۱۹ اسفند ۱۳۹۲
چرا G2 الجی مینی شد؟
کاهش نرخ رشد بخش پیشرفته و گسترش بخش متوسط و ردهپایین از گوشیها به دلیل اشباع بازار غیرقابل پیشگیری و حتمی بود. الجی برای دربرگیری همه اقشار مشتریان G2 Mini را تولید کرد که موفقیت گوشی پرچمدار الجی، G2، را افزایش میدهد.
الجی G2 Mini هدفش انبوه بازار برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان اصلی است که هنوز هم تجربه پیشرفته گوشیهای پرچمدار را ترجیح میدهند.
و اما دلایل منطقی طبق آمار…
ضریب نفوذ تلفنهای هوشمند برابر با 50 درصد است. بازار تلفنهای هوشمند تقریباً به بلوغ رسیده است.
- افزایش تعداد کاربران گوشیهای هوشمند در سطح جهانی همچنان ادامه دارد.
- کاهش رشد در بازارهای جهانی (در بازارهای اصلی مانند امریکا و انگلیس رشد راکدی نشان داده شده است)
- بیشتر خریداران گوشیهای هوشمند کاربران عادی خواهند شد که نام برند و کارایی نسبت به مشخصات فنی پروپیمان برایشان اهمیت دارد.
بیشتر تغییر زنجیره تأمین به سمت انبوه گوشیهای متوسط میرود
- بازارهای نوظهور آیندۀ اصلی رشد هستند
- ارزش نام برند تأییدشده همراه با قیمتگذاری مناسب میتواند برندها را به دموگرافی کاملاً جدیدی وارد کند.
- از آنجا که مشتریان چنین مناطقی بیشتر به قیمت اهمیت میدهند، گوشیهای کوچکتر با قیمت پایینتر توسط سازندگان بومی پرطرفدارتر خواهند بود.
برآورده کردن نیازهای مشتریان متفاوت
- مدلهای متوسط در نظر دارند که برای ترکیب نام برند، اندازه نمایشگر، کیفیت، مشخصات سختافزاری و قابلیت حمل راحت ایدهآل باشند.
- گرایش بعدی: گوشیهای هوشمند مینی. این روزها انتخاب گوشی هوشمند تقریباً مانند امتحان کردن کفش است.
- نسخههای مینی گوشیهای پرچمدار قشر خاصی از کاربران را جذب خود خواهد کرد.
باسلام فرق بین لباسشویی تک شیر ودوشیر ال جی چی؟کدومش بهترباتشکر.بعدقیمت این مدل لباسشویی چندf10b8qdt25باتشکرزودجواب بدید