۱۹ اسفند ۱۳۹۲

جاروبرقی روباتیک HOM-BOT Square و یک ارتقای هوشمندانه در CES 2014

2013، سال معرفی HOM-BOT Square ال‌جی در بازار انگلیس بود و به مشتریان جاروبرقی روباتیکی ارائه شد که می‌تواند به گوشه‌های دور از دسترس برسد و در حالی که شما روی کاناپه لم داده‌اید و تلویزیون تماشا می‌کنید شاهد این باشید که خانه خودبه‌خود در حال تمیز شدن است. این نهایت هوشمندی یک جاروبرقی را می‌رساند. درست است؟

در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES)، که ژانویه امسال برگزار شد، نسل جدید از HOM-BOT Square معرفی شد که کنترل و راحتی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. چطور؟

HOM-BOT Square هوشمند ال‌جی نه تنها عملکرد تمیزکنندگی بهتری دارد بلکه به فناوری‌های هوشمند و مبتکرانه ال‌جی، کنترل هوشمند، تاریخچه پاک کردن، عیب‌یابی هوشمند و به‌روزرسانی نرم‌افزاری، مجهز است و به کاربران امکان می‌دهد تا از راه دور با گوشی هوشمند خود دستگاه را کنترل کنند؛ چه در خانه باشند یا نباشند. حتی دیگر لازم نیست به طور دستی کلید شروع را فشار دهید یا همه جا به دنبال کنترل از راه دور بگردید.

تاریخچه تمیز کردن (Cleaning History) در این محصول هوشمند ال‌جی اطلاع از نتایج تمیز کردن HOM-BOT SQUARE را ساده‌تر می‌کند. با نمای نقشه، مشاهده جاهایی که تمیز شده و نشده امکان‌پذیر است. همین گزینه می‌تواند در راه‌اندازی جاروبرقی و تمیز کردن مجدد صرفه‌جویی کند.

امکانات هوشمندی مانند راهنمای صوتی، Corner Master، سطل زباله آسان‌بازشو و دوربین‌های دوچشمی (Dual Eye 2.0)، که در سری قبلی از HOM-BOT SQUARE  دیده می‌شد، در نسل جدید هم وجود دارد.

جدیدترین جاروبرقی هوشمند HOM-BOT SQUARE ال‌جی هم اکنون برای عملکرد و راحتی‌اش مورد تأیید قرار گرفته است با عنوان Honoree در جوایز نوآوری CES 2014 در رسته لوازم خانگی عمومی نام گرفت.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «محصولات ما که راحتی بیشتری فراهم می‌‎کنند برای این مهندسی شده‌اند که به مشتریان کنترل بیشتر و زمان بیشتری برای لذت بردن از چیزهایی که واقعاً مهم است بدهد. جاروبرقی HOM-BOT Square در توانایی تمیز کردن جاهایی از خانه که دسترسی به آن سخت است منحصربه‌فرد است. هدف نهایی ال‌جی بهبود زندگی مردم است. ما بر این باوریم که با ابتکاری که در HOM-BOT Square هوشمند داشتیم همین کار را انجام داده‌ایم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید