۱۱ خرداد ۱۳۹۸

تلویزیون OLED ال‌جی شما را از تماشای صحنه‌های تاریک دل‌زده نمی‌کند

محبوب‌ترین فیلم‌‌ها، سریال یا مستندهای دلخواه خود را در تلویزیون OLED ال‌جی تماشا کنید. رنگ و صداهای غنی این تلویزیون‌های شاهکار و پیشرفته ال‌جی شما را مغروق صحنه‌های تاریک خواهد کرد.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی برای تماشای برترین و باکیفیت‌ترین سریال‌ها ساخته شده‌اند. سریال‌هایی مثل سریال بازی و تاج و تخت ساخته شبکه HBO که توانسته‌ به مدت چندین سال همه را میخکوب خود کند و کیفیت تصویری آن بدون استفاده از تلویزیون‌های مثل OLED ال‌جی اصلا قابل درک نیست. این مدل تلویزیون‌ها اکنون دیگر فقط منحصر به آمریکا و اروپا نبوده با ارایش سرویس‌های پخش آنلاین باکیفیت راه خود را به آسیای شرقی و خاورمیانه هم پیدا کرده‌اند. به خصوص با توجه به اینکه این شبکه‌ها اکنون برنامه‌های جذاب و باکیفیتی مثل مسابقات ورزشی و سریال‌های روز دنیا را پوشش می‌دهند.

سریال پرتلاطم Game of Thrones از شبکه ‌‌HBO یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سریال‌های قرن اخیر بود. این سریال دائماً امتیازات بالایی دریافت کرده و تقریباً غیرممکن است یک قسمت از این سریال را پیدا کنید که اکثر نقدهای آن منفی باشد.

البته، قسمت سوم از فصل هشتم با عنوان «شب طولانی» واکنش‌های متضادی در پی داشت زیرا طبق نظرات طرفداران درباره‌ی نبرد وینترفال، یک ایراد مهم و مشترک تاریک بودن بسیاری از سکانس‌های نبرد است.

«فابیان واگنر»، فیلمبردار این قسمت از سریال، در مخالف با نظرات کاربران مشکل را در تماشای این سریال روی نمایشگرهای کوچک تبلت و موبایل دانست که در نهایت روی تجربه‌ی بصری آن‌ها تأثیر منفی دارد. هدف از نشان دادن تاریکی در این جنگ القای حس سرما و تنش بالای جنگ بوده نه گیج کردن و گمراه‌کننده بودن. پس، برای تجربه‌ی درست این قسمت، باید آن را در اتاقی تاریک و نمایشگری بزرگ دید. به عقیده او، یکی از مشکلات اصلی این است که مردم بلد نیستند نور نمایشگر خود را چگونه تنظیم کنند. بسیاری از مردم سریال را در تبلت‌های کوچکشان تماشا می‌کنند و خب این کار حق مطلب را برای چنین سریالی ادا نمی‌کند!

ef2dbe93-a33c-42da-8c19-8cdca97753ac

بنا بر گفته واگنر و به پیشنهاد ما، تنها راه نجات از تصاویر تاریک و تماشای واقعیت در پس تاریکی‌های نبردهای پی در پی فقط نمایشگر تلویزیون‌های OLED ال‌جی است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌توانند صحنه‌های تاریک و سیاه نبرد را خیلی بهتر از تلویزیون‌های ‌LCD تبدیل به صحنه‌های تماشایی کنند.

در تلویزیون OLED ال‌جی از آنجایی که تک‌تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که منتقدان فناوری هرگز در جایی دیگر شاهدش نبوده‌اند. امکان خاموش کردن پیکسل‌های انفرادی رنگ سیاه را واقعاً سیاه ترجمه می‌کند و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند. تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان اولین فناوری نمایشگر، که از قابلیت خودتابش پیکسل‌ها برای خاموش و روشن کردن تک به تک برخوردار است، اولین فناوری با نسبت کنتراست نامحدود به شمار می‌رود. دامنۀ نسبت کنتراست از روشن‌ترین تا سیاه‌ترین متغیر است. هر چه این دامنه بیشتر باشد بهتر است و ارائه کنتراست نامحدود، تا کنون، غیرممکن بوده است. سیاهی عمیق در تلویزیون ‌OLED ال‌جی به نظر می‌رسد که ذوب می‌شود و حس بیشتری از واقع‌گرایی و عمق را در همه سریال ارائه می‌دهد.

با تلویزیون OLED ال‌جی هیچ قسمتی از جزییات سریال را از دست نخواهید داد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی با درجه بالایی از سیاهی مطلق به شما جزییات بیشتری را در بخش‌های تاریک صحنه‌ها نمایشش می‌دهند و سرگرمی شما را صدچندان می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید