۲۶ مهر ۱۴۰۲

تبلیغ روز جهانی غذا در نمایشگرهای امید ال‌جی

از سال ۲۰۱۱ میلادی، ال‌جی برنامه نمایشگرهای امید (Hope Screen) را تحت مسیر ESG خودش برای زندگی بهتر برای همه افراد به اجرا در آورده و از طریق آن‌ها نیز آگاهی عمومی نسبت به مسائل مهم اجتماعی و محیط زیستی را افزایش داده است. ویدیوهای ساخته شده خدمات عمومی توسط سازمان‌های بین‌المللی و غیردولتی توانستند در بیلبوردهای ال‌جی در مناطق پرترافیک دو شهر بزرگ و برجسته جهان همچون یعنی میدان تایمز شهر نیویورک و میدان پیکادیلی شهر لندن توجه افراد بسیار زیادی را به خودشان جلب کنند.

به مناسب روز جهانی غذا (۱۶ اکتبر) نیز ال‌جی بار دیگر کمپین ویدیویی را در بیلبوردهای خودش از تاریخ ۹ تا ۲۲ اکتبر به نمایش گذاشته است. روز جهانی غذا هر ساله برای گرامیداشت تأسیس سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد یا همان فائو (FAO) جشن گرفته می‌شود، سازمانی که هدفش افزایش آگاهی عمومی درباره کمبودهای جهانی غذا و تلاش برای مقابله با آن است.

این کمپین ویدیویی توسط سازمان فائو و تحت موضوع «آب زندگی است. آب غذا است. هیچ کس را رها نکنید» ساخته شده و به مردم الهام می‌بخشد تا با یکدیگر همکاری کنند تا به گرسنگی پایان بدهند. هدف از این کمپین ویدیویی یادآوری ارزش آب به مخاطبان است، عنصری که برای زندگی و غذا حیاتی است. این کمپین همچنین مردم را تشویق می‌کند تا بیشتر روی مصرف آب فکر کنند و در زمینه صرفه‌جویی آن تلاش بیشتری انجام بدهند و به سمت حفظ آب برای آینده‌ای پایدارتر گام بردارند.

پیش از این، شرکت ال‌جی در نمایشگرهای امید خودش به طور فعال از برنامه محیط‌زیست سازمان ملل متحد (UNEP) حمایت کرده است و ویدیوهای تبلیغاتی روز جهانی محیط‌زیست را در بیلبوردهای خودش به نمایش گذاشته است. با این کار، ال‌جی این روز خاص را مورد توجه بینندگان و مخاطبان قرار داده و افراد را تشویق کرده تا سهم خودشان در حفظ محیط‌زیست را انجام بدهند.

ال‌جی به‌عنوان یک شهروند شرکت جهانی به طور فعال در کمپین‌ها شرکت می‌کند تا بتواند مسائل اجتماعی و محیط زیستی جهانی از جمله گرسنگی جهانی را حل کند. ال‌جی هند با بنیاد Akshaya Patra همکاری کرده تا از سال گذشته به حدود ۳۳۰۰۰ دانش‌آموز در ۱۱ ایالت سراسر هندوستان ناهار ارائه کنند. در همین حین نیز ال‌جی آمریکا با سازمان غیردولتی NGO Swipe Out Hunger همکاری کرده تا ۱۲۰ یخچال فریزر برای نگهداری مواد غذایی به ۶۰ دانشگاه در ایالات متحده آمریکا اهدا کند و به ۵۰۰۰۰۰ دانشجوی کالج که از سوء تغذیه رنج می‌برند، غذا ارائه بدهد.

ال‌جی در راستای چشم‌انداز ESG درباره زندگی بهتر برای همه افراد، به طور مداوم برنامه نمایشگرهای امید خودش را پیش می‌برد تا بتواند آگاهی درباره مسائل جهانی را افزایش بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید