۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

برند InnoXensing؛ برند جدید ماژول‌ حسگرهای سه‌بعدی ال‌جی

ال‌جی اینوتک برند InnoXensing را برای ماژول‌ حسگرهای سه‌بعدی خود معرفی کرد.

ال‌جی اینوتک اعلام کرد برندی مخصوص ماژول‌های سه‌بعدی با نام InnoXensing (اینوک‌سنسینگ) ایجاد کرده؛ اقدامی که نشان می‌دهد ال‌جی اینوتک در زمینه حسگر سه‌بعدی شرکت متخصص و حرفه‌ای است.

ماژول حسگر سه‌بعدی جلوه‌های سه‌بعدی، اطلاعات فضایی و حرکت سوژه را با محاسبه فاصله و با استفاده از زمانی که نور از دوربین ساطع شده و به آن بازمی‌گردد شناسایی می‌کند. بخش ماژول حسگر سه‌بعدی در صنعت به سرعت رو به رشد است. در واقع، به کمک همین ماژول‌های حسگر سه‌بعدی است که تلفن‌های هوشمند، خودروها و دیگر دستگاه‌ها در آینده نزدیک می‌توانند کارهایی نظیر هویت‌سنجی بیومتریک و تشخیص حرکات را انجام دهند.

برند InnoXensing ترکیبی از کلمه Innovation (به معنی نوآوری)، Xs (در کلمات eXcellent به معنی عالی، eXtream به معنی بی‌نهایت و eXperience به معنی تجربه) و همین طور کلمه Sensing در حسگر سه‌بعدی است. این شرکت می‌گوید نام این برند بیانگر فناوری حسگر سه‌بعدی نوآورانه‌ای است که برای مشتریان نهایت یک تجربه رویایی را فراهم می‌کند.

ال‌جی اینوتک تصمیم دارد در بازار نوپای حسگر سه‌بعدی با افزودن قدرت برند خود به عنوان فناوری پیشگام در جهان قد علم کند.

لوگوی InnoXensing می‌تواند در بسیاری از محصولات نهایی مثل دوربین تلفن هوشمند و دوربین خودروهای بدون راننده که مجهز به ماژول حسگر سه‌بعدی اینوتک هستند و همچنین نرم‌افزارهایی مانند برنامه‌های کاربردی که از ماژول حسگر سه‌بعدی ال‌جی اینوتک نیرو می‌گیرند استفاده شود. ال‌جی اینوتک تصمیم دارد برند خود را از طریق همکاری با شرکت‌های جهانی نرم‌افزار ترویج و گسترش دهد.

طبق برآوردهای یکی از محققان جهانی بازار به نام Yole Development، بازار جهانی پردازش تصویر سه‌بعدی و دستگاه‌های حسگر در سال ۲۰۱۸ به ۲.۹ میلیارد دلار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این بازار تا سال ۲۰۲۲ به ۹ میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

ال‌جی اینوتک بر اساس تبحر خود در فناوری و برخورداری از دانش غنی در زمینه ماژول‌های دوربین فعالانه در حال نفوذ به بازار حسگرهای سه‌بعدی است. به تازگی، ال‌جی اینوتک ماژول ToF یا time-of-flight را به عنوان حسگر سه‌بعدی در ال‌جی G8 ThinQ را به شرکت خواهر خود یعنی ال‌جی الکترونیکس داده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید