۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

لباسشویی و خشک‌‌کن در یک دستگاه!

ماشین لباسشویی و خشک‌‌کن یکی دیگر از فناوری‌های برتر ال‌جی در بخش لوازم خانگی است. در فضای خانه صرفه‌جویی کنید و فضای بیشتری برای لوازم خود فراهم نمایید. با ماشین لباسشویی و خشک‌کن ۹ کیلویی ال‌جی مدل WM-966SW و WM-966SS دیگر نیازی به خرید خشک‌کن جداگانه نیست و لباس‌های شما همچنان تمیز و خشک خواهند شد.

Eco-Hybrid_D_V_v1

با Eco Hybrid در زمان و مصرف آب صرفه‌جویی کنید

فناوری Eco Hybrid با رتبه A مصرف انرژی باعث صرفه‌جویی در مصرف آب یا کوتاه شدن چرخه خشک کردن می‌شود. شما می‌توانید خشک کردن عادی یا Eco dry را انتخاب کنید. در حالت Eco dry از آب برای خشک کردن استفاده نمی‌شود. حالت Normal dry باعث کوتاه شدن چرخه کلی و در نتیجه کاهش هزینه‌های انرژی می‌شود.

*آزمایش ‌شده توسط Intertek با 5 کیلوگرم بار.
**هم Eco Dry و هم LG Conventional cupboard dry باعث مصرف 1.3L/KG آب فقط برای تمیز کردن فیلتر می‌شود.

03-WM_TrueSteam_D

از بین بردن مواد آلرژی‌زا با استفاده از ™TrueSteam

برنامه شستشوی ضد آلرژی (Allergy Care cycle)، از آب و گرما برای ایجاد بخاری با قدرت ضدعفونی بسیار زیاد استفاده می‌کند که باعث ضدعفونی لباس‌ها بدون آسیب به آنها می‌شود. این قابلیت باعث کاهش %99.9 از مواد آلرژی‌زا مانند ذرات گرد و غبار خانگی می‌شود که موجب آلرژی یا مشکلات تنفسی می‌شوند.

05-WM_TruSteam-Movie_D_F1

طراوت بخشی با بخار

کاهش چین و چروک و بوی نامطبوع برای طراوت بخشیدن به لباس‌ها تنها ظرف 20 دقیقه.

04-1-WM_Steam_Refresh

قابلیت Steam Softener

با استفاده از بخار %100 و بدون نیاز به مواد شیمیایی، تار و پود لباس را زنده کنید و حس نرمی و لطافت را به لباس ببخشید.

04-2-WM_Steam_Softener

افزودن البسه فراموش‌ شده در حین چرخه

اگر فراموش کردید البسه را در طول شستشو داخل لباسشویی قرار دهید، فقط کافی است دکمه «Add Item» را فشار داده و البسه کوچک مانند جوراب یا ژاکت را داخل آن قرار دهید. در هریک از حالت‌های Easy Care ،Mix ،Cotton می‌توانید درب را در کمتر از 3 ثانیه در حین شستشو باز کنید *.

05-WM_Pause-Add-Items_D

*با توجه به تعداد لباس و نوع پارچه، ممکن است قفل درب باز نشود. در صورتی که دمای آب بالای 40 درجه سانتی‌گراد باشد، درب دستگاه به دلایل ایمنی باز نمی‌شود.

WM-6Motion-DD_D_V1

شستشوی بهینه با 6 حرکت شستشو 6MOTION DD

یک برنامه شستشو انتخاب کنید و فناوری 6 حرکت شستشو لباس‌های شما را در چندین جهت حرکت داده و مراقبت بی‌نظیری از لباس‌ها در زمانی که آنها را بسیار تمیز می‌کند فراهم می‌آورد.

WM-10X5XX_6MotionDDMovie_15102017_D_v1

لرزش کمتر، صدای کمتر

موتور اینورتر دایرکت درایو بکار رفته در ماشین لباسشویی ال‌جی باعث کار کرد بهتر با لرزش کمتر و کمترین صدای ممکن می‌شود. این موتور یکی از بهترین موتورهای ماشین لباسشویی موجود در بازار است، به همین دلیل ال‌جی تمام ماشین‌های لباسشویی خود را با ضمانت 10 ساله موتور، به بازار عرضه می‌کند.

08-WM_Inverter_1D

زندگی هوشمندانه با SmartThinQ‎

از شستشوی البسه از راه دور تا دانلود چرخه‌‌های بیشتر، لباسشویی شما روز به روز هوشمندتر می‌شود. به آسانی با آن تعامل پیدا کرده و از طریق اتصال Wi-Fi به آخرین نوآوری‌ها دسترسی پیدا کنید.

10-WM_SmartThinQ_D

کنترل هوشمند

از هرجا و در هر زمان شستشوی لباس‌ها را انجام داده و کنترل کنید. همچنین می‌توانید مصرف انرژی را مشاهده نمایید.

11-1-WM_SmartRemote-Control

دانلود برنامه شستشو

دانلود برنامه شستشو به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های جدید شستشو ازجمله Wool (لباس‌های پشمی)، Baby Care (لباس کودک) یا Cold Wash (شستشو با آب سرد) را دانلود کنند.

11-2-WM_CycleDownload_V

سیستم عیب‌یابی هوشمند

سیستم عیب‌یابی هوشمند یا Smart Diagnosis به شما کمک می‌کند که عیب‌های جزیی را به‎‌سرعت و بدون نیاز به پشتیبانی فنی شناسایی و رفع کنید.

11-3SmartDiagnosis_V

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید