۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

در تلویزیون OLED ال‌جی، بهار همرنگ بهار است

تلویزیون‌های OLED ال‌جی نه تنها رنگ‌های بهتر و واضح‌تری تولید می‌کنند و انرژی بیشتری ذخیره می‌نمایند، بلکه برای این ساخته شده‌اند که شما زیبایی تمام‌عیار و ناب طبیعت و زندگی را تحسین کنید.

تلویزیون‌های معمولی فقط از ۳ پیکسل قرمز، سبز و آبی استفاده می‌کنند. افزوده شدن پیکسل فرعی سفید به تلویزیون OLED ال‌جی نه تنها به معنی بازده بالا است بلکه دقت و شدت رنگ را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

در تلویزیون OLED ال‌جی از آنجایی که تک‌تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که منتقدین فناوری هرگز در جایی دیگر شاهدش نبوده‌اند.

همچنین، با عمق رنگ ایجاد شده تمام جزئیات تصویر به وضوح ارائه می‌شوند. تلویزیون های OLED ال جی از تصویری کاملا” واقعی و شفاف برخوردارند. این محصول مجهز به فناوری چهاررنگ در پیکسل و Color Refiner بوده و می‌توانند تصاویری روشن، واضح و با دقت رنگ بالا ارائه دهند.

فناوری چهاررنگ در پیکسل ال‌جی با استفاده از پیکسل‌های فرعی رنگ سفید، تصویری با دقیق‌ترین رنگ‌ها و کاملاً طبیعی به شما ارائه می‌کند. علاوه بر این، فناوری جدید WRGB در این OLED، آن را در مقایسه با سیستم‌‌های متداول سه رنگ RGB متفاوت ساخته است.

از آنجایی که OLED ها نور خودشان را تأمین می کنند، نیازی به نور پس زمینه وجود ندارد و بنابراین با یک تلویزیون باریک و سبک روبه‌رو هستیم که در دسته‌بندی تلویزیون‌های هوشمند نیز قرار می‌گیرد.

فناوری منحصربه‎‌فرد پیکسل چهار رنگ در تلویزیون OLED  ال‌جی بیان طبیعی هر سایه و رنگی را ممکن می‌کند. هر چه که تماشا می‌کنید آن قدر واقعی و ملموس است که حس می‌کنید شما در آنجا هستید و همه چیز را با چشم غیر مسلح می‌بینید. این فناوری تجربه مشاهده را با رنگ‌های زنده و واقعی افزایش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید