۲۴ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی نسخه محدود و ویژه LG Styler Shoe Care و Shoe Case را عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال راه‌اندازی یک بازاریابی محدود و ویژه است که در همکاری با خواننده محبوب زیکو (Zico) به اجرا گذاشته خواهد شد تا از این طریق، محصولات ممتاز و نسل جدید Styler Shoe Care و Shoe Case را بیشتر به مشتریان بشناساند.

ال‌جی این نسخه محدود و ویژه را با همکاری مجله هنر مد MAPS به اجرا در آورده تا مشتریان جوان 20 و 30 ساله این شرکت که به دنبال سبک زندگی جدیدی هستند تا از کفش‌های با ارزش خودشان مراقبت و از آن‌ها همانند آثار هنری حفاظت کنند و بتوانند با محصولات LG Styler Shoe Care و Shoe Case ال‌جی بیشتر آشنا شوند.

در نتیجه تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان فروشگاه آنلاین برند ال‌جی الکترونیکس برای حدود دو ماه پس از عرضه این محصولات در پایان ماه مارس، تقریباً نیمی از مشتریانی که Shoecase را خریداری کرده‌اند در دهه ۳۰ زندگی خود بودند. بیش از ۳۰ درصد از مشتریان مراقبت از کفش نیز در دهه ۳۰ زندگی خود قرار داشتند.

خواننده زیکو که در بین نسل جوان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است در اولین نسخه ویژه و محدود محصول نگهداری و مراقبت از کفش ال‌جی، مستقیماً تصویر خودش را روی محصول اعمال کرده است. امضای زیکو و یک شماره منحصربه‌فرد روی محصول حک شده که ارزش این نسخه محدود را بیشتر می‌کند. این نسخه محدود از محصولات نگهداری و مراقبت از کفش ال‌جی با طرح زیکو قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن امسال به فروش برسند.

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد نسخه ویژه Bazou که طراح برجسته برند مد Ninety-Nine Percentage است و همچنین دومین نسخه ویژه زیکو را در ماه ژوئیه سال جاری میلادی رونمایی کند.

محصول مراقبت از کفش LG Styler Shoe Case یک جاکفشی مفهومی جدید است که به شما امکان می‌دهد کفش‌های با ارزش خودتان را به‌درستی و همانند یک اثر هنری محافظت و نگهداری کنید. این محصول رطوبت فضای داخل را به‌صورت بهینه حفظ می‌کند تا کفش آسیبی نبیند. اشعه‌های ماورای بنفش که باعث تغییر رنگ کفش می‌شوند نیز توسط این محصول مسدود می‌شوند. پایه چرخان ۳۶۰ درجه این محصول نیز همانند یک میز گردان، کفش‌ها را با نورپردازی بسیار مجلل‌تر جلوه می‌دهد.

محصول LG Styler Shoe Care نیز یک وسیله مراقبت از کفش است که از فناوری نوآورانه و ممتاز ال‌جی الکترونیکس برای ارائه مراقبت سفارشی نه‌تنها برای کفش‌های کتانی بلکه برای دیگر کفش‌ها همچون کفش گلف و کفش فوتبال و همچنین کفش‌های روزانه استفاده می‌کند. این محصول مجهز به فناوری‌های نوآورانه بهینه شده برای مراقبت از کفش است و شامل فیلتر Zeo-Dry است که رطوبت و بو را از بین می‌برد. TruSteam نیز برای استریل کردن و رفع بسیار مفید و مؤثر است. مزیت دیگر این محصول نیز عملکرد مراقبت دوگانه آن است که به‌صورت هم‌زمان از کفش‌های ساخته شده از مواد مختلف در قسمت بالایی و پایین مراقبت می‌کند.

این دو محصول از جمله لوازم خانگی LG UP هستند و حتی پس از خرید می‌توان ویژگی‌های جدیدی را به‌عنوان ارتقا از مرکز لوازم UP در اپلیکیشن LG ThinQ به آن‌ها اضافه کرد. ال‌‎جی الکترونیکس همچنان به ارائه ویژگی‌های جدید مانند افزودن رنگ‌های روشنایی به این محصولات و همچنین ارتقای دوره‌ها سفارشی جدید ادامه خواهد داد.

پارک وون یانگ مسئول بازاریابی راهکارهای زندگی در دفتر فروش مرکزی ال‌جی الکترونیکس در کره گفته:

«ما همچنان به ارائه ویژگی‌ها و محصولات مراقبت از کفش با طراحی منحصربه‌فرد ادامه خواهیم داد تا تجربه‌ای درخشان برای مشتریان در زمینه نگهداری، مراقبت و لذت بردن از کفش‌های ارزشمند آن‌ها فراهم بیاوریم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید