ‌ها را به طور یکپارچه به هم وصل کنید.

قابلیت چندمنظوره QSLIDE

نمایشگر بزرگ 5/5 اینچ به قابلیت QSlide فضای بیشتری می‌دهد تا چندین برنامه به طور همزمان روی نمایشگر در حال اجرا باشند. اکنون شما می‌توانید ویدئو تماشا کنید و در همان حال با دوست خود گپ بزنید و تقویم خود را به‌روز کنید. شما آزاد هستید که اندازه پنجره‌های شناور و شفافیت آنها را تنظیم کنید یا وظایف را راحت‌تر از قبل تغییر دهید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

موبایل قاسمی کرمانشاه ۹ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام
واقعا عالی مقرون به صرفه است
از امروز در کرمانشاه قابل عرضه میباشد

نظر دهید