۰۳ دی ۱۳۹۳

چند قدم مانده به عید: یک تحول بزرگ با تلویزیون OLED منحنی ال‌جی

اولین تلویزیون منحنی OLED دنیا که محصول ال‌جی است خارق‌العاده به نظر می‌رسد اما فارغ از جنبه‌هابی ظاهری مزایای منحصربه‌فردی نیز دارد که باعث می‌شود شما برای خرید عید و لذت بردن از برنامه‌های تلویزیونی با کیفیت بالا این گزینه را هم در نظر بگیرید. مجموعه تلویزیون‌های منحنی OLED ال‌جی نهایت تلویزیون را برای یک خانواده پرجمعیت ارائه می‌دهد.

زاویه دید

یک تلویزیون LED صفحه‌تخت را از کنار ببینید. یقیناً متوجه از بین رفتن کنتراست رنگ‌ها می‌شوید و بیشتر صفحه سیاه و لکه‌‌دار دیده می‌شود. وقتی تلویزیون OLED منحنی را می‌خرید دیگر لم دادن روی مرکز کاناپه یا دراز کشیدن روی آن مشکلی نیست.

با صفحه منحنی ال‌جی، شفافیت رنگ از طریق زاویه دید 160 درجه حفظ می‌شود. بنابراین، هر جا نشسته باشید تصویر واضح و زنده به نظر می‌رسد.

فناوری پیکسل چهاررنگ

نمایشگرهای OLED منحنی ال‌جی از فناوری رنگ منحصربه‌فردی برخوردار هستند و رنگ‌های متنوعی از تصویر را به نمایش می‌گذارند که بسیار شبیه نمونه واقعی هستند. سیستم پیکسل چهاررنگ یک پیکسل فرعی سفید را به قرمز، سبز و آبی استاندارد اضافه می‌کند و گستره رنگ را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. علاوه بر این، تصویر از نظر دقت و روشنایی نیز بسیار درخشنده و چشم‌نواز است.

نقطه منحنی

امتیاز یک نمایشگر منحنی در این است که تجربه‌ای زنده ارائه می‌دهد و این را وقتی می‌فهمید که درست روبه‌روی تلویزیون نشسته‌اید. این صفحه بر اساس محاسبات مهندسان ال‌جی منحنی شده اما نتیجه آن برطرف شدن اعوجاجات تصویری است که در تلویزیون‌های صفحه مسطح وجود دارد؛ در تلویزیون‌های OLED منحنی انحنای نمایشگر به خوبی انحنای کره چشم شما را احاطه می‌کند تا شما را غرق در تماشا کند.

۱ نظر

حسین ۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
چرا در مورد جشنواره برند محبو ایرانی ها اطلاع رسانی نمی کنید هوا داران ال جی می توانند به برند محبوب خود رای بدهند هم بصورت اینترنتی و یا بصورت ارسال پیامک جهت اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره ها و دادن رای به سایت:www.IranTopBrands.org مراجعه کنید .
اکثر برندها جهت جمع آوری رای تبلیغات گسترده انجام دادند ( بر خلا ف ال جی) راستی سال گذشته ال جی در بخش یخچال فریزر رتبه دوم را کسب کرد بدون هر گونه تبلیغ تا ۱۵ دیماه امکان رای دادن وجود دارد .
ادمین گرامی هم می توانند گزارشی داشته باشند و فهرست کد محصولات ال جی را اطلاع رسانی کنند تا هواداران ال جی هم با مشارکت بیشتری در جشنواره شرکت کنند .
موفق باشید .

نظر دهید