۲۷ مهر ۱۴۰۲

سرگرمی بیشتر و به‌یادماندنی‌تر در خانه با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

تجربه‌های سرگرمی خانگی در حال تکامل هستند تا به شکل بهتری با ترجیحات و سلیقه‌های منحصربه‌فرد کاربران مطابقت داشته باشند و لذت و سرگرم‌کنندگی را به زندگی روزمره آن‌ها اضافه کنند. در راستای این روند نیز ال‌جی با جدیدترین تلویزیون‌ها، خدمات و محتوای خود در این زمینه پیش‌گام شده تا بتواند تجربه سرگرمی خانگی راحت‌تر و بهتری را در اختیار همه افراد قرار بدهد.

ال‌جی به‌منظور ایجاد لذت بیشتر در لحظات باارزش با خانواده و دوستان، مجموعه‌ای از خدمات سرگرمی جدیدی را به تلویزیون‌های هوشمند خودش آورده است. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از بازی‌های غیررسمی و کارائوکه پرجنب‌وجوش گرفته تا ایجاد محتوای منحصربه‌فرد، سعی دارند تا یک تجربه پر از لذت و هیجان را برای همه افراد به ارمغان بیاورند.

تجربه‌های شگفت‌انگیز بازی توسط سازنده بازی‌های تلویزیونی Busidol فراهم شده، شرکتی که توسعه‌دهنده مجموعه بازی‌های محبوب El Dorado است. دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی اکنون می‌توانند از شش بازی ساده ترکیبی مبتنی بر گرافیک دو بعدی لذت ببرند که هم از کنترل Magic Motion و هم از عملکرد لمسی صفحه نمایش‌های LG Lifestyle پشتیبانی می‌کنند.

بازی The Chess: A Clash of Kings خانواده و دوستان را دور یک صفحه تلویزیون ال‌جی گرد هم می‌آورد تا یک مسابقه شطرنج کلاسیک را روی یک صفحه مجازی بازی کنند.

تلویزیون‌های ال‌جی همچنین درون خود بازی‌های رومیزی‌ای همچون Billion Marble را دارند که در آن، بازیکنان سه تاس را می‌اندازند تا با استفاده از ارز درون بازی در سراسر صفحه بازی در کشورهای مختلف حرکت کنند. یکی دیگر از بازی‌هایی که کاربران می‌توانند از انجام آن لذت ببرند، بازی Incredible Tank است که یک بازی اکشن تیراندازی است و نبردهای شدید و امکان شخصی‌سازی آیتم‌ها، ارتقای سطح تانک‌ها و افزایش رتبه آن‌ها با توجه به برتری‌شان در میدان جنگ را ممکن می‌سازد.

بازی‌های کاربرپسند ارائه شده توسط تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی همچنین تمرکز کاربر را افزایش می‌دهند. بازی Hidden Catch بازیکنان را به چالش می‌کشد تا تفاوت بین دو تصویر را تشخیص بدهند و این در حالی است که بازی Card Match حافظه مخاطب را محک می‌زند و بازی Animal Hit نیز حس استراتژی و حافظه بازیکن را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی علاوه بر بازی، به‌زودی شکل دیگری از سرگرمی خانگی را با معرفی K-araoke ارائه خواهند کرد، خدمتی که شب‌های کارائوکه پر از سرگرمی و هیجان را به خانه‌ها می‌آورد. این سرویس با به‌روزرسانی‌های هفتگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با جدیدترین آهنگ‌های روز و پرطرفدار همخوانی کنند و این در حالی است که در اینجا طیف گسترده‌ای از آهنگ‌های محبوب وجود دارند. این سرویس همچنین یک رابط کاربری آسان دارد و از میکروفون یواس‌بی پشتیبانی می‌کند و تجربه کارائوکه خارق‌العاده‌ای را فراهم می‌آورد.

یکی دیگر از همراهان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، تعامل و درگیر شدن را برای ارتقای تجربه سرگرمی با یکدیگر ترکیب می‌کند. Selfie Cam اولین اپلیکیشن تلویزیونی سلفی است که از دوربین یواس‌بی و کنترل تلویزیون استفاده می‌کند تا عکس بگیرد و آن‌ها را با برچسب‌های حرکتی، جلوه‌های جالب یا فریم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی زیباتر کند و لحظات خاطره‌انگیزی را به ثبت برساند.

کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با استفاده CELEBe که یک پلتفرم وب ۳ مبتنی بر پاداش است، می‌توانند از محتوای کوتاه و متنوع لذت ببرند و در عین حال، از طریق فعالیت‌های درون برنامه که حول محور مشاهده محتوا است، جوایزی را کسب کنند. به لطف این پلتفرم، کاربران می‌توانند محتوای خود را از طریق ابزارهای ویرایشی ارائه شده ایجاد کنند و بر اساس بازدیدهایی که جمع می‌کنند، جوایزی به دست بیاورند. این نه‌تنها تعامل بیشتری را ایجاد می‌کند بلکه تولید محتوای باکیفیت‌تر را افزایش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید