۲۵ دی ۱۴۰۲

ال‌جی اولین کارخانه خودش برای تولید شارژرهای خودروهای برقی را در آمریکا افتتاح کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) زیرساخت راهکارهای شارژ وسایل نقلیه برقی (EV) خود را گسترش داده و اولین کارخانه تولید شارژر EV خودش را در ایالات متحده آمریکا افتتاح کرده است. این مرکز جدید با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع، واقع در فورت ورث تگزاس بر تحویل شارژر برای بازار آمریکای شمالی متمرکز است و انتظار می‌رود که ظرفیت سالانه بیش از ۱۰۰۰۰ دستگاه را داشته باشد.

این کارخانه اولین سایت تولید شارژر EV در خارج از کره جنوبی است، جایی که این شرکت سال گذشته عملیات تولید شارژر EV را تحت شرکت وابسته به خودش به نام HiEV Charger افتتاح کرد.

ال‎‌جی تصمیم گرفت تا این کارخانه تولید شارژرهای خودروهای برقی مستقر در ایالات متحده را به چندین دلیل استراتژیک در تگزاس بسازد که شامل توانایی استفاده از امکانات موجود می‌شود. این ایالت همچنیندارایی شبکه‌های لجستیک و حمل‌ونقل عالی است و در آن فعالیت‌های عمده شرکت‌ها در صنایع مختلفی همچون خودروسازی و امور مالی وجود دارد.

در سال ۲۰۲۳ مدیر عامل ال‌جی آقای ویلیام چو چشم‌انداز آینده این شرکت را اعلام کرد و خاطر نشان کرد که الکتریکی سازی محرک اصلی رشد سریع میان مدت تا بلندمدت خواهد بود. ورود ال‌جی به بازار شارژر خودروهای برقی ایالات متحده این شرکت را قادر می‌سازد تا به تقاضای فزاینده بومی رسیدگی کند و فرصت‌های تجاری جدید را کشف کند. از نظر استراتژیک و فلسفی با چندین هدف انرژی و زیست‌محیطی که در قانون کاهش تورم دولت ایالات متحده تعیین شده، این شرکت متمرکز بر پایداری متعهد به تقویت شارژرهای خودروهای برقی خود است و برنامه‌هایی برای افزایش حضور خود در سراسر جهان از جمله آسیا و اروپا دارد.

ال‌جی مونتاژ شارژرهای ۱۱ کیلوواتی را در کارخانه خود در تگزاس آغاز کرده است و تولید شارژرهای سریع ۱۷۵ کیلوواتی را در نیمه اول سال آغاز خواهد کرد. ال‌جی همچنین قصد دارد در سال ۲۰۲۴ یک شارژر فوق سریع ۳۵۰ کیلوواتی را معرفی کند که مجموعه شارژرهای خودروهای برقی خود را برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان گسترش بدهد به‌ویژه مشتریانی که در زمینه‌هایی مانند سفرهای تجاری و حمل‌ونقل بین‌المللی فعالیت دارند.

این شرکت به لطف قابلیت‌های تولید، کنترل کیفیت و خدمات پس از فروش، به سرعت به‌عنوان یک تأمین کننده قابل اعتماد شارژرهای خودروهای برقی شهرت پیدا می‌کند. ال‌جی از طریق تأکید بر عرضه‌های متفاوت خود، از جمله راهکارهای کنترل و تبلیغات، مطمئن است که کسب و کار راهکارهای شارژ خودروهای برقی به بهبود موقعیتش در بازار در میان مدت و بلند مدت کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، ال‌جی قصد دارد از تقاضای شارژ خودروهای برقی در مشاغل مختلف و امکانات مختلف مانند هتل‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، پمپ بنزین‌ها و پارکینگ‌ها استفاده کند تا رشد آتی را افزایش بدهد. تجربه B2B ال‌جی در بخش تلویزیون هتلی و ساینیج دیجیتال در ایالات متحده بینش ارزشمندی را ارائه می‌دهد که انتظار می‌رود که به گسترش تجارت راهکارهای شارژ خودروهای برقی این شرکت در ایالات متحده کمک کند.

به گفته رولاند برگر، یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی، انتظار می‌رود که بازار شارژ خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰ به ۱۸۶ میلیارد دلار برسد. گسترش بازار تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله اجرای مداوم مقررات با هدف حفاظت از محیط زیست و پیشرفت مستمر الکتریکی سازی وسایل نقلیه است.

جانگ ایک هوان رئیس شرکت راهکارهای کسب و کار ال‌جی بیان کرده:

«با ایجاد کارخانه تولید شارژرهای برقی خود در تگزاس، ما قادر خواهیم بود به طور فعال به تقاضای روبه‌رشد سریع برای زیرساخت‌های خودروهای برقی در ایالات متحده آمریکا پاسخ بدهیم. ال‌جی به ارائه کیفیتی بی‌نظیر اختصاص دارد و راهکارهای قابل اعتماد شارژ خودروهای برقی را به مشتریان ارائه می‌دهد که واحدهای شارژر کارآمد را با سیستم‌های کنترل پیشرفته ترکیب می‌کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید