۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

این تابلو یک اثر هنری است به نام تلویزیون OLED ال‌جی

قدیم‌ها نه! ولی امروزه تلویزیون می‌تونه یکی از وسایل بی‌نظیر دکوراسیون منزل باشه. تلویزیون ‌OLED یه فناری بسیار باریک با طراحی ساده و باشکوهه که تو اتاق نشیمن شما جا خوش کرده و منتظر پذیرایی از شماست.

حالت گالری (Gallery mode) اولین بار در تلویزیون‌های OLED ال‌جی رونمایی شد و در تلویزیون‌های Super UHD ممتاز و پیشرفته ال‌جی نیز تعبیه شده است. مناظر زیبا به ترتیب فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان به دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی امکان می‌دهد تا با کمک وب‌سایت TripAdvisor سفری خیالی به مشهورترین، بکرترین و حیرت‌انگیزترین اماکن دیدنی دنیا داشته باشند.

منبع این تصاویر شریک جدید ال‌جی یعنی وب سایت مسافرتی جهانی TripAdvisor است. افرادی که تلویزیون‌های جدید OLED و Super UHD ال‌جی را خریده یا می‌خرند می‌توانند تنها با فرمان صوتی خود این تصاویر تابستانی زیبا و حیرت‌انگیز را در صفحه تلویزیون به نمایش دربیاورند.

بیش از ده‌ها تصویر تابستانی از جزایر یونان تا کاراییب و بسیاری از مقاصد گردشگری دیگر در میان این گالری وجود دارد. تصاویر پاییز و زمستان با از راه رسیدن فصل‌های آتی به روز خواهند شد تا در مجموع، گالری کنونی را که شامل ۵۰ عکس شگفت‌انگیز است کامل کنند.

از موسیقی اختصاصی این تصاویر لذت ببرید یا از طریق تلفن هوشمند و تبلت خود آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را با تصاویر تابستانی ادغام کنید تا تجربه‌ای واقعاً آرام‌بخش و بی‌نظیر را تجربه کنید. حتی می‌توانید با کمک فناوری یکپارچه‌سازی صدا با عنوان LG Sound Sync برای اتصال تلویزیون ال‌جی به بلندگوی بلوتوث یا سیستم سینمای خانگی بهره ببرید تا تجربه صدا را شگفت‌انگیزتر و غوطه‌ورکننده‌تر از همیشه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید