۲۵ دی ۱۴۰۲

تلویزیون شفاف LG Signature OLED T به‌عنوان بهترین محصول CES 2024 انتخاب شد

تلویزیون شفاف G Signature OLED T تنها محصول تلویزیونی بود که جایزه Best of CES 2024 را از شریک رسمی رسانه‌ای CES 2024 یعنی Engadget دریافت کرد.

تلویزیون LG Signature OLED T محصولی است که با صفحه‌نمایش شفاف خودش به شما امکان می‎‌دهد تا فراتر از محصول را ببینید و همین نیز توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه CES 2024 را به خودش جلب کرد. این محصول نه‌تنها حس باز بودن و هماهنگی بیشتر با فضای داخلی را در مقایسه با یک صفحه تلویزیون سیاه ایجاد می‌کند بلکه کیفیت تصویر عالی‌ای را به‌عنوان یک تلویزیون 77 اینچی با وضوح 4K در هنگام استفاده در حالت سیاه ارائه می‌دهد.

مجله Engadget  بیان کرده:

«البته که تلویزیون OLED عالی است. با این حال، تلویزیون OLED شفاف واقعاً محصول شگفت‌انگیزی است. برخلاف دیگر محصولات صفحه‌نمایش شفاف، این اولین محصولی است که مشتریان می‌توانند خریداری کنند.»

تمجید از این محصول از سوی رسانه‌های برجسته جهانی بسیار زیاد بوده است. مجله آمریکایی Tom’s Guide به ستایش از این تلویزیون پرداخته و بیان کرده: «تلویزیون LG Signature OLED T اوج دستاوردهای ال‌جی الکترونیکس در چند سال گذشته است.» مجله Forbes نیز اظهار داشته: «ال‌جی الکترونیکس با تلویزیون شفاف OLED خودش در نمایشگاه CES 2024 طوفان به پا کرد. این محصول که هم حالت شفاف و هم حالت صفحه سیاه دارد، فناوری‌ای است که فقط ال‌جی الکترونیکس می‌تواند به آن دست یابد.»

پیش از این تلویزیون LG Signature OLED T پنج جایزه را در چهار دسته دریافت کرده بود که شامل جایزه برتر CES Innovation Award است که توسط انجمن فناوری مصرف‌کننده ایالات متحده (CTA) اهدا شده بود.

در مجموعه تلویزیون‌های OLED سال ۲۰۲۴ ال‌جی ۹۰ جایزه را دریافت کردند که تعداد جوایز همه محصولات ال‌جی الکترونیکس را به تعداد ۱۳۰ جایزه می‌رساند. علاوه بر این، رسانه‌های بین‌المللی به ستایش نوآوری‌ها و فناوری‌های ال‌جی الکترونیکس پرداختند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید