۱۱ اسفند ۱۳۹۳

ظهور بزرگترین فروشگاه محصولات ال‌جی و گلدیران در “تهرانپارس”

امروز، ال‌جی و گلدیران بزرگترین فروشگاه خود در شرق تهران را در منطقه تهرانپارس افتتاح کردند.

در این فروشگاه محصولات پیشرفته ال‌جی در رده لوازم خانگی، صوتی-تصویری، موبایل و سیستم‌های تهویه مطبوع به فروش می‌رسد.

فروشگاه تهرانپارس ال‌جی با دکور و چیدمانی خاص و با انگیزه ایجاد فضایی آرام و لذت بخش برای مشتریان طراحی شده است تا  مصرف‌کنندگان بتوانند در کمال راحتی و آرامش خاطر فرصت آشنایی با محصولات مورد نظرشان را داشته باشند.

در طی مراسم، روبان افتتاح فروشگاه تهرانپارس به دست آقایان کریس جانگ مدیرعامل ال‌جی در ایران، حسین تنهایی، نایب رئیس گلدیران، اعضای هیئت مدیره گلدیران و تنی چند از خبرنگاران، مسئولان و علاقه‌مندان برند ال‌جی بریده شد.

«تهرانپارس» فروشگاهی است که در نوع خود بی‌نظیر است. دکور این فروشگاه به گونه‌ای طراحی شده تا مشتری بیشترین احساس راحتی را داشته باشد. علاوه بر این، فروشندگان آن دوره آموزشی بسیار طولانی را سپری کرده‌اند. همچنین، برای اینکه مشتریان و علاقه‌مندان محصولات ال‌جی کیفیت این محصولات را بیازمایند اتاقی جهت تست صدا و تصویر در نظر گرفته شده است. در این فروشگاه یک کافی‌شاپ جهت پذیرایی از مشتریان پیش‌بینی شده است.

یکی از مسئولان رسانه‌ای شرکت ال‌جی می‌گوید: «پس از چارسو، فروشگاه تهرانپارس اولین مرکز فروشی است که در آن گستره وسیعی از محصولات ال‌جی عرضه می‌شود. در این فروشگاه محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری در کنار گوشی تلفن همراه و تهویه مطبوع ال‌جی ارائه می‌شود. فروشگاه‌های جذابی نظیر تهرانپارس به مشتریان کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشند.»

به گفته یکی از مسئولان رسانه‌ای شرکت گلدیران، برای مشتریان این فروشگاه تخفیف‌ها و هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. همچنین، این فروشگاه امکانات ویژه‌ای برای خریداران فراهم کرده است. از این امکانات می‌توان به انتقال رایگان کالای خریداری شده به درب منزل مشتری اشاره کرد.

علاقه‌مندان محصولات ال‌جی می‌توانند از امروز فروشگاهی مدرن و متفاوت را تجربه کنند که تعریفی جدید از مراکز خرید در شرق تهران را ارائه خواهد داد.

آدرس فروشگاه: تهران، خیابان تهرانپارس، خیابان حجربن‌عدی، بین 156 و 154 شرقی

۳ نظر

وحید ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام و احترام
با وجود پوشش خبری کامل و به روز، در این سایت اثری از اکتیو بودن و گفتگو بین بازدیدکنندگان با یکدیگر و ادمین سایت تبادل اطلاعات دیده نمی شود. سایت هایی مثل زومیت و قبلا نارنجی در مورد هر محصول بالای ۵۰ تا دیدگاه دیده میشود که باعث احساس زنده بودن و پویایی می شود. اما این سایت که به این منظور باید عمل کند
فاقد چنین عملکردی است.
متشکرم

حسین ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

جناب آقای وحید با عرض سلام قبلا تا یکی دو سال قبل چنین بود حلا باید دید چه اتفاقی افتاده که بندرت کسی ارسال دیدگاه خود را برای این سایت انجام می دهد شاید کهنگی اخبار و شاید عدم توجه به دیدگاهها و نقطه نظرات ؟! به هر حال قبلا تعداد ارسال دیدگاهها برای بعضی از خبر های این درگاه ارتباطی تا بیش از هفتاد و یا هشتاد دیدگاه هم بود امروز اندک دیدگاهها هم اغلب ربطی به موضوع خبر ندارد

حمیدرضا سویزی ۱۰ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

تلفن دقتر لطفا؟

نظر دهید