۲۲ آبان ۱۴۰۰

جان لجند سفیر برند LG SIGNATURE شد

همکاری با جان لجند در تعطیلات آتی، ارزش همیشگی محصولات LG SIGNATURE را نشان می‌دهد.

برند LG SIGNATURE، برند برتر ال‌جی الکترونیکس، امروز هنرمند برنده جایزه، جان لجند، را به عنوان جدیدترین سفیر برند خود معرفی کرد. لجند در کمپین تعطیلات آتی Legendary Gift: the SIGNATURE با ال‌جی سیگنچر همکاری خواهد کرد. این همکاری شامل مشارکت بین برند ممتاز ال‌جی و LVE است. لجند یکی از مشهورترین و گرامی‌ترین هنرمندان نسل خود بوده و همین طور اولین مرد آفریقایی-آمریکایی و یکی از تنها 16 فردی به شمار می‌رود که به مقام EGOT (امی، گرمی، اسکار، تونی) دست یافته است.

برای جشن گرفتن این همکاری، یک آهنگ تعطیلات جدید از جان لجند با عنوان “شما سزاوار همه چیز هستید” امروز منتشر می‌شود و در 11 پلت فرم استریم مانند یوتیوب، اسپاتیفای، اپل موزیک، آمازون موزیک و پاندورا و غیره در دسترس است. این آهنگ توسط رافائل سدیک برنده جایزه گرمی تهیه شده و توسط مگان ترینور خواننده/ترانه‌سرا Legend و Diamond برای فروش انحصاری LG SIGNATURE نوشته شده است. درو کرش – که ویدیوهای تیلور سویفت و شکیرا را تهیه کرده است – کارگردانی موزیک ویدیو را برعهده دارد. این ویدیو اواخر تعطیلات این فصل منتشر خواهد شد.

لجند از طریق همکاری منحصر به فرد بین LVE و LG SIGNATURE، سفارت خود را تا سال آینده تمدید خواهد کرد. رویدادی در دره ناپا به میزبانی لجند در بهار 2022 برگزار خواهد شد که دستگاه LG SIGNATURE Wine Cellar را با فناوری اختصاصی خود برای حفظ کنترل دقیق دما و رطوبت به نمایش می‌گذارد تا طرفداران بتوانند از طعم نوشیدنی‌ها در خانه لذت ببرند.

لجند گفت: «من از شراکت با LG SIGNATURE در این فصل تعطیلات هیجان زده هستم. این آهنگ جدید تماماً در مورد تجلیل از عزیزانتان با بهترین چیزی است که باید به آنها بدهید. محصولات LG SIGNATURE نوآورانه، خلاقانه و بسیار خاص هستند. تعطیلات یعنی میزبانی از خانواده و دوستان در آسایش خانه شما. و این محصولات LG SIGNATURE است که آن را لذت بخش‌تر می‌کند.»

لی جئونگ سوک، رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی الکترونیکس ارزش زیبایی‌شناختی و فنی محصولات لوازم خانگی گران‌قیمت خود را برای حمایت از فلسفه LG SIGNATURE مبنی بر اینکه “هنر الهام‌بخش فناوری و فناوری مکمل هنر” است را به اشتراک خواهد گذاشت. جان لجند تجسم کاملی از فلسفه برند LG SIGNATURE است. ما از شراکت با چنین هنرمند بزرگی برای کمک به انتقال ارزش همیشگی LG SIGNATURE به مشتریان بیشتری در سراسر جهان بسیار هیجان‌زده و خوشحالیم.»

برند LG SIGNATURE متعهد به شراکت با افراد استثنایی از طیف‌های مختلف زندگی است تا فلسفه برند خود را به اشتراک بگذارد و سبک و کیفیت بی‌بدیل محصولات خانگی برتر خود را به نمایش بگذارد. در میان سفیران جهانی آن، اولیویا پالرمو، نماد سبک بین‌المللی، کو جین یونگ و پارک سونگ هیون، گلف بازان حرفه‌ای زن برتر و بالرین تحسین‌شده و رقصنده اصلی تئاتر باله آمریکا، میستی کوپلند، هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید