۲۹ مهر ۱۴۰۲

کمپین Life’s Good؛ قدرت خوش‌بینی و لبخند به زندگی

ماه گذشته میلادی ال‌جی الکترونیکس فیلم برند جدیدی تحت عنوان Life’s Good When You Dive In Smile First را منتشر کرد که در آن، ماهیت وعده‌های کمپین Life’s Good شرکت ال‌جی به نمایش گذاشته شده بودند. هدف از این فیلم الهام بخشیدن به مشتریان به‌ویژه جوانان در سراسر جهان است تا با نگرشی خوش‌بینانه نسبت به زندگی با چالش‌های بزرگ روبه‌رو شوند و در مواقع دشوار قدرت خوش‌بین بودن را فراموش نکنند.

زندگی مملو از آزمایش‌ها و مصیبت‌ها است و در نتیجه، بسیاری از افراد دیدگاه خوش‌بینانه ذاتی خودشان نسبت به زندگی و جهان را از دست داده‌اند. اما اگر شجاعت داشته باشیم، می‌توانیم دوباره به آن خوش‌بینی برسیم و دیدگاه خودمان را تغییر بدهیم. ال‌جی با ساخت این فیلم به دنبال آن است تا افراد از سراسر جهان را تشویق کند تا با دیدگاه و طرز فکری خوش‌بینانه با هر چالشی برخورد کنند و از فرصت‌های زندگی بهره ببرند.

در ابتدای این فیلم ۹۰ ثانیه‌ای، شخصیت اصلی ظاهری ترسیده و بدون اعتمادبه‌نفس دارد، آن هم وقتی خودش را به چالش می‌کشد تا سوار یک لانگبرد شود. با این حال، با پیشروی فیلم، او آرامش خود را به دست می‌آورد و به تدریج یاد می‌گیرد که چطور تعادل خودش را پیدا کند و در نهایت نیز با خوش‌بینی و داشتن لبخندی بزرگ روی صورتش در حال سواری با لانگبرد دیده می‌شود. این فیلم در یک برداشت و بدون هیچ‌گونه برشی فیلم‌برداری شده و احساسات خام شخصیت را به‌خوبی به نمایش گذاشته و با گرمای رنگ‌های ملایم و طلایی و موسیقی پس‌زمینه آرامش‌بخش ترکیب شده است.

کارگردانی این فیلم را برنده جایزه امی نیکلای فوگلسیگ در دست داشته و توسط پسر جوانی روایت می‌شود که نماینده صدای خوش‌بینانه درونی همه ما است. این راوی می‌تواند نمادی از کودک درونی شخصیت اصلی باشد که مملو از خوش‌بینی است. در این فیلم، راوی شخصیت اصلی را تقویت می‌کند تا بر ترس خودش غلبه کند و همین نیز به او اجازه می‌دهد تا واقعاً از لحظه لذت ببرد.

این فیلم نامه‌ای عاشقانه به تمام کسانی است که جرئت می‌کنند تا خوش‌بینی را در قلب خود بیدار کنند و بینندگان را تشویق می‌کند تا فراتر از محدودیت‌های خود رؤیاپردازی کنند. به گفته فوگلسیگ: «قهرمانانی که به خود اجازه می‌دهند تا شجاع باشند و از منطقه آسایش خود خارج می‌شوند، از خوش‌بینی برای غلبه با چالش‌های بزرگ و کوچک استفاده می‌کنند.»

این فیلم به طور عمیق در میان بینندگان جهانی طنین‌انداز شد و به سرعت در بین مخاطبان گسترش پیدا کرد و توانست بازخوردهای بسیار مثبتی را در پلتفرم‌های اجتماعی رسمی ال‌جی داشته باشد. در کانال جهانی یوتیوب ال‌جی این فیلم تنها در سه هفته توانسته بیش از ۳۶ میلیون بیننده داشته باشد.

از ماه اوت سال جاری میلادی ال‌جی الکترونیکس کمپین Life’s Good را به‌صورت جهانی به اجرا درآورده و این فلسفه را سرلوحه خودش قرار داده که به افراد الهام ببخشد تا بتوانند با رویکردی خوش‌بینانه با مشکلات و چالش‌ها مواجه شوند، حتی وقتی که زندگی شکست‌ها، تغییرات و تردیدهای زیادی بر سر راه آن‌ها قرار می‌دهد. این شرکت به طور فعال ارزش‌های برند خود و هویت بصری جدیدش را در مکان‌های دیدنی و بیلبوردهای فضای باز تبلیغ می‌کند تا ال‌جی را به‌عنوان برندی جوان و پویا نشان بدهد.

دیدن جهان با خوش‌بینی همان شعار Life’s Good ال‌جی است و ال‌جی در هر گام این سفر شجاعانه مصرف‌کننده‌ها در کنار آن‌ها خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید