۱۱ دی ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس گواهی UL را برای شارژرهای خودرو برقی خودش دریافت کرد

ال‌جی الکترونیکس اخیراً گواهینامه UL را در پارک علمی ماگوک در سئول دریافت کرده است. در این مراسم نیز جونگ جین وو رئیس مرکز تحقیقات بی‌اس شرکت ال‌جی الکترونیکس و میلان دوتلیچ رئیس بخش انرژی و اتوماسیون صنعتی UL حضور داشتند.

UL یک سازمان گواهینامه ایمنی در ایالات متحده است. این شرکت ایمنی محصولات الکتریکی و الکترونیکی را ارزیابی می‌کند و به محصولاتی که مطابق با استانداردهای ملی هستند، گواهینامه اعطا می‌کند.

جدیدترین محصولی که موفق به دریافت این گواهینامه شده، شارژر آهسته (AC EV Charger ۱۱ کیلووات نوع دیواری نام مدل: EVW011SK-SN) است که قرار است در نیمه اول سال آینده در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شود. ال‌جی الکترونیکس این گواهینامه استاندارد را به‌خاطر عملکرد ایمنش به‌عنوان یک وسیله الکتریکی دریافت کرده است.

گواهی UL به دلیل الزامات سخت‌گیرانه و فرایند صدور گواهینامه دقیق مشهور است. حتی پس از صدور گواهینامه نیز این شرکت پیگیری کاملی انجام می‌دهد و در بین مصرف‌کنندگان در ایالات متحده از اعتماد زیادی برخوردار است.

ال‌جی الکترونیکس انتظار دارد که از طریق این گواهینامه بتواند بر ایمنی و کیفیت محصولات منحصربه‌فرد خودش تأکید کند، به‌خصوص شارژرهای وسایل نقلیه برقی که بیش از هر محصول دیگری به ایمنی نیاز دارند.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس قصد دارد با تکمیل گواهینامه UL برای شارژرهای سریع ۱۷۵ کیلوواتی تا اوایل سال آینده، رقابت محصولات شارژر خودروی برقی خودش را در بازار ایالات متحده آمریکا بیشتر کند.

در همین حال، ال‌جی الکترونیکس از ماه مه گذشته محصولات شارژر خودرو برقی خودش را در بازار داخل کره جنوبی عرضه کرده که از سال آینده وارد بازارهای بین‌المللی می‌شوند.

جونگ جین وو رئیس مرکز تحقیقات بی‌اس ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«شرایط اصلی که یک شارژر خودرو برقی باید داشته باشد، قابلیت اطمینان و راحتی است. با این گواهینامه UL ما بار دیگر نشان دادیم که شارژرهای خودرو برقی ال‌جی الکترونیکس محصولاتی قابل اعتماد هستند.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید