۲۲ آبان ۱۴۰۰

در آستانه نمایشگاه CES 2022، ال‌جی مفتخر به دریافت 24 جایزه نوآوری شد

محصولات مختلف ال‌جی از جمله تلویزیون‌های OLED، لوازم خانگی و محصولات B2B به دلیل مشارکت در نوآوری محصول برتر شناخته شده‌اند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) بار دیگر به دلیل برتری خود در فناوری با جوایز نوآوری CES 2022 تقدیر و تحسین شد و در مجموع 24 جایزه را در بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت در ژانویه از آن خود کرد.

هر ساله انجمن فناوری مصرف‌کنندگان (CTA) نوآورانه ترین محصولات را از بین محصولاتی که در نمایشگاه تجاری این سازمان رونمایی می‌شوند، انتخاب می‌کند. برای نمایشگاه CES 2022، جایزه نوآوری به پیشرفته‌ترین و منحصربه‌فردترین محصولات در میان سبد ال‌جی برای سال آینده رسید. مهم‌تر از همه، سال 2022 دهمین سال متوالی است که تلویزیون OLED ال‌جی با جایزه نوآوری CES تحسین می‌شود. دریافت این جایزه گواهی بر فناوری پیشرفته این محصول سرگرمی خانگی پیشرو در صنعت ال‌جی است.

علاوه بر این، ال‌جی به خاطر نوآوری‌های محصولات لوازم خانگی خود از جمله یخچال LG InstaView® French-Door Refrigerator Objet Collection، محصول مفهومی جدید LG tiiun برای باغبانی داخلی و دتگاه تصفیه هوای LG PuriCare Air Purifier Pet مجهز به سیستم چند فیلتراسیون با فیلتر بوزدایی فوتوکاتالیستی همراه با فیلتر HEPA برای جذب گازهای مضر، بوها، گرد و غبار و سایر ذرات آلرژی زا تقدیر شد. نمایشگر LG One:Quick از بخش B2B IT ال‌جی نیز توجه داوران را به خاطر راه‌حل ویدئو کنفرانس منحصربه‌فرد خود در زمانی که کار از راه دور به یک امر عادی تبدیل شده است، جلب کرد.

فهرست کامل دریافت‌کنندگان جایزه نوآوری CES 2022 ال‌جی همزمان با کنفرانس خبری ال‌جی در تاریخ 4 ژانویه2021، قبل از برگزاری نمایشگاه CES 2022 که در تاریخ 5 تا 8 ژانویه 2022 برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید