۰۲ مهر ۱۳۹۷

با “بهترین تلویزیون هوش مصنوعی امسال” به انتخاب انجمن EISA آشنا شوید

انجمن EISA ابتکار ال‌جی در تولید محصولات و پلت‌فرم انحصاری هوش مصنوعی‌اش را تحسین کرد. یکی از این ابتکارات طراحی و هوش مصنوعی بود که منجر به تحسین این شرکت توسط انجمن صدا و تصویر اروپا (EISA) شد.

محصولات ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی شامل تلویزیون‌های OLED ، SUPER UHD و بلندگوی XBOOM ال‌جی در میان گروه بسیار رقابتی خود که همگی از کیفیت تصویر ممتاز، عملکرد هوش مصنوعی بی‌نظیر و صدای عالی برخوردارند توانستند مفتخر به دریافت بالاترین جوایز شوند.

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی (مدل ۶۵SK9500) عنوان “بهترین تلویزیون هوش مصنوعی EISA در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸″ را به خود اختصاص داد.

این تلویزیون بالاترین کیفیت تصویر در تلویزیون LCD را با ترکیب فناوری‌هایی نظیر نانوسل (Nano Cell)، کاهش موضعی نور (Full-Array Local Dimming)، پردازنده آلفا ۷ (α۷) و همین طور پلت‌فرم هوش مصنوعی ThinQ و دستیار گوگل ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند با کمک پلت‌فرم انحصاری هوش مصنوعی ThinQ ال‌جی تلویزیون خود را کنترل کنند، به راحتی به دستگاه‌های جانبی متصل شوند، حالت تصویر را تغییر دهند و محتوای دلخواهشان را جست‌وجو کنند.

OLED-B8_AI-2-e1520240969505

جدیدترین فناوری پیشرفته دستیار صوتی در این تلویزیون با بهره‌مندی از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) می‌تواند اتصال و کنترل هوشمند را از طریق فرمان صوتی بر پایه فناوری انحصاری یادگیری عمیق ال‌جی فعال کند. دستیار گوگل در تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی نیز به عنوان مرکز خانه هوشمند عمل می‌کند و تجربه یکپارچه‌ای را میسر خواهد ساخت که از طریق آن مدیریت وظایف گوناگون، یافتن پاسخ و کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی امکان‌پذیر می‌شود.

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی در سرتاسر پشت نمایشگر از مناطق متراکم‌کننده نوردهی پشت برخوردار است و می‌تواند میزان سیاهی و ابعاد تصویر را از طریق کنترل مستقل مناطق نور LED بهبود ببخشد. در نتیجه، جزییات سایه‌ها بهتر خواهد بود و نشت نور برای کنتراست بهتر کاهش پیدا می‌کند؛ ویژگی قابل توجهی که برای تماشای محتوای HDR اهمیت بالایی دارد. به لطف وجود نمایشگر مبتکرانه نانوسل، بینندگان در این تلویزیون‌ها می‌توانند از دقت رنگ عالی و ثبات تصویر در زاویه دید گسترده، بدون قربانی شدن کیفیت تصویر، بهره‌مند شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید