۱۱ دی ۱۴۰۲

ماشین لباسشویی بخارشوی چیست و چطور کار می‌کند؟

برای کسانی که به لباسشویی خوب و زندگی راحت علاقه‌مند هستند، ماشین لباسشویی بخار محصولی برجسته و متحول‌کننده به شمار می‌رود. این دستگاه مبتکرانه از ترکیب بخار و آب استفاده می‌کند تا لباس‌های شما را به تمیزی کامل برساند.

دوران اتوکشی پر زحمت لباس‌ها به صورت روزانه گذشته است. با یک بخارشوی دیگر چروک‌هایی روی لباس‌هایتان وجود نخواهد داشت، باکتری‌ها از بین می‌روند و مواد شوینده عمیق‌تر به بافت‌های پارچه نفوذ می‌کنند، همه این‌ها در حالی است که شما در آرامش هستید و از نوشیدنی صبحگاهی خود لذت می‌برید. ماشین لباسشویی بخارشوی هنر نرم‌تر کردن زندگی را به تصویر می‌کشد و تضمین می‌کند که کمد لباس شما به بهترین تجربه پاک‌سازی تبدیل شود.

ماشین لباسشویی بخارشوی چطور کار می‌کند؟

مکانیزم پشت ماشین لباسشویی بخارشوی ترکیبی از نوآوری و کارایی است. این ماشین‌های بخارشوی متمایز از ماشین‌های لباسشویی سنتی هستند و بخار را در دماهای بالا همراه با جریان آب کم به کار می‎‌گیرند. این فقط نبردی با خاک با استفاده از فشار نیست بلکه رویکردی استراتژیک است که از بخار سوزان برای نرم کردن و شستشوی شدیدترین لکه‌ها و کثیفی‌ها استفاده می‌کند.

همان‌طور که لباس شما در داخل ماشین می‌چرخد، یک سیستم اختصاصی بخار آب ظریفی به‌عنوان بخار در داخل ماشین منتشر می‌کند که دما و فشار آن به‌خوبی تنظیم شده است. ذرات بخار ریز موفق به رسیدن به عمق نخ‌های پارچه می‌شوند و سطحی از ضدعفونی و ریشه‌کنی میکروب را فراهم می‌آورند که با آب تنها قابل مقایسه نیست.

در یک محیط مربوط، بخار مواد شوینده را به غباری تبدیل می‌کند که بیشتر به داخل پارچه لباس نفوذ کرده و بهتر و دقیق‌تر کثیفی را هدف قرار می‌دهد.

چه زمانی باید از ماشین لباسشویی بخارشوی استفاده کرد؟

در اینجا برخی از اهدافی که برای آن‌ها به بخارشوی نیاز دارید، آورده شده است:

برای خانواده‌ای آگاه از سلامت

این ماشین برای خانواده‌های دارای فرزند نوزاد و همچنین افراد مبتلا به آلرژی ایده‌آل است چراکه نوزادها پوست ظریفی دارند و یک بخارشوی می‌تواند به لباس‌ها لطافت ببخشد و همچنین باکتری‌ها و آلرژن‌ها را به طور مؤثر ریشه‌کن کند.

مبارزه با آلرژی

کسانی که با شوره حیوانات خانگی، مایت‌های گردوغبار یا گرده دست‌وپنجه نرم می‌کنند، با استفاده از ماشین بخارشوی می‌توانند تمیزکاری عمیق‌تری انجام بدهند و این موارد را مورد هدف قرار بدهند.

تلاش برای حفظ آب

اگر کاهش ردپای زیست‌محیطی برای شما یک هدف است، از توانایی ماشین بخارشوی برای کاهش چشمگیر مصرف آب بدون به خطر انداختن پاکیزگی استفاده کنید.

موارد بهداشتی فشرده

لباس‌هایی که تماس نزدیکی با پوست دارند، به‌خصوص پنبه و کتان، دارای چرخه بخار در دمایی هستند که باعث می‌شود تا کاملاً بدون میکروب شوند.

مراقبت از لباس‌های ظریف

برای آن دسته از پارچه‌های گران‌بهایی که نیاز به ظرافت دارند، یک بخارشوی می‌تواند به آرامی چین و چروک را از بین ببرد، آن هم بدون اینکه خطری بافت لباس را تهدید کند و همه این موارد نیز در دمای ایمن ۳۰ درجه رخ می‌دهند.

دستورالعمل انواع پارچه در ماشین لباسشویی بخارشوی

بسیار مهم است که بدانید کدام نوع پارچه می‌تواند در ماشین لباسشویی بخارشوی قرار بگیرد و کدام نه. در اینجا لیستی از هر دو مورد وجود دارد:

چه مواردی را در ماشین لباسشویی بخارشوی بشویید

۱. پارچه‌های روزمره

پنبه و مشتقات آن پس از چرخه بخارشوی احیا می‌شوند و رنگ‌های آن‌ها حتی در دماهای بالای بهینه شده نیز سرزنده باقی می‌مانند.

۲. پارچه‌های مصنوعی و ظریف

این مواد با توجه به ویژگی ضدعفونی‌کننده بخار در دمای متوسط ۴۰ درجه سانتیگراد بسیار تمیز می‌شوند.

لباس‌هایی که نباید در ماشین لباسشویی بخارشوی قرار بدهید

برای اینکه به بافت این لباس‌ها آسیبی وارد نشود، بهتر است که آن‌ها را در ماشین بخارشوی قرار ندهید:

لباس‌های چرمی

لباس‌های جیر مانند

لباس‌های دارای پر

لباس‌های دارای مواد پی وی سی

لباس‌هایی با مهره یا پولک‌های تزیینی

دیگر مزایای ماشین لباسشویی بخارشوی

در زیر مزایایی آورده شده که هنگام استفاده از بخارشوی از آن بهره‌مند خواهید شد:

افزایش کارایی تمیزکنندگی

بخار با نرم کردن الیاف به مواد شوینده اجازه می‌دهد تا عمیق‌تر به داخل الیاف نفوذ کند و به طور مؤثر حتی سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد.

استوانه داخلی بهداشتی

خود ماشین لباسشویی در معرض بخار قرار می‌گیرد و تمیزتر و عاری از میکروب باقی می‌ماند، موردی که برای حفظ بهداشت محیط شستشو بسیار ضروری است.

بهینه‌سازی مواد شوینده

گرمای بالای مورد نیاز برای تولید بخار باعث می‌شود که تمام مواد شوینده به طور کامل مورد استفاده قرار بگیرند و هیچ چیزی روی لباس باقی نماند و تمیزکاری بسیار خوبی ارائه بدهد.

روال ساده پس از شستشو

پس از شستشو با این ماشین لباسشویی بخارشوی نیاز به اتوکشی کاهش پیدا می‌کند چراکه این ماشین از چین خوردگی لباس جلوگیری می‌کند و به لباس‌ها اجازه می‌دهد تا کاملاً تمیز و صاف باشند.

گزینه تمیزکاری پایدار

با حداقل مصرف آب، حداقل ضایعات به وجود می‌آید و همین نیز ماشین لباسشویی بخارشوی را به گزینه‌ای پایدارتر برای مصرف‌کننده آگاه تبدیل می‌کند.

مشتریان ایده‌آل برای ماشین لباسشویی بخارشوی

اگر این سؤال برای شما پیش آمده که آیا به ماشین بخارشوی نیاز دارید یا خیر، فهرست واجد شرایط زیر را بررسی کنید:

افرادی که آلرژی یا پوست حساس دارند

حذف مواد آلرژی‌زا باعث شده تا ماشین لباسشویی بخارشوی برای افرادی که پوست حساس دارند، بسیار مناسب باشد.

والدین پر مشغله

ماشین لباسشویی بخارشوی با قابلیت‌های قوی شستشو به‌راحتی وسایلی که به‌سختی تمیز می‌شوند همچون لباس‌های فرم مدرسه و وسایل ورزشی را تمیز می‌کند.

خانواده‌های دارای نوزاد

با استفاده از چرخه تمیزکاری قدرتمند و در عین حال ملایم ماشین لباسشویی بخارشوی که مواد شیمیایی خشن را حذف می‌کند، از پوست کودکان خود محافظت کنید.

افرادی که به دنبال کارآمد بودن هستند

برای کسانی که به دنبال آن هستند تا روال شستشوی لباس خود را ساده کنند، ماشین لباسشویی بخارشوی راهی برای حذف فرایند اتو کردن است که هم در زمان آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند و هم دردسر کمتری دارد.

فناوری بخار پیشرفته ال‌جی

ماشین لباسشویی بخارشوی ال‌جی با فناوری‌های زیر فراتر از حد معمول عمل می‌کند:

فناوری AI DD

فناوری پیش‌گام AI DD ال‌جی نشان‌دهنده یک جهش رو به جلو در علم لباسشویی است و ۱۸ درصد محافظت از پارچه را افزایش می‌دهد. این سیستم هوشمند فقط لباس‌های شما را وزن نمی‌کند بلکه نرمی هر پارچه را می‌سنجد و چرخه شستشو را مطابق با آن تنظیم می‌کند.

فناوری Steam

در مرکز رویکرد ال‌جی برای خانه‌ای تمیزتر و سالم‌تر، فناوری Steam قرار دارد. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با قابلیت حذف ۹۹.۹ درصد از آلرژن‌ها مانند مایت‌های گرد و غبار، نگرانی‌های بهداشتی مرتبط با آلرژی‌ها و مشکلات تنفسی را برطرف می‌کند و شستشوی بهداشتی‌تری را ارائه می‌دهد.

طراحی قوی

ال‌جی با درب‌های شیشه‌ای مقاوم و بادوام که ظرافتی بی‌نظیر را به لوازم‌خانگی شما می‌بخشد، از نظر زیبایی هیچ کم کاری نمی‌کند. در داخل این ماشین لباسشویی، قطعاتی از جنس استیل وجود دارند که راهکاری تمیز و ماندگار برای لباس‌های شما ارائه می‌دهند.

فناوری ThinQ

ال‌جی با گنجاندن فناوری ThinQ در این ماشین لباسشویی بخارشوی، آن را به یک مرکز هوشمند مدیریت لباسشویی تبدیل کرده است. چرخه‌های شستشوی ماشین را می‌توانید از دور کنترل کنید، برنامه‌های جدیدی را به‌آسانی به آن اضافه کنید و ماشین لباسشویی خود را با دستیارهای خانه هوشمند همچون Alexa و Google Assistant از طریق یک رابط بصری اینترنتی کنترل کنید.

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید