۲۶ فروردین ۱۴۰۰

با تلویزیون رول‌شونده ال‌جی، طراحی و چیدمان اتاق دست شماست!

تلویزیون رول شونده OLED تحولی واقعی در بازی صنعت ایجاد می‌کند و کاربران را از محدود بودن به دیوار خلاص می‌رهاند.

تلویزیون ۶۵ اینچ LG SIGNATURE OLED TV R با مدل ۶۵R9 واژه تلویزیون را با طراحی متفاوت و البته متغیرش از نو تعریف می‌کند؛ طراحی خلاقانه و شگفت‌آوری که تنها از این شرکت پیشگام در عرصه فناوری ‌OLED برمی‌آید.

ببا این طراحی مشتریان آزادی کامل برای چیدمان لوازم را در فضای شخصی خود خواهند داشت و دیگر لازم نیست قسمتی از اتاق به صورت تمام وقت به تماشای تلویزیون اختصاص یابد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R می‌تواند به سه حالت مختلف برای تماشا تبدیل شود:

  • حالت نمای کامل (‌Full View)
  • حالت تماشای خطی (Line View)
  • حالت نمای صفر یا بسته (Zero View)

مشتریان می‌تواند از تلویزیون خود با این سه حالت مختلف به روشی استفاده کنند که تا قبل از تولید فناوری OLED امکان‌پذیر نبوده است.

LG_SIGNATURE_OLED_R_Momentum_L_p (1)

حالت نمای کامل یا Full View

حالت نمای کامل یا Full View تجربه مشاهده در نمایشگر بزرگی را در اختیار مشتریان می‌گذارد که کنتراست، عمق و واقع‌گرایی بی‌نهایتی دارد؛ یعنی همان ویژگی بارزی که در تمام تلویزیون‌های ال‌جی دیده می‌شود. کیفیت عالی صدا و تصویر هوش مصنوعی به لطف دومین نسل از پردازنده هوشمند آلفا ۹ و الگوریتم یادگیری عمیق نیرو می‌گیرد و این تلویزیون مبهوت‌کننده را در کلاس خاص خود قرار می‌دهد.

LG_SIGNATURE_OLED_R_Momentum_L_p (2)

 حالت نمای خطی یا Line View

هنگامی که تلویزیون LG SIGNATURE OLED R در حالت نمای خطی یا Line View قرار می‌گیرد، فقط قسمتی از آن لوله می‌شود تا مدیریت وظایف خاصی را که نیاز به حضور کامل نمایشگر تلویزیون ندارد را بر عهده بگیرد. کاربران در نمای خطی می‌توانند از امکاناتی نظیر حالت ساعت، حالت قاب عکس، حالت حسی، موسیقی و داشبورد خانگی بهره‌مند شوند.

LG_SIGNATURE_OLED_R_Momentum_L_p

 حالت نمای صفر یا Zero View

در حالت Zero View تلویزیون به یک اثر هنری مبدل شده و در پایه آلومینیومی خود مخفی شود. در این حال، کل صفحه نمایش ۶۵ اینچ تلویزیون LG SIGNATURE OLED R از دید پنهان است و در پایه اختصاصی خود کاملا جمع یا لوله می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید