۲۹ مهر ۱۴۰۲

تجربه سینمایی دلنشین با تلویزیون‌های LG OLED در جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان

به‌تازگی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان (BIFF) شروع شده و موجی از لذت سینمایی و هیجان جشنواره را در خیابان‌های پر از جنب‌وجوش بوسان در کره جنوبی به راه انداخته است. این جشنواره محلی برای جشن‌های سینمایی است و به‌خاطر پرورش استعدادهای نوظهور و پیوند فرهنگ‌ها از طریق زبان جامع فیلم شناخته می‌شود. با چنین روحیه‌ای، جوایز LG OLED Awards نیز در جشنواره امسال آغاز به کار کردند و با همکاری با این جشنواره، نه‌تنها از صنعت فیلم حمایت کردند بلکه به تحسین کارگردان‌ها و فیلمسازان مستقل در کره جنوبی و آسیا پرداختند.

در این جشنواره، ال‌جی دو جایزه را برای قدردانی از نوآوری برجسته در زیبایی‌شناسی بصری اهدا کرده است. جایزه LG OLED New Currents به اولین یا دومین فیلم بلند فیلمسازان نوظهور آسیایی اهدا شد و جایزه LG OLED Vision نیز از فیلمسازان مستقل کره‌ای با چشم‌انداز با کیفیت بالا و منحصربه‌فرد تجلیل به عمل آورد.

گروهی از کارشناسان صنعت فیلم و تولید محتوا برای تعیین دریافت‌کنندگان این جوایز برجسته با هم مشورت کردند و پس از بررسی دقیق، برندگان این جوایز در تئاتر KNN در شهر بوسان معرفی شدند. کارگردان تایلندی پاتیپارن بونتریگ جایزه LG OLED New Currents را به‌خاطر اثر استثنایی‌اش به نام Solids by the Seashore دریافت کرد و این در حالی بود که فیلمسازان کره‌ای جئونگ بئوم و هور جانگ جایزه LG OLED Vision را به‌خاطر دستاورد سینمایی خودشان به نام The Berefts به دست آوردند. علاوه بر دریافت این جوایز، برندگان همچنین جایزه نقدی و مدل ۱۱ اینچی تلویزیون LG OLED evo را نیز دریافت کردند.

در این مراسم، تلویزیون ۷۷ اینچی مدل LG OLED evo G3 کلیپ‌هایی را به نمایش در آورده بود که جوایز را اعلام می‌کرد و تلویزیون LG SIGNATURE OLED M (مدل 97M3) نیز به نمایش گذاشته شده بود و یک دهه برتری در فناوری اوال‌ای‌دی را برجسته می‌کرد. بازدیدکنندگان همچنین تحت‌تأثیر بزرگترین تلویزیون ۹۷ اینچی اوال‌ای‌دی جهان قرار گرفتند که قابلیت‌های بی‌سیم دارد و می‌تواند محتوای با وضوح 4K را با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز انتقال بدهد.

کیت اوه معاون ارشد بخش ارتباطات برند شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما از طریق ایجاد جوایز LG OLED از فیلمسازان مستقل در کره و آسیا حمایت می‌کنیم، فیلمسازانی که تلاش دارند تا تکنیک‌های جدیدی را در آثار هنری خود به کار بگیرند. علاوه بر این، ما همچنان به علاقه‌مندان به فیلم در سراسر جهان الهام می‎‌بخشیم تا با تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی که تجربه‌های تماشای متفاوتی را ارائه می‌دهند، احتمالات بی‌پایان هنر بصری را تجربه کنند.»

جونگ هانسئوک برنامه‌ریز سینمای کره در جشنواره BIFF درباره این همکاری تازه اظهار کرده:

«ما به دنبال راهکارهایی برای حمایت از فیلمسازان در کره بودیم و با این همکاری نزدیک با ال‌جی الکترونیکس توانستیم به نتیجه مثبتی دست پیدا کنیم. ما همچنان به طور مستمر از فیلمسازان نوظهور و مستقل در کره و آسیا حمایت خواهیم کرد.»

ال‌جی با ارائه جوایز LG OLED خودش در جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان، فرصت آن را داشت تا امکانات زیادی را در اختیار کارگردانان فیلم قرار بدهد و در عین حال، قدرت فناوری تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی خودش را به نمایش بگذارد، تلویزیون‌هایی که توسط فیلمسازان متعددی به‌عنوان نمایشگر مرجع برای پروژه‌های خود انتخاب می‌شوند، آن هم به‌خاطر اینکه این تلویزیون‌ها از کنتراست چشمگیر و نمایش رنگ بی‌نظیر برخوردار هستند.

علاوه بر ارائه جوایز در جشنواره بوسان، ال‌جی به طور فعال در حال ترویج تجربه تماشای بهینه ارائه شده توسط تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی خودش با همکاری با فیلمسازان و هنرمندان متعدد است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید