۲۰ دی ۱۳۹۳

تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی در CES 2015

همان طور که می‌دانید و در اخبار جدید وبلاگ ال‌جی خواندید، ال‌جی از مجموعه تلویزیون‌های OLED خود در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 پرده‌برداری کرد؛ تلویزیون‌هایی که خیلی خاص و استثنایی بودند.

طراحان ال‌جی پاشنه‌های خود را بالا کشیدند و مشغول طراحی محصولات امسال و ارائه آنها به CES در لاس‌وگاس شدند. ثمره این تلاش‌های بی‌وقفه هفت تلویزیون 4K OLED جدید در کارنامه این شرکت بود.

این تلویزیون‌های جدید در مدل‌های صفحه‌تخت و منحنی و در ابعاد 55، 65 و 77 اینچ ارائه شدند. پس اگر می‌خواهید دیوار منزل خود را با یک محصول OLED کاغذدیواری کنید این برای شما یک امتیاز ویژه خواهد بود.

همه مدل‌های جدید 2015 از فناوری انحصاری WRGB ال‌جی بهره می‌برند که یک پیکسل فرعی سفید بیشتر دارد و آن را به آرایش قرمز/سبز/آبی متداول می‌افزاید. به این معنی که تون‌های رنگ زنده‌تر هستند و سایه‌ها وضوح بیشتری دارند. در ضمن، قابلیت Optimized True Color رنگ‌ها را، فارغ از روشنایی، برای ایجاد تصویر واقع‌گرا و باثبات تنظیم می‌کند.

همه این تلویزیون‌های جدید به webOS 2.0 مجهز هستند که نسخه بعدی رابط کاربری هوشمند و پیشرفته ال‌جی است. این به‌روزرسانی سرعت بیشتر، پیمایش ساده‌تر و قابلیت‌های بیشتری دارد.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی چیزی فراتر از فناوری هستند. مدل‌های 2015 طراحی جدید و کمینه‌گرایی را به لطف وجود فلسفه طراحی Art Slim ال‌جی دارند. پایه‌های فرانما باعث می‌شود نمایشگر معلق در هوا به نظر برسد و عاری بودن از چفت و بست و سوراخ و همین طور لبه‌های بسیار باریک ظاهر تر و تمیز این تلویزیون‌ها را جلای دیگری می‌دهد.

ماه‌هاست که از مزایای OLED حرف می‌زنیم و اکنون از محصولات ال‌جی در CES واقعاً شگفت‌زده شده‌ایم. شما چطور؟

۲ نظر

یعقوب اقایی اکرامی ۲۰ دی ۱۳۹۳ پاسخ

یک سوال خیلی مهم
موبایل من lg 2mini
و تلویزیون lg smart ln657
ایا راهی است که بشه فیلمهای موجود در موبایلم را در تلویزیون ببینم

رضا ۶ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام، مدل های oled صفحه تخت کی وارد بازار ایران میشوند؟

نظر دهید