۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

افزایش ظرفیت تولید تلویزیون OLED ال‌جی در چین

بازوی نمایشگر غول فناوری ال‌جی الکترونیکس، شرکت LG Display، از برنامه‌ریزی برای توسعه ظرفیت تولید کارخانه تلویزیون OLED خود در گوانگژو چین خبر داده تا پاسخگوی افزایش تقاضا برای پنل های OLED تلویزیون خود باشد.

این کارخانه تولید 60 هزار زیرلایه در ماه را به 90 هزار زیرلایه در ماه را تا قبل از جولای 2021 توسعه خواهد داد. جزئیات این توسعه، که ظرفیت کارخانه را 50 درصد افزایش می‌دهد، نشان می‌دهد که هر یک از 30 هزار خط ظرفیت در کارخانه برای تولید 15 هزار واحد اضافی از هفته اول جولای افزایش می‌یابد.

ال‌جی منابع مالی زیادی را در انجام این به روزرسانی هزینه نخواهد کرد. به طور خاص، بهبودهایی در تجهیزات کیت رسوب ایجاد خواهد شد تا زمان گردش کوتاهتری فراهم شود. این امر با استقرار روتر ترانزیستور با لایه نازک اکسید از قبل نصب شده با ظرفیت 90 هزار همراه خواهد بود که قبلاً کمتر از آن استفاده شده است.

شرکت LG Display با ارتقای کارخانه در هر ماه 170 هزار زیرلایه با احتساب کارخانه‌ فعال در کره‌ی جنوبی تولید خواهد کررد. ال‌جی همچنان بازوی نمایشگر خود را در مدل تجاری پیشرفت می‌دهد. ال‌جی پیش‌بینی کرده است که امسال حداکثر 8 میلیون واحد از پنل‌های OLED خود را صادر کند که بسیار بالاتر از تخمین‌های سال 2020 با 4.5 میلیون دستگاه بود.

ال‌جی در سال‌های اخیر در کل مشاغل مختلف خود بسته سرمایه متنوعی داشته است. این امر منجر به ریزش برخی از واحدهای کم‌بازده و برون‌سپاری برخی دیگر شد. ال‌جی این اقدامات را با هدف مهار نتایج منفی مالی در ترازنامه خود انجام داده است. شرکت LG Display یکی از معدود مشاغلی است که همچنان نتایج چشمگیری را همراه با چشم‌انداز مثبت در سال‌های آینده ارائه می‌دهد.

۲ نظر

حسین ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ

با افزایش تولید تلوزیونهای اولد و افزایش برندهای جهانی تولید کنندگان تلوزیون OLED به بیش از ۳۰ برند جهانی و کاهش شدید قیمت تلوزیونهای OLED نسبت به ۸ سال قبل ( قیمت جهانی ) و یکه تازی این فناوری در ارائه کنتراست بالا و سرعت بالای پاسخگویی پیکسلها و تولید رنگهای طبیعی قطعا این افزایش تقاضا حتی با ورورد تلوزیونهای مینی ال ای دی باز هم با افزایش تاضا مواجه است

حسین ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ

ال جی هیچگاهتلوزیون با سیستم عامل اندروید تولید ننموده است تلوزیونهای ال جی موجود در بازار که کتاسفانه مدل انها نیز مشابه مدلهای گران قیمت ال جی سری نانو ویا OLED هستند تقلبی هستند ضمنا ۵ ال استال جی تئلید تلوزیونهای منخنی را کلا متوقف کرده و تلوزیونهای جئید ال جی با صفحه منحنی تقلبی است کنترل های هوشمند ال جی بدون دانگل ( وسیلای شبیه فلش که به پورت USB متصل میشود هستند تلوزیونهای ال جی که دارای کنترل ایرمئسی با دانگل هستند تقلبی هستند مشاهده شده تلوزیونهای قدیمی ال جی در کارتن با ان عنوان که فقط برای تست باز شده بفروش میرسند وقت مدل انها را در انترنت جستجو کند می بینیذ تولید انها مربوط به بیش از ۵ سال قبل است

نظر دهید