۲۶ دی ۱۴۰۲

تجربه لوازم‌خانگی ال‌جی در Another Villa

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی یک فضای تجربه لوازم‌خانگی را افتتاح کرده که Another Villa نام دارد و در آن، مشتریان می‌توانند از نزدیک محصولات ال‌جی را تجربه کنند. ایده این فضای تجربه نیز ویلایی است که هر لحظه از اقامت در آن تبدیل به هنر می‌شود.

این فضای تجربه در هونگچئون در گانگ‌وون دو کره جنوبی افتتاح شده و تجربیات متفاوت مشتریان از لوازم فوق ممتاز LG SIGNATURE و محصولات فوق ممتاز و توکار SIGNATURE KITCHEN SUITE را ارائه می‌دهد.

Another Villa فضایی است که سطح جدیدی از تجربه را به مشتریانی به ارمغان می‌آورد که از ویلا بازدید می‌کنند. در اینجا مجموعه کاملی از لوازم‌خانگی از برند LG Signature و Signature Kitchen Suite دیده می‌شوند.

این فضای تجربه فلسفه برند ال‌جی سیگنچر یعنی «تجربه زندگی فراتر از لوازم‌خانگی» و فلسفه برند Signature Kitchen Suite یعنی «فضای زندگی شما به هنر تبدیل می‌شود» را برجسته کرده است. از طریق ترکیبی از ارزش هنری و فناوری نوآورانه، ما هر لحظه از حضور مشتریان در ویلا را به هنر تبدیل می‌کنیم.

افرادی که درب ویلا را باز کنند و وارد آن شوند، سفر جدیدی از تجربه لوازم‌خانگی ممتاز ال‌جی را شروع خواهند کرد که در همان ابتدا نیز کفش‌های خودشان را در داخل استایلر مراقبت از کفش قرار می‌دهند و لباس‌های بیرونی خود را در داخل استایلر می‌گذارند.

در داخل آشپزخانه، افراد می‌توانند یخچال ستونی، انبار شراب، ماشین ظرف‌شویی، فر، اجاق گازهای موج سبک و برقی را شاهد باشند. از این طریق، مشتریان می‌توانند طراحی پیچیده و کیفیت نوآورانه لوازم آشپزخانه توکار ال‌جی را احساس کنند و یک تجربه آشپزی داشته باشند که تمام حواس را به خود جلب می‌کند.

تهویه مطبوع LG Signature و مرطوب‌کننده هوای تصفیه شده درجه یک LG Hydro Tower در داخل این فضا نیز هوای داخل خانه را راحت و مطبوع می‌کند.

مشتریان همچنین می‌توانند هنگام تماشای فیلم در تلویزیون LG OLED حس غوطه‌وری را تجربه کنند و در عین حال از تماشای محتواهای یوتیوب روی نمایشگر قابل حمل StandbyMe Go لذت ببرند.

ال‌جی الکترونیکس برای ساخت این فضای تجربه با استارتاپ معماری Stability همکاری کرده است. مدیر ارتباطات برند شرکت لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس یعنی آقای ریو جو هایئون بیان کرده:

«ما به ارائه فرصت‌ها به مشتریان ادامه می‌دهیم تا آن‌ها بتوانند ارزش متفاوت لوازم‌خانگی ممتاز ال‌جی را از نزدیک تجربه کنند. یکی از همین موارد نیز Another Villa است که فضا را به هنر تبدیل می‌کند و زندگی آبرومندانه‌ای را رقم می‌زند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید